quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die witte? die zag ik, maar niet in mijn maat
ik heb nu van die soort ballerina's maar dan met een soort hakje
Mijn kinkje zal je anders nog wel eens kunnen verbazen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat riep Adam Curry ook van die kleuren, voordat ie bij zijn vrouw weg liep!
Alleen die ging van oud naar jonger, dus er zit ergens een kinkje, Dirk.
()
Ja nee, ik denk het wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naakt in bad zat met het buurmeisje OMDAT je nog geen man was
Maar ik heb t ff niet gevolgd. Paddo ben je mee getrouwd en is vrouw #2 toch? Of ga je daar nou binnenkort mee trouwen?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:24
schreef tombolafan het volgende:
[..]Wanneer ging jij NIET trouwen?
Daar is ie binnenkort toch 10 jaar mee getrouwd?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik heb t ff niet gevolgd. Paddo ben je mee getrouwd en is vrouw #2 toch? Of ga je daar nou binnenkort mee trouwen?
Ja zeg, lees het maar terug.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik heb t ff niet gevolgd. Paddo ben je mee getrouwd en is vrouw #2 toch? Of ga je daar nou binnenkort mee trouwen?
Heb je ook rode ballerina's?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende witte, met een strikje of met wat strookjes... Die met strookjes had ik wel in het zwart gewild op zich.
Ik heb zwarte egale ballerina's met een open neusje![]()
Als ik wells terrier google krijg ik een Stafford, een Ceasar hondje en een Fox terrierquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik 1 was hadden we thuis al een hond, Hazel (Op z'n engels uitgesproken). Lief meiske was dat, een Wells Terrier (ik 17 jaar geworden!).
Ik bedoel Welsh Terrierquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik wells terrier google krijg ik een Stafford, een Ceasar hondje en een Fox terrierEn een Franse Bull
![]()
Hij is getrouwd met Paddo, in 2000quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh fuck, waarom doen mensen dat toch? Ik snap dat niet. Is ie niet snel genoeg?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik ga een nieuw hoofdstuk aan mn geek-bestaan toevoegen. M'n CPU overklokken.
Mocht ik falen dan komt er wss rook uit mn PC en is mn moederbord gesmolten, dus als ik zo niet meer online ben
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met Paddo, in 2000
Daarvoor is hij ook getrouwd geweest, het huwelijk was in 1990 en daarin was ie iets minder trouw
Was wel een hele leuke lieve. En ze had een afwijking waardoor één oor recht omhoog stondquote:
quote:
die zijn leuk!!!!!!!quote:
Oh gut ik ben ook zo lekker fris vandaagquote:
quote:
Jaquote:
Ik ben zo benieuwd naar die rode laarsjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]ook met een klein hakje
en rode open schoenen
Ik hou van rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |