Dat zou trouwens wel kickass zijn, zo'n grote Jack Russel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dacht ie dat ie een St Bernard was, qua formaat ofzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier niet, en houd het daar wil je? Hier probeerde de zon net nog even.
Hou het bij je he...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Ml-etje het volgende:
Ola
Het regent en waait hier ineens hard
Hihi dan had het kinnetje nu helemaal kaduk geweestquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dacht ie dat ie een St Bernard was, qua formaat ofzo?
Ik gebruik het gewoon zoals altijd, maar als ik de link plak dan moet ik eerst driekwart weghalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt het ookkan dus niet meer makkelijk verkleinen
quote:
Slaat inderdaad helemaal nergens op. Want de snelheid die je wint is marginaal. maar tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh fuck, waarom doen mensen dat toch? Ik snap dat niet. Is ie niet snel genoeg?
Ja leuk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zal ze eens op de foto zetten
De mijne is lieehiiieeffquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een kleine hekel aan jackrussels. Vind ze lelijk (de hoogpotige ruwharige het minst lelijk) en ze hebben een kutkarakter. Al is dat laatste vooral gebaseerd op de verpeste Jack Russel van mijn tante. Die heeft er echt een rotbeest van weten te maken. Jaloers vals kreng.
Als mijn tante een klein kind op schoot heeft (van een ander) dan hapt dat beest naar de voetjes van dat kind. Probeer niet te aaien want het gromt en grauwt als een malle..
Die laatste.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog ff mijn beesten spammen.
Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een kleine hekel aan jackrussels. Vind ze lelijk (de hoogpotige ruwharige het minst lelijk) en ze hebben een kutkarakter. Al is dat laatste vooral gebaseerd op de verpeste Jack Russel van mijn tante. Die heeft er echt een rotbeest van weten te maken. Jaloers vals kreng.
Als mijn tante een klein kind op schoot heeft (van een ander) dan hapt dat beest naar de voetjes van dat kind. Probeer niet te aaien want het gromt en grauwt als een malle..
bull terriers!!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je die lange snuit van de Welsh al niet mooi vindt, verwacht ik dat je mijne ook niet zal bevallen![]()
Ik heb er zo eentje
[ afbeelding ]
Niet nu hoorquote:
Die vind ik ook niet echt mooi nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je die lange snuit van de Welsh al niet mooi vindt, verwacht ik dat je mijne ook niet zal bevallen![]()
Ik heb er zo eentje
[ afbeelding ]
Ja, met Koekie, het hondje van Conlechequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi dacht Bink te gaan trouwen Greys?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog ff mijn beesten spammen.
Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met Koekie, het hondje van Conleche
quote:
Aaah cute!quote:
Jaloers als in "ik krijg geen aandacht en ik willut" wel ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind alle dieren wel hun charme hebbenAlleen de Jacks zijn zo onverdraagzaam en jaloers (vaak).
Enige minpuntje
Ik moest een foto hebben van Bink als bruid omdat ze zogenaamd met Koekie ging trouwen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is dat een gordijn die 2e foto?En ja Boor en Bink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |