Laat dan gelijk dat battle gedoe eruit halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die gifjes willen gebruiken.
Gifs aanpassen in Photoshop [Tut.]
(mag ook in de OP)
Een keer in het Nederlands nog alsjeblieft?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Laat dan gelijk dat battle gedoe eruit halen
Hmm. Vind ik juist van niet..quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:08 schreef Anarith het volgende:
doe deze, deze leek mij heel shopbaar
[ afbeelding ]
als jij dat in de OP laat zetten.. laat dan gelijk "battlebanner" der uit halen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een keer in het Nederlands nog alsjeblieft?Wat?
absoluut niet makkelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:08 schreef Anarith het volgende:
doe deze, deze leek mij heel shopbaar
[ afbeelding ]
Wat wil jij klonen dan.. de houding van zijn lichaam is ook niet zo handigquote:
Nou gezien hoe vaak pedobear hier voorbij komt huppelen, wilde ik die hitsig onder/achter hem laten staan (omdat hij 'm in z'n holletje wil gaan pompen) en die gozer er dus krampachtig achterwaarts overheen laten springen met de teskt: "Nooo, I'm too old!!!!"quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat wil jij klonen dan.. de houding van zijn lichaam is ook niet zo handig
Hoezo, zo slaap ik altijd in die houding.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat wil jij klonen dan.. de houding van zijn lichaam is ook niet zo handig
Ik weet niet hoe je animation moet maken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou gezien hoe vaak pedobear hier voorbij komt huppelen, wilde ik die hitsig onder/achter hem laten staan (omdat hij 'm in z'n holletje wil gaan pompen) en die gozer er dus krampachtig achterwaarts overheen laten springen met de teskt: "Nooo, I'm too old!!!!"
Gifs aanpassen in Photoshop [Tut.]quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je animation moet maken.![]()
Misschien dat Chen (ook pedobeer fan) meer verstand heeft van photoshop.
ook met een paal bij je billen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:36 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hoezo, zo slaap ik altijd in die houding.
Da's logisch, pedobeer is alleen leuk als je een jongen bent natuurlijk.quote:
Pedobear is nooit goed..quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Da's logisch, pedobeer is alleen leuk als je een jongen bent natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |