Laat dan gelijk dat battle gedoe eruit halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die gifjes willen gebruiken.
Gifs aanpassen in Photoshop [Tut.]
(mag ook in de OP)
Een keer in het Nederlands nog alsjeblieft?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Laat dan gelijk dat battle gedoe eruit halen
Hmm. Vind ik juist van niet..quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:08 schreef Anarith het volgende:
doe deze, deze leek mij heel shopbaar
[ afbeelding ]
als jij dat in de OP laat zetten.. laat dan gelijk "battlebanner" der uit halen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een keer in het Nederlands nog alsjeblieft?Wat?
absoluut niet makkelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:08 schreef Anarith het volgende:
doe deze, deze leek mij heel shopbaar
[ afbeelding ]
Wat wil jij klonen dan.. de houding van zijn lichaam is ook niet zo handigquote:
Nou gezien hoe vaak pedobear hier voorbij komt huppelen, wilde ik die hitsig onder/achter hem laten staan (omdat hij 'm in z'n holletje wil gaan pompen) en die gozer er dus krampachtig achterwaarts overheen laten springen met de teskt: "Nooo, I'm too old!!!!"quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat wil jij klonen dan.. de houding van zijn lichaam is ook niet zo handig
Hoezo, zo slaap ik altijd in die houding.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat wil jij klonen dan.. de houding van zijn lichaam is ook niet zo handig
Ik weet niet hoe je animation moet maken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou gezien hoe vaak pedobear hier voorbij komt huppelen, wilde ik die hitsig onder/achter hem laten staan (omdat hij 'm in z'n holletje wil gaan pompen) en die gozer er dus krampachtig achterwaarts overheen laten springen met de teskt: "Nooo, I'm too old!!!!"
Gifs aanpassen in Photoshop [Tut.]quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je animation moet maken.![]()
Misschien dat Chen (ook pedobeer fan) meer verstand heeft van photoshop.
ook met een paal bij je billen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:36 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hoezo, zo slaap ik altijd in die houding.
Da's logisch, pedobeer is alleen leuk als je een jongen bent natuurlijk.quote:
Pedobear is nooit goed..quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Da's logisch, pedobeer is alleen leuk als je een jongen bent natuurlijk.
Ja, is geil toch?quote:
Hmmm, dat wordt lachen. De enige keer dat ik de battlepost heb gepost was die me al compleet met poll toegestuurd. Wil het wel doen maar ik beloof geen soepel verloopquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
deadline: 22.00
inleverpunt: Hajee
Doe je best maar eens.. om raad vragen mag je altijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt lachen. De enige keer dat ik de battlepost heb gepost was die me al compleet met poll toegestuurd. Wil het wel doen maar ik beloof geen soepel verloop
De kapsalon-beer!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Pedobear is nooit goed..
brocollibeer daar in tegen!
je moet eens de tijd nemen om alles weg te gummenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:02 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
De kapsalon-beer!![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, sterker nog: het irriteert me dat hij zo vaak terug komt in de battles!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:47 schreef Dottey het volgende:
ik vind pedobear helemaal niet leuk
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die gifjes willen gebruiken.
Gifs aanpassen in Photoshop [Tut.]
(mag ook in de OP)
Was ook maar een geintje dat ik hem wilde gebruiken meid!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Dottey het volgende:
Dus dat ToT
Dat begreep ik. maar die andere nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje dat ik hem wilde gebruiken meid!
JE MOET!!1!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een leuk idee, maar heb ff geen fut, sorry.
je moet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een leuk idee, maar heb ff geen fut, sorry.
opschieten Tot Je kunt het!quote:
je hebt nog een kwartier man!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef ToT het volgende:
HEEL vluchtig afraffelwerkje ingestuurd!![]()
![]()
De afwerking is ZOOOOOO kut he!
nou hij is af hoor:quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Anarith het volgende:
ik stop er maar mee.. ik heb wel iets anders leuks gevonden:
http://psd.tutsplus.com/d(...)-apple-illustration/
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:47 schreef Anarith het volgende:
[..]
nou hij is af hoor:
[ afbeelding ]
best goed gelukt toch?best goede tutorial om me te leren photoshoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |