abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79575440
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En Hans die met een SM-masker aankomt waarbij het gezicht net zo zichtbaar is als een hoofddoek moet ook kunnen?

Zo ja, dan ook die hoofddoek.
Zo nee, dan ook geen hoofddoek.

Simpel.
Dus we moeten elke ambtenaar voorzien van een uniform begrijp ik ? Mag een kleurtje in het haar wel ?

Hou op te janken en get a life zeg.
pi_79575473
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Mag dit?

[ afbeelding ]

Ziet er heel representatief uit volgens mij. En verschilt niet veel van een hoofddoek.
Als de baas vindt dat dit mag, dan mag dit.

Leuke meid overigens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79575529
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leuke meid overigens.
Blijkbaar vond de baas in Hoogezand-Sappemeer dat een hoofddoekje ook wel mocht
pi_79575547
quote:

[..]

De baas is de overheid en er is geen verbod op het dragen van hoofddoekjes. Kansloos verhaal dus, tijd voor iets nuttigs.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:52:18 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79575548
quote:

[..]

Leuke meid overigens.
als je wilt zoenen met een bettine vriesekoop bekkie wel ja
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79575612
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Blijkbaar vond de baas in Hoogezand-Sappemeer dat een hoofddoekje ook wel mocht
Dan mogen petjes dus ook. Als petjes niet mogen, dan ook geen hoofddoekjes.

Het is ZO simpel.

En dan nog mag je weigeren door een gemeentebeambte geholpen te worden. Of ze nou een hoofddoek draagt of uit d'r bek stinkt, dat maakt niet uit.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_79575648
Trouwens op Koninginnedag zie ik opvallend veel oranje hoofddoekjes de laatste jaren. Wat vinden we daarvan?
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:55:19 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79575689
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef IHVK het volgende:
Trouwens op Koninginnedag zie ik opvallend veel oranje hoofddoekjes de laatste jaren. Wat vinden we daarvan?
epic
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79575697
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan mogen petjes dus ook. Als petjes niet mogen, dan ook geen hoofddoekjes.

Het is ZO simpel.
Als bandana's mogen, mogen hoofddoekjes ook.
quote:
En dan nog mag je weigeren door een gemeentebeambte geholpen te worden. Of ze nou een hoofddoek draagt of uit d'r bek stinkt, dat maakt niet uit.
Ja, maar je mag haar niet beledigen en je als een tokkie gedragen. Zoals de man in de OP.
pi_79575737
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:52 schreef gelly het volgende:

[..]

De baas is de overheid en er is geen verbod op het dragen van hoofddoekjes.
Nog niet nee. Er hoeft ook geen verbod te komen op hoofddoekjes. Er moet 1 regel zijn voor hoofdbedekking, met wat dan ook. Petjes mogen, hoofddoekjes ook. Petjes mogen niet, hoofddoekjes ook niet. Simpel.

pi_79575764
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is ook niemand die dat betwist toch ? Dan maar geen nieuw paspoort voor de man. Als ie echt principieel is, en niet enkel een domme racistische tokkie, dan heeft ie dat er voor over lijkt me.
pi_79575796
Maar goed de sfeer is hier niet zo gemoedelijk zie ik.
pi_79575817
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ja, maar je mag haar niet beledigen en je als een tokkie gedragen. Zoals de man in de OP.
Een "belediging" is multi-interpretabel. Het staat niet vast wat beledigend is. En bovendien heeft de man recht op vrije meningsuiting.

Het is de jankmoslima die haar langste teentjes vooruitschuift en een gewillig oor vindt in de PvdA-dhimmi-oortjes.

donderdag 25 maart 2010 @ 16:58:00 #289
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79575835
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog niet nee. Er hoeft ook geen verbod te komen op hoofddoekjes. Er moet 1 regel zijn voor hoofdbedekking, met wat dan ook. Petjes mogen, hoofddoekjes ook. Petjes mogen niet, hoofddoekjes ook niet. Simpel.
Een petje is voor slecht opgevoede pauperjonkies, een hoofddoek voor nette meisjes.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_79575857
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een "belediging" is multi-interpretabel. Het staat niet vast wat beledigend is. En bovendien heeft de man recht op vrije meningsuiting.

Het is de jankmoslima die haar langste teentjes vooruitschuift en een gewillig oor vindt in de PvdA-dhimmi-oortjes.
Je was erbij?
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:58:40 #291
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79575870
quote:

[..]

Wat een tragisch geval ben jij af en toe.
pi_79575906
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom en met welk doel ? De hoofddoek heeft nu eenmaal een andere betekenis voor de drager dan een petje. Daarom is het helemaal niet zo logisch daar 1 lijn in te trekken. Als iemand een keppeltje wil dragen dan mag dat ook van mij.

Serieus, hoe kan je daar last van hebben ? Kom nou eens een keer met een objectieve reden. Al decennia dragen ambtenaren allerhande religieuze uitingen, pas sinds het bon ton is om op moslims te kankeren lijkt het een issue te zijn. Het is echter geen issue.
pi_79575909
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Er is ook niemand die dat betwist toch ? Dan maar geen nieuw paspoort voor de man. Als ie echt principieel is, en niet enkel een domme racistische tokkie, dan heeft ie dat er voor over lijkt me.
Het heeft niks met racisme te maken.

Hij wil niet geholpen worden door een gehoofddoekte moslima, prima, zijn keuze.

Dus wacht ie tot de volgende ambtenaar vrij is.

En dan hoef je iemand dus niet EEN JAAR te weigeren. Dat is echt te ziek voor woorden. Als je als kutmocro met geweld een tram verbouwt, krijg je niet eens een gebiedsverbod. Maar als je woordelijk je ongenoegen laat blijken wel?

VerNederland.

pi_79575957
quote:

[..]

Loop eens binnen bij een goede psycholoog kerel.
pi_79575974
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat als je niet vanwege je religie een hoofddoek draagt, maar gewoon omdat je het lekker vindt zitten? Zoals zoveel niet-islamitische (oudere) vrouwen.
Dan is het ook geen religieus symbool meer he.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79575984
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het heeft niks met racisme te maken.

Dat heeft het wel, klaar.
pi_79576006
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan is het ook geen religieus symbool meer he.
Hoe weet je dat de draagster het bedoelt als "religieus symbool"?
pi_79576014
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom en met welk doel ? De hoofddoek heeft nu eenmaal een andere betekenis voor de drager dan een petje. Daarom is het helemaal niet zo logisch daar 1 lijn in te trekken. Als iemand een keppeltje wil dragen dan mag dat ook van mij.

Serieus, hoe kan je daar last van hebben ? Kom nou eens een keer met een objectieve reden. Al decennia dragen ambtenaren allerhande religieuze uitingen, pas sinds het bon ton is om op moslims te kankeren lijkt het een issue te zijn. Het is echter geen issue.
Het is nu juist de bedoeling om al die religieuze voortrekkerij een halt toe te roepen. Hans ontleent zijn identiteit aan zijn wenkbrauwpiercing en rastahaar. Fatima aan haar stukje stof op haar kop.

Fatima krijgt gelijk en Hans niet.

DAT is het probleem en DAT moet opgelost worden. Meer is het niet.

donderdag 25 maart 2010 @ 17:01:50 #299
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79576017
quote:

[..]

VerNederland.
Och gut, pas de negendertigste keer dat je deze woordspeling hebt gemaakt.
pi_79576028
quote:

[..]

En dan hoef je iemand dus niet EEN JAAR te weigeren.
Mijn God vent, hij is geweigerd vanwege z'n gedrag, niet z'n standpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')