abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82009739
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb alle boeken uit!
Zucht................en nu??
Nog een keer lezen...
pi_82009753
Heb je ook midnightsun gelezen?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_82010262
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef MissSpooky het volgende:

Maar ik denk dat ik Twilight nog eens ga lezen, want die had ik in het Nederlands en de rest in het Engels.
pi_82010582
ik heb de boeken eerst ook gewoon 3 keer gelezen, dan haal je er toch weer heel andere dingen uit.
I had a signature once. It was awful.
pi_82011014
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:10 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb de boeken eerst ook gewoon 3 keer gelezen, dan haal je er toch weer heel andere dingen uit.
Ik ben Eclipse weer aan het herlezen. Vanwege de film, zodat het er weer vers in zit
Moet zeggen dat het al ff geleden was, en dat ik inderdaad echt niet alle details meer weet. Vind het weer net zo leuk als de erste keer
pi_82013522
hehe, dit is echt een meisjes topic srry
pi_82013638
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef turance het volgende:
hehe, dit is echt een meisjes topic srry
weet je hoeveel mannentopics er op fok zijn ??
pi_82013902
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Siral het volgende:

[..]

weet je hoeveel mannentopics er op fok zijn ??
Niet precies, maar veel? Maar ik durf wel toe te geven dat ik van de week New Moon heb gekeken en dat ik Eclipse ook wel ga zien hoor
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:05:11 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82014854
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef MissSpooky het volgende:
O, die moet ik nog
Is dat de moeite waard? Is toch maar een kort draftje?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_82015015
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, die moet ik nog
Het is niet eens af... en niemand weet of ze het uberhaupt ooit afmaakt. Daarom ben ik het ook niet gaan lezen.
Ik lees het wel als ze het een keer afmaakt. Anders ga ik iets lezen wat toch niet af is.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:59:09 #261
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82030640
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, die moet ik nog
Draft van ongeveer 300 A4tjes. Zeg maar halverwege Twilight is ze nu. Nog met spelvouten enzo

Hoop zo dat ze hem nog afmaakt. Ik vond het erg leuk om te lezen. Vooral wat er achter Edward zijn vlucht in Twilight zit dat hij er een week ofzo niet is. En hoe hij er achter komt dat hij Bella leuk vindt......... ja dat is leuk om uit zijn perspectief te lezen. Hoewel hij wel een Bella II wordt terwijl hij in Twilight wordt afgeschilderd als de grote geweldige Edward vol zelfvertrouwen. Dan is het opeens anders.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_82035657
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:59 schreef J-net het volgende:

[..]

Draft van ongeveer 300 A4tjes. Zeg maar halverwege Twilight is ze nu. Nog met spelvouten enzo

Hoop zo dat ze hem nog afmaakt. Ik vond het erg leuk om te lezen. Vooral wat er achter Edward zijn vlucht in Twilight zit dat hij er een week ofzo niet is. En hoe hij er achter komt dat hij Bella leuk vindt......... ja dat is leuk om uit zijn perspectief te lezen. Hoewel hij wel een Bella II wordt terwijl hij in Twilight wordt afgeschilderd als de grote geweldige Edward vol zelfvertrouwen. Dan is het opeens anders.
300 nog ja? Hmm dat is toch best veel. Hoop wel echt dat ze dat een keer gaat afschrijven... ipv een gaar boek over Bree
pi_82036917
De promotour voor Eclipse staat zo gepland tot nu toe:

NO ROB...
quote:
“The Twilight Saga: Eclipse” international promotion schedule
HollywoodNews.com: As the “Eclipse” premiere approaches, key dates in the promotion schedule continue to be confirmed. Supplemental to yesterday’s feature (which listed key June dates for Twilight fans and some U.S. appearances), here is some developing info on the promotional tour abroad:

May 31: Sydney, Australia. Kristen and Taylor will be present for a Q&A event in Luna Park. The event will be run by Richard Wilkins but will be broadcast live via satellite from Sydney’s Luna Park into selected Hoyts cinemas.

June 3: Seoul, Korea. Kristen and Taylor are slated to arrive on the 2nd; Pan Cinema has announced a press conference, a “red carpet appearance”, and a fan meet and greet at a special meeting on June 3rd.

June 17: Rome, Italy. Eagle Pictures confirmed, via its web site today, that Kristen and Taylor are now set for an appearance in Rome. Few additional details are available .

June 21: Stockholm, Sweden. The official twilight web site in Sweden announced that Taylor and Kristen would visit Stockholm on June 21st. Though a media press conference has been announced, details of any fan events have not been definitively confirmed.

June 28. Madrid, Spain. According to Aurum Producciones, Ashley Greene and Xavier Samuel are slated to appear in Madrid to promote “Eclipse”. Already scheduled are a press conference and a session for fans to meet the actors.

Berlin, Germany. The final city that has been mentioned as part of the European tour is Berlin Germany, though no date has been confirmed.

Due to Rob’s shooting schedule for “Water for Elephants”, he will be absent for most “Eclipse” promo engagements that take place far outside of LA. In contrast to the “New Moon” promotion, which featured the three principal stars heavily, for “Eclipse” Kristen and Taylor will mostly be on their own.
pi_82040464
ik vond Midnight sun ook erg leuk om te lezen!
pi_82040979
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ik vond Midnight sun ook erg leuk om te lezen!
Ik heb 15 bladzijdes gelezen ofzo. Moeite waard om alles te lezen ondanks het niet af is?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:58:50 #266
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82050082
ik heb premiere kaartjes voor de 29ste, marathon
pi_82053629
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik heb premiere kaartjes voor de 29ste, marathon
Ich auch 6 uur in de bioscoop zitten!!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:52:42 #268
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82054166
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:15 schreef Siral het volgende:

[..]

Ich auch 6 uur in de bioscoop zitten!!
Inderdaad. Ik mag hopen dat Pathe nu wel aan pauzes doet
pi_82054355
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:52 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik mag hopen dat Pathe nu wel aan pauzes doet
Lijkt me wel... ander kun je altijd nog pauze nemen tijden de twee eerste films. Die hebben we toch al gezien

Mooie fanmade trailer van Breaking Dawn

zaterdag 29 mei 2010 @ 10:11:51 #270
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82054430
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:05 schreef Siral het volgende:

[..]

Lijkt me wel... ander kun je altijd nog pauze nemen tijden de twee eerste films. Die hebben we toch al gezien

Mooie fanmade trailer van Breaking Dawn

Hahah ja precies
pi_82092568
Nog maar precies 30 dagen tot Eclipse

En volgende week zondag word er een exclusive clip van Eclipse vrijgegeven. Bij de MTV movie awards. Waar ze allemaal ook weer aanwezig zijn.
quote:
Meanwhile, K-Stew is slated to attend the MTV Movie Awards alongside Robert Pattinson and Taylor Lautner to present a new clip from "Eclipse" next Sunday (June 6).
pi_82093826
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb 15 bladzijdes gelezen ofzo. Moeite waard om alles te lezen ondanks het niet af is?
Ik vind van wel, maar het is maar net of je het leuk genoeg vindt... het is gewoon grappig om het van de andere kant te beleven.
pi_82131703
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik vind van wel, maar het is maar net of je het leuk genoeg vindt... het is gewoon grappig om het van de andere kant te beleven.
Inderdaad, vond het erg leuk om het vanuit Edward te lezen.
Als je dan Twilight opnieuw leest, zie je ook weer andere details.

Leuk die trailer trouwens! Hebben ze al gefilmd voor het 4e deel of is dit allemaal zelf gemaakt??

[ Bericht 7% gewijzigd door Koningin op 31-05-2010 08:43:22 ]
pi_82133825
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:32 schreef Koningin het volgende:

[..]

Inderdaad, vond het erg leuk om het vanuit Edward te lezen.
Als je dan Twilight opnieuw leest, zie je ook weer andere details.

Leuk die trailer trouwens! Hebben ze al gefilmd voor het 4e deel of is dit allemaal zelf gemaakt??
Dit is een fanmade trailer. Als je goed kijkt zie je beelden uit de andere films erin zitten
Ze gaan op zijn vroegst pas filmen in November.
pi_82134371
Taylor en Kristen zijn in Australië om Eclipse te promoten.
Eerste interview:

Bekijk deze YouTube-video
pi_82145086

Stew is team edward

[ Bericht 23% gewijzigd door Siral op 31-05-2010 17:19:53 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 19:34:52 #278
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82157830
ik ben net begonnen met de boeken, want ik heb al geen boek gelezen sinds groep 8 ofzo en vandaag wou ik dus new moon halen, maar ik kon hem niet vinden, heel amsterdam afgelopen, alleen maar paperbacks en toen had ik nieuwe maan gevonden, natuurlijk bij de BIJENKORF NAAAAST HET STATION voor niets heel amsterdam door gelopen ohja. en natuurlijk kwam ik 1 euro te kort toen ik hem wou kopen, want ik had ondertussen alweer andere boeken gekocht

nu ga ik hem morgenochtend halen
pi_82158929
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ben net begonnen met de boeken, want ik heb al geen boek gelezen sinds groep 8 ofzo en vandaag wou ik dus new moon halen, maar ik kon hem niet vinden, heel amsterdam afgelopen, alleen maar paperbacks en toen had ik nieuwe maan gevonden, natuurlijk bij de BIJENKORF NAAAAST HET STATION voor niets heel amsterdam door gelopen ohja. en natuurlijk kwam ik 1 euro te kort toen ik hem wou kopen, want ik had ondertussen alweer andere boeken gekocht

nu ga ik hem morgenochtend halen
Omg, jij had zeker echt zoiets van: IMMA CUT A BITCH ANGVwj dasd+safd..

Maar ik weet niet of je ze Nederlands wilt lezen? Je kunt namelijk alle boeken op bol.com in een set bestellen, maar die zijn dus wel Engels. Zijn Hardcovers, voor alle vier, 50 euro oid. Veel goedkoper dus! Aangezien een paperback al 20 euro kost. 20 x 4 = 80 eurie.

Hierzo! Ik heb ze ook
  maandag 31 mei 2010 @ 20:02:50 #280
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82159262
Oeh bedankt ja ik heb nu de eerste deel uit in het nederlands, hardcover..veel mooier! Maar wil ze ook allemaal in het engels lezen, dus bedankt ^^
pi_82160022
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oeh bedankt ja ik heb nu de eerste deel uit in het nederlands, hardcover..veel mooier! Maar wil ze ook allemaal in het engels lezen, dus bedankt ^^
Ik heb ze ook beide gelezen. Vind ze engels veel prettiger lezen, omdat het de originele schrijfstijl is. Veul mooier.

Your'e welcome
  maandag 31 mei 2010 @ 20:46:20 #282
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82161734
Ik las een stukje Breaking Dawn in t Nederlands.... dat is echt zo erg als je ze allemaal in t Engels hebt gelezen.
K lees heel vaak in t het Engels. Veel leuker dan in t Nederlands (chicklit boeken enzo)
pi_82161896
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef J-net het volgende:
Ik las een stukje Breaking Dawn in t Nederlands.... dat is echt zo erg als je ze allemaal in t Engels hebt gelezen.
K lees heel vaak in t het Engels. Veel leuker dan in t Nederlands (chicklit boeken enzo)
Ik vond de boeken in het Nederlands echt lomp en fake overkomen ofzo..
  maandag 31 mei 2010 @ 20:54:57 #284
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82162312
Het scheelt dat mijn engels beter is dan mijn nederlands ik irriteer me in het nederlands altijd aan van die rare woorden
pi_82162458
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het scheelt dat mijn engels beter is dan mijn nederlands ik irriteer me in het nederlands altijd aan van die rare woorden
Sowieso in het Engels lezen dan! Ik ben ook goed in Engels dus heb er geen problemen mee, maar kan me voorstellen dat als je er niet een held in bent dat je eerder NL leest.. Maar als je toch kan kiezen Engels lezen!

Had je trouwens verder de films al wel gezien?
  maandag 31 mei 2010 @ 21:03:42 #286
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82162952
Ja de films had ik al gezien. Toen die eerste voor het eerst uitkwam, wou ik hem niet kijken. Want Paramore zond toen de soundtrack, en ik was toen nog helemaal fan van paramore, en toen vond ik het vet kut dat iedereen het door Twilight opeens vet leuk vond, en wou ik de film niet zien en paramore niet meer luisteren maar nu uiteindelijk allebei achter elkaar gekeken
pi_82163905
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja de films had ik al gezien. Toen die eerste voor het eerst uitkwam, wou ik hem niet kijken. Want Paramore zond toen de soundtrack, en ik was toen nog helemaal fan van paramore, en toen vond ik het vet kut dat iedereen het door Twilight opeens vet leuk vond, en wou ik de film niet zien en paramore niet meer luisteren maar nu uiteindelijk allebei achter elkaar gekeken
Haha lol, herkenbaar. Ik vond dat op het begin ook lame. Ik luisterde Paramore al rond 2005 en kon dat ook niet uitstaan. Maar lekker belangrijk eigenlijk!
  maandag 31 mei 2010 @ 21:25:57 #288
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_82164426
K heb met mn studie zo ontzettend veel Engelse boeken moeten lezen, dat ik gewoonweg geen onderscheid merk in het Engels of in het Nederlands lezen.... en dat is vaak best makkelijk. Ik kijk ook eigenlijk tegenwoordig altijd films zonder ondertitels.
Gisteren kwam mn buurmeisje New Moon kijken en die wil altijd ondertitels..... en daar ga ik me dan gewoon een soort van aan storen dat die in beeld staan omdat het zo anders vertaald wordt dan wat er gezegd wordt
pi_82164564
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef J-net het volgende:
K heb met mn studie zo ontzettend veel Engelse boeken moeten lezen, dat ik gewoonweg geen onderscheid merk in het Engels of in het Nederlands lezen.... en dat is vaak best makkelijk. Ik kijk ook eigenlijk tegenwoordig altijd films zonder ondertitels.
Gisteren kwam mn buurmeisje New Moon kijken en die wil altijd ondertitels..... en daar ga ik me dan gewoon een soort van aan storen dat die in beeld staan omdat het zo anders vertaald wordt dan wat er gezegd wordt
Herkenbaar dat laatste soms word het echt krom vertaald.
pi_82177655
Ik lees ook altijd liever Engels, vind ik toch prettiger.
Ik heb de boeken via marktplaats kunnen bemachtigen! Echt kei mooi nog alle vier, voor 30 euro ofzo.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:58:05 #291
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82177817
lol @ mensen die zeggen dat het boek "mooi geschreven" is.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_82177898
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 08:58 schreef PhalanX het volgende:
lol @ mensen die zeggen dat het boek "mooi geschreven" is.

Hoezo?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:14:47 #293
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82178132
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:02 schreef Koningin het volgende:

Hoezo?
Omdat die boeken tenenkrommend slecht geschreven zijn.

De hoofdpersoon is een Mary Sue, en ook nog eens zo saai en zielloos dat iedere bakvis zich vol overgave in haar rol kan storten omdat Bella nog minder persoonlijkheid heeft dat een natgeregende kartonnen doos.

Daarbij is het gruwelijk pijnlijk om omschrijvingen te moeten lezen die neerkomen op het niveau van de welbekende huisvrouwen roman.

"His body glistened in the sun, like a million diamonds embedded in his skin,"

"As Bella's heaving bossom met his tender cold lips, she let out an extatic sigh. Her heartbeat increased with each kiss Edward planted on her warm supple flesh. Her skin flushed as he touched her in places no man had ever touched her before. She felt his body press closer against her, and she surrendered to his indominatable will. Oh how she had longed for this moment, how she had yearned for his perfect embrace. From the first moment she laid eyes on his lopsided smile, she had known this was what she was meant for, to be his, in body and soul. Seconds seemed to stretch out into infinity, and she savoured each moment of perfect bliss in his arms, his fingers running through his perfect hair, her senses tasting every inch of his chiseled body, his marble skin, his unrepenting lust for her. Bella swam in an ocean of wedded bliss."

[ Bericht 0% gewijzigd door PhalanX op 01-06-2010 09:34:35 ]
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:26:10 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82178373
Vooral wedded bliss he, want voor het huwelijk mag je geen sex hebben. Of als metafoor: geen vampier worden. Mormoon to the max!

Ach who cares. Inderdaad, de zoetheid druipt er vanaf (vandaar dat ik ook voor Team Jacob ga) en de metaforen met een goed mortmoons leven springen van de pagina's af. Maar het leest nog steeds wel fijn en snel genoeg om lekker je gedachten te verzetten en wat luchtigs te lezen.

Net als de True Blood boeken dus Geen hoogstaande literatuur, maar wel vermakelijke kost. Popcorn!
L'Amour menaçant:
pi_82178643
Ach ja, maar dat maakt het juist lekker te lezen. Niet teveel bij nadenken enzo....:)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:38:59 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82178685
Precies. Gewoon lekker jeugdliteratuur harrypotteresk verstand op nul en relaxen maar
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:40:07 #297
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82178717
overigens dat tweede stukje komt niet uit de boeken van twilight... voordat mensen gaan zoeken naar de scene waar Edward Bella's tralala beroert.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:50:31 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82179004
Note to posters: Phalanx heeft de boeken sowieso NIET gelezen
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:52:48 #299
3140 PhalanX
Technarchy
pi_82179058
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Note to posters: Phalanx heeft de boeken sowieso NIET gelezen
e-book

Note to posters Ang3l is 36
--- Cameron Hodge ---
pi_82186465
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:14 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Omdat die boeken tenenkrommend slecht geschreven zijn.

De hoofdpersoon is een Mary Sue, en ook nog eens zo saai en zielloos dat iedere bakvis zich vol overgave in haar rol kan storten omdat Bella nog minder persoonlijkheid heeft dat een natgeregende kartonnen doos.

Daarbij is het gruwelijk pijnlijk om omschrijvingen te moeten lezen die neerkomen op het niveau van de welbekende huisvrouwen roman.

"His body glistened in the sun, like a million diamonds embedded in his skin,"

"As Bella's heaving bossom met his tender cold lips, she let out an extatic sigh. Her heartbeat increased with each kiss Edward planted on her warm supple flesh. Her skin flushed as he touched her in places no man had ever touched her before. She felt his body press closer against her, and she surrendered to his indominatable will. Oh how she had longed for this moment, how she had yearned for his perfect embrace. From the first moment she laid eyes on his lopsided smile, she had known this was what she was meant for, to be his, in body and soul. Seconds seemed to stretch out into infinity, and she savoured each moment of perfect bliss in his arms, his fingers running through his perfect hair, her senses tasting every inch of his chiseled body, his marble skin, his unrepenting lust for her. Bella swam in an ocean of wedded bliss."
Dat laatste komt niet eens uit een van de boeken? Dus waarom geef je het als voorbeeld.
Alles word namelijk omschreven uit Bella's perspectief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')