Nog een keer lezen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb alle boeken uit!
Zucht................en nu??
quote:
Ik ben Eclipse weer aan het herlezen. Vanwege de film, zodat het er weer vers in zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:10 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb de boeken eerst ook gewoon 3 keer gelezen, dan haal je er toch weer heel andere dingen uit.
Niet precies, maar veel? Maar ik durf wel toe te geven dat ik van de week New Moon heb gekeken en dat ik Eclipse ook wel ga zien hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Siral het volgende:
[..]
weet je hoeveel mannentopics er op fok zijn??
O, die moet ik nogquote:
Het is niet eens af... en niemand weet of ze het uberhaupt ooit afmaakt. Daarom ben ik het ook niet gaan lezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die moet ik nog
Is dat de moeite waard? Is toch maar een kort draftje?
Draft van ongeveer 300 A4tjes. Zeg maar halverwege Twilight is ze nu. Nog met spelvouten enzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die moet ik nog
Is dat de moeite waard? Is toch maar een kort draftje?
300 nog ja? Hmm dat is toch best veel. Hoop wel echt dat ze dat een keer gaat afschrijven... ipv een gaar boek over Breequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:59 schreef J-net het volgende:
[..]
Draft van ongeveer 300 A4tjes. Zeg maar halverwege Twilight is ze nu. Nog met spelvouten enzo![]()
Hoop zo dat ze hem nog afmaakt. Ik vond het erg leuk om te lezen. Vooral wat er achter Edward zijn vlucht in Twilight zit dat hij er een week ofzo niet is. En hoe hij er achter komt dat hij Bella leuk vindt......... ja dat is leuk om uit zijn perspectief te lezen. Hoewel hij wel een Bella II wordt terwijl hij in Twilight wordt afgeschilderd als de grote geweldige Edward vol zelfvertrouwen. Dan is het opeens anders.
quote:“The Twilight Saga: Eclipse” international promotion schedule
HollywoodNews.com: As the “Eclipse” premiere approaches, key dates in the promotion schedule continue to be confirmed. Supplemental to yesterday’s feature (which listed key June dates for Twilight fans and some U.S. appearances), here is some developing info on the promotional tour abroad:
May 31: Sydney, Australia. Kristen and Taylor will be present for a Q&A event in Luna Park. The event will be run by Richard Wilkins but will be broadcast live via satellite from Sydney’s Luna Park into selected Hoyts cinemas.
June 3: Seoul, Korea. Kristen and Taylor are slated to arrive on the 2nd; Pan Cinema has announced a press conference, a “red carpet appearance”, and a fan meet and greet at a special meeting on June 3rd.
June 17: Rome, Italy. Eagle Pictures confirmed, via its web site today, that Kristen and Taylor are now set for an appearance in Rome. Few additional details are available .
June 21: Stockholm, Sweden. The official twilight web site in Sweden announced that Taylor and Kristen would visit Stockholm on June 21st. Though a media press conference has been announced, details of any fan events have not been definitively confirmed.
June 28. Madrid, Spain. According to Aurum Producciones, Ashley Greene and Xavier Samuel are slated to appear in Madrid to promote “Eclipse”. Already scheduled are a press conference and a session for fans to meet the actors.
Berlin, Germany. The final city that has been mentioned as part of the European tour is Berlin Germany, though no date has been confirmed.
Due to Rob’s shooting schedule for “Water for Elephants”, he will be absent for most “Eclipse” promo engagements that take place far outside of LA. In contrast to the “New Moon” promotion, which featured the three principal stars heavily, for “Eclipse” Kristen and Taylor will mostly be on their own.
Ik heb 15 bladzijdes gelezen ofzo. Moeite waard om alles te lezen ondanks het niet af is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ik vond Midnight sun ook erg leuk om te lezen!
Ich auchquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik heb premiere kaartjes voor de 29ste, marathon
Lijkt me wel... ander kun je altijd nog pauze nemen tijden de twee eerste films. Die hebben we toch al gezienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik mag hopen dat Pathe nu wel aan pauzes doet
Hahah ja preciesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Lijkt me wel... ander kun je altijd nog pauze nemen tijden de twee eerste films. Die hebben we toch al gezien
Mooie fanmade trailer van Breaking Dawn
quote:Meanwhile, K-Stew is slated to attend the MTV Movie Awards alongside Robert Pattinson and Taylor Lautner to present a new clip from "Eclipse" next Sunday (June 6).
Ik vind van wel, maar het is maar net of je het leuk genoeg vindt... het is gewoon grappig om het van de andere kant te beleven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb 15 bladzijdes gelezen ofzo. Moeite waard om alles te lezen ondanks het niet af is?
Inderdaad, vond het erg leuk om het vanuit Edward te lezen.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar het is maar net of je het leuk genoeg vindt... het is gewoon grappig om het van de andere kant te beleven.
Dit is een fanmade trailer. Als je goed kijkt zie je beelden uit de andere films erin zittenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad, vond het erg leuk om het vanuit Edward te lezen.
Als je dan Twilight opnieuw leest, zie je ook weer andere details.
Leuk die trailer trouwens! Hebben ze al gefilmd voor het 4e deel of is dit allemaal zelf gemaakt??
Omg, jij had zeker echt zoiets van: IMMA CUT A BITCH ANGVwj dasd+safd..quote:Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ben net begonnen met de boeken, want ik heb al geen boek gelezen sinds groep 8 ofzoen vandaag wou ik dus new moon halen, maar ik kon hem niet vinden, heel amsterdam afgelopen, alleen maar paperbacks
en toen had ik nieuwe maan gevonden, natuurlijk bij de BIJENKORF NAAAAST HET STATION
voor niets heel amsterdam door gelopen
ohja. en natuurlijk kwam ik 1 euro te kort toen ik hem wou kopen, want ik had ondertussen alweer andere boeken gekocht
![]()
nu ga ik hem morgenochtend halen
Ik heb ze ook beide gelezen. Vind ze engels veel prettiger lezen, omdat het de originele schrijfstijl is. Veul mooier.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oeh bedanktja ik heb nu de eerste deel uit in het nederlands, hardcover..veel mooier! Maar wil ze ook allemaal in het engels lezen, dus bedankt ^^
Ik vond de boeken in het Nederlands echt lomp en fake overkomen ofzo..quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef J-net het volgende:
Ik las een stukje Breaking Dawn in t Nederlands.... dat is echt zo erg als je ze allemaal in t Engels hebt gelezen.
K lees heel vaak in t het Engels. Veel leuker dan in t Nederlands (chicklit boeken enzo)
Sowieso in het Engels lezen dan! Ik ben ook goed in Engels dus heb er geen problemen mee, maar kan me voorstellen dat als je er niet een held in bent dat je eerder NL leest.. Maar als je toch kan kiezen Engels lezen!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het scheelt dat mijn engels beter is dan mijn nederlandsik irriteer me in het nederlands altijd aan van die rare woorden
Haha lol, herkenbaar. Ik vond dat op het begin ook lame. Ik luisterde Paramore al rond 2005 en kon dat ook niet uitstaan. Maar lekker belangrijk eigenlijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja de films had ik al gezien. Toen die eerste voor het eerst uitkwam, wou ik hem niet kijken. Want Paramore zond toen de soundtrack, en ik was toen nog helemaal fan van paramore, en toen vond ik het vet kut dat iedereen het door Twilight opeens vet leuk vond, en wou ik de film niet zien en paramore niet meer luisteren![]()
maar nu uiteindelijk allebei achter elkaar gekeken
Herkenbaar dat laatstequote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef J-net het volgende:
K heb met mn studie zo ontzettend veel Engelse boeken moeten lezen, dat ik gewoonweg geen onderscheid merk in het Engels of in het Nederlands lezen.... en dat is vaak best makkelijk. Ik kijk ook eigenlijk tegenwoordig altijd films zonder ondertitels.
Gisteren kwam mn buurmeisje New Moon kijken en die wil altijd ondertitels..... en daar ga ik me dan gewoon een soort van aan storen dat die in beeld staan omdat het zo anders vertaald wordt dan wat er gezegd wordt
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:58 schreef PhalanX het volgende:
lol @ mensen die zeggen dat het boek "mooi geschreven" is.
Omdat die boeken tenenkrommend slecht geschreven zijn.quote:
e-bookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Note to posters: Phalanx heeft de boeken sowieso NIET gelezen
Dat laatste komt niet eens uit een van de boeken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Omdat die boeken tenenkrommend slecht geschreven zijn.
De hoofdpersoon is een Mary Sue, en ook nog eens zo saai en zielloos dat iedere bakvis zich vol overgave in haar rol kan storten omdat Bella nog minder persoonlijkheid heeft dat een natgeregende kartonnen doos.
Daarbij is het gruwelijk pijnlijk om omschrijvingen te moeten lezen die neerkomen op het niveau van de welbekende huisvrouwen roman.
"His body glistened in the sun, like a million diamonds embedded in his skin,"
"As Bella's heaving bossom met his tender cold lips, she let out an extatic sigh. Her heartbeat increased with each kiss Edward planted on her warm supple flesh. Her skin flushed as he touched her in places no man had ever touched her before. She felt his body press closer against her, and she surrendered to his indominatable will. Oh how she had longed for this moment, how she had yearned for his perfect embrace. From the first moment she laid eyes on his lopsided smile, she had known this was what she was meant for, to be his, in body and soul. Seconds seemed to stretch out into infinity, and she savoured each moment of perfect bliss in his arms, his fingers running through his perfect hair, her senses tasting every inch of his chiseled body, his marble skin, his unrepenting lust for her. Bella swam in an ocean of wedded bliss."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |