Hmm ja, ze wilde geen "vampierenbandje" worden hadden ze in een eerder interview gezegdquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:28 schreef Siral het volgende:
En de officiele soundtrack is bekend!! Yay.
And I love it!Muse, Metric, Florence and the machine, Band of Horses, The dead weather.
Haast de hele soundtrack bestaat uit mijn favorite bands omg!!Kun je me nog tevredener hebben!?
[ afbeelding ]
1. Metric – “Eclipse (All Yours)”
2. Muse – “Neutron Star Collision (Love Is Forever)”
3. The Bravery - "Ours"
4. Florence + The Machine – “Heavy In Your Arms”
5. Sia – “My Love”
6. Fanfarlo – “Atlas”
7. The Black Keys – “Chop And Change”
8. The Dead Weather – “Rolling In On A Burning Tree”
9. Beck and Bat For Lashes – “Let’s Get Lost”
10. Vampire Weekend – “Jonathan Low”
11. UNKLE – “With You In My Head (featuring The Black Angels)”
12. Eastern Conference Champions – “A Million Miles An Hour”
13. Band Of Horses – “Life On Earth”
14. Cee-Lo Green – “What Part Of Forever”
15. Howard Shore - “Jacob’s Theme”
Ja misschien wel hehe, maar het staat wel leukquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ok, ik hou van Vampire Weekend, maar was de keuze voor juist die band niet ietsje tč gemakkelijk en voor de hand liggend![]()
Vooral op het moment dat Oprah het erover had begon ze enorm nerveus te worden en te stotteren. Maar ik kan dat echt geheel begrijpen, ze is jong, en staat compleet in het middelpunt van alles. Ik zou er niet mee kunnen omgaan denk ik, ik denk dat ik gek zou worden. Ik vind haar geweldigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Leuk!
Wel ongelooflijk hoe verlegen Kristen is.
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:45 schreef MissSpooky het volgende:
Wat een heerlijk jolig persoon is die Robert.
serieus? ze verkopen TV spots?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Siral het volgende:
Nieuwe eclipse tv spot![]()
![]()
Is helaas alleen nog verkrijgbaar als Iphone app. Voor 99 cent....
En het Muse nr voor eclipse is uit![]()
Omdat het nieuwe beelden in zitten die iedereen natuurlijk wil zien, je hebt van die diehards die dat kopen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef June. het volgende:
[..]
Idd, verbaas me er eigenlijk over dat dat dan ook nog verkoopt
Ik vind hem echt lelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:10 schreef Siral het volgende:
Dit ziet er zo harry potter poster achtig uit vind ik![]()
[ afbeelding ]
En dan uiteindelijk bij de laatste... 5 films achter elkaar??quote:Op zondag 16 mei 2010 12:57 schreef Siral het volgende:
Wie heeft er trouwens al kaarten besteld? Ik ga de 29 juni naar de marathon.
(Ik kan niet wachten tot de volgende voorstelling, dan maar 6 uur in de bios zitten..![]()
)
[ afbeelding ]
Vet goede plekken![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:28 schreef Siral het volgende:
4. Florence + The Machine – “Heavy In Your Arms”
Hoop het nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk bij de laatste... 5 films achter elkaar??
quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk bij de laatste... 5 films achter elkaar??
Dan heb je dus de hele film overgeslagen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb vandaag New Moon gezien
Alleen leuk als je alle debiele stukken over slaat... zoals dat gedweep met die ondankbare egocentrische teef van een Bella.
Alleen de stukken waar ze zichzelf van kant probeert te maken, of waar ze zich zielig voelt. Maar het was inderdaad een stuk korter dan als ik die stukken wel had gezien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:00 schreef Siral het volgende:
Dan heb je dus de hele film overgeslagen?Want ze zit zowat in elke scene lol
:'Dquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Alleen de stukken waar ze zichzelf van kant probeert te maken, of waar ze zich zielig voelt. Maar het was inderdaad een stuk korter dan als ik die stukken wel had gezien.
Godsgloeiende wat een verschrikkelijk dom wicht.
Boe-hoe-hoe-hoe oh Edward waar ben je toch Edward, waarom heb je me velaten Edward. Boe-hoe-hoe!
Vervolgens laat ze al haar vrienden stikken, gewoon snoeihard negeren, want haar vrienden zijn te gewoontjes voor miss bitch herself.,
Papt ze aan met Jacob, om hem te laten vallen als een baksteen, want veel eigenwaarde heeft die bakvis overduidelijk niet.
Haar pa probeert haar constant te helpen, hij drink niet, slaat haar niet, en staat klaar voor die teef als ze weer eens krijsend wakker wordt. Hoe bedankt ze hem, door hem te negeren, en bot en kortaf tegen hem te doen.
"Oh Bella, ik ben er voor je, heb je geholpen, en je hebt mijn hart gestolen, ik heb alles voor je gedaan, je beschermd, je laten lachen, ik heb je gered en mijn geheim met je gedeeld"
"Oh Jacob, ik ben de ultieme cock-tease, maar nu Victoria er is en ik weet dat Edward nog steeds om me geeft en zichzelf van kant gaat maken, laat ik je vallen als een baksteen, het was erg leuk dat je er was, maar je bent al die tijd maar een plaatsvervangend lichaam geweest. I'm off to Italy darling, don't wait up."
"Bitch"
En NL is het eerste land waar dit nummer een hit isquote:
Films kijken en hier mee lullenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb alle boeken uit!
Zucht................en nu??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |