je moet toch watquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pff dat wordt een boel koffie de komende tijd
Zie jequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Nou het was redelijk loos alarm... vriendje heeft wat probleempjes maar niks schokkends
ik had portquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihirodewijn
Jouw Deja-vu hield toch een SOA in?quote:
Neeeheeeeeej, jullie lezen niet goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw Deja-vu hield toch een SOA in?
Ok dan snap ik je weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeheeeeeej, jullie lezen niet goed
In mijn deja-vu maakte ik een GRAPJE over een soa, op een comment van mike
Maar uiteindelijk liep alles met een sisser af
Oh, het is weer normaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Heeft Wikipedia de hele layout veranderd, of is er iets mis met mijn PC?
Wheheh, cool. Vraag me af of ie Cadans inmiddels uit heeftquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:39 schreef Stroekie het volgende:
@wonderer je krijgt de groeten van ries
Ja, ik denk dat Marc Marie H. dat wel interessant zou vinden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er in ieder geval één vraag naar, nietwaar O_I?
Ik kom uit Rotterdam, maar ben nog nooit in ce la vie geweestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:46 schreef Deceit het volgende:
Komt er hier iemand uit rotterdam of regio of gaat er vanavond stappen of weet hoe de ce la vie is?
Eindhoven ziet er gelukkig bijna net zo industrieel uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:26 schreef Ang3l het volgende:
Neh. Ben afgelopen zondag in R'dam geweest en da's voor mij weer genoeg voor een paar maanden
Ik ben niet zo'n fan van die stad.
yeah, daar zat ik laatst te roken met me zatte kopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam, maar ben nog nooit in ce la vie geweest. Ik zit zelf meestal in Lef op het Schouwburgplein.
Ja, maar dat is in ieder geval Brabants!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eindhoven ziet er gelukkig bijna net zo industrieel uit
Volgens mij ben ik ook wel eens in Lef geweest... beetje moderne tent qua inrichting is dat toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam, maar ben nog nooit in ce la vie geweest. Ik zit zelf meestal in Lef op het Schouwburgplein.
Ik ben echt nog nooit in Rotterdam geweestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:46 schreef Deceit het volgende:
Komt er hier iemand uit rotterdam of regio of gaat er vanavond stappen of weet hoe de ce la vie is?
Je vraagt het niet aan mij maar ik antwoord toch.. Ja is meer een trendy borrelcafé!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook wel eens in Lef geweest... beetje moderne tent qua inrichting is dat toch?
Ik ben er ooit een keer gay wezen stappen... dat vond ik niet zo bijzonder... sowieso heb ik er qua stad niet veel meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit in Rotterdam geweest![]()
Mis ik nu wat?
Aan de Palace mis je niks maar als je van kroegjes en barretjes houdt is daar de meeste (leuke) keus! En ik ben er vaak, dus je mist veel jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:39 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit in Rotterdam geweest![]()
Mis ik nu wat?
Het is gewoon ook een lelijke kutstad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keer gay wezen stappen... dat vond ik niet zo bijzonder... sowieso heb ik er qua stad niet veel mee
Ik ben wel meer voor de bar en kroeg ja. Maar ik weet niet...Rotterdam lijkt me gewoon niet zo...leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Aan de Palace mis je niks maar als je van kroegjes en barretjes houdt is daar de meeste (leuke) keus! En ik ben er vaak, dus je mist veel ja
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Die Palace vond ik een verschrikking... en ik ben in een of andere kroeg geweest waarbij ik nog half door Richard Groenendijk ben versierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |