Ja, bavalt erg goed! 't is alleen nog erg kaal momenteel... de afwerking (lees: lampen, schilderijen enzo) moeten nog komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef Baltar het volgende:
Vlarp![]()
How's life in you're own appartment?
Top!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Nou het was redelijk loos alarm... vriendje heeft wat probleempjes maar niks schokkends
Gelukkig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Nou het was redelijk loos alarm... vriendje heeft wat probleempjes maar niks schokkends
Ken je je buurman al? Voor je het weet heeft ie wiet telen als hobbyquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, bavalt erg goed! 't is alleen nog erg kaal momenteel... de afwerking (lees: lampen, schilderijen enzo) moeten nog komen
M'n 2 buren links en rechts heb ik al gezien ja. Rechts woont uhm.. Rudi geloof ik heet ie. In de 30 en rustig. Links van me wonen bejaardenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ken je je buurman al? Voor je het weet heeft ie wiet telen als hobby
Ik weet niet eens hoe mijn, overigens erg leuke, buurman heet bedenk ik me netquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n 2 buren links en rechts heb ik al gezien ja. Rechts woont uhm.. Rudi geloof ik heet ie. In de 30 en rustig. Links van me wonen bejaarden. Boven me wonen Mocro's die veel te veel herrie maken soms
tijd om eens een bakkie te doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe mijn, overigens erg leuke, buurman heet bedenk ik me net
Maak eens een fotoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe mijn, overigens erg leuke, buurman heet bedenk ik me net
Hahaha eh...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tijd om eens een bakkie te doen![]()
Ow ja ik zie het al voor me...quote:
precies en dat is het verschil tussen voorspellingen en waarnemingenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/index.cgi
Okee, strikt genomen hebben we de 22 graden niet gehaald, in Maastricht is het vandaag 21,1 graden geworden. Maar, 21 graden is óók lekker.
gewoon tijdens de koffie stiekem ene foto makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja ik zie het al voor me...
"kun je heel even stil blijven staan zodat ik een foto kan maken"![]()
Ow ja...quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon tijdens de koffie stiekem ene foto maken
slaapsequote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef Yoppie het volgende:
Nou jongens, het was me weer een waar genoegen voor vandaag...
Slaap lekker allemaal
Nu bij Pauw en Witteman homoseksuele legermensen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
het stikte trouwens van de militairen op het station vanmiddag
gewoon net doen of je gebelt word ofzo maar dan moet je wel ff je geluidjes uitdoen als je phone een cma heeft tenminstequote:Op donderdag 25 maart 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja...
Ik ben niet zo subtiel met dat soort dingen
zie alleen een oude vent en hans klokquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu bij Pauw en Witteman homoseksuele legermensen.
Mijn eerste vriend zat ook in het legerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu bij Pauw en Witteman homoseksuele legermensen.
Nja... ik herhaal nog maar eens; ik ben niet zo subtiel met dat soort dingenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon net doen of je gebelt word ofzo maar dan moet je wel ff je geluidjes uitdoen als je phone een cma heeft tenminste
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... ik herhaal nog maar eens; ik ben niet zo subtiel met dat soort dingen
Ja ik zei ook niet dat ze er heerlijk uitzagen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie alleen een oude vent en hans klok
en ik maar hopen op lekkere militairenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zei ook niet dat ze er heerlijk uitzagen.
zit Hans Klok in het leger?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zei ook niet dat ze er heerlijk uitzagen.
Hahahaha..quote:
"Tadadadaaa, tadadadaaa, tadadadaaa, daaa!"quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... ik herhaal nog maar eens; ik ben niet zo subtiel met dat soort dingen
Que?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Tadadadaaa, tadadadaaa, tadadadaaa, daaa!"
heeft ie geen hyves ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha..
maar ik ga kijken wat ik kan regelen
Das lastig zoeken als ik z'n naam niet weetquote:
en wat vond je er zelf van?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:24 schreef Stroekie het volgende:
hysterische vrouwen verlaten in oss het theater
ohjaquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das lastig zoeken als ik z'n naam niet weet
En op de deurbel beneden staat "club 33"... dus dat schiet ook niet op...
daar ga ik ook nog heen, alleen geinig of ook goed?quote:
club 33?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das lastig zoeken als ik z'n naam niet weet
En op de deurbel beneden staat "club 33"... dus dat schiet ook niet op...
Ik ken de nokia ringtone niet geloof ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die Nokia-ringtone.
En dat je dat dan gewoon zingt.
Als je verder nog tips hebt, dan houdt ik me aanbevolenquote:
Ja joh... voor 33 euro... met alleen mensen van 33 jaar oud...quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ken de nokia ringtone niet geloof ik
Ow ja... nee inderdaad, ik ken em...quote:
misschien ff een bakje doen met de andere buren voor info?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je verder nog tips hebt, dan houdt ik me aanbevolen
Pff dat wordt een boel koffie de komende tijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien ff een bakje doen met de andere buren voor info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |