Da's een van de kenmerken ja.. ik heb wel jeukende ogen en ook jeuk in mijn mond/keel.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij krijg ik ook last van hooikoorts, al gaat dat bij mij nooit zo in mijn ogen zitten, maar word ik een soort van verkouden.
Dan wil ik wel een rolquote:
Heeft dat verkouden niet gewoon te maken met de temp.schommeling?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij krijg ik ook last van hooikoorts, al gaat dat bij mij nooit zo in mijn ogen zitten, maar word ik een soort van verkouden.
Nou ik kreeg er pas last van toen ik net een rondje door het park maakte met de hondquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft dat verkouden niet gewoon te maken met de temp.schommeling?
Ik word nl ook altijd verkouden als het qua weer van warm naar koud gaat,maar ook van koud naar warm.
En ja, dat valt nou eenmaal ongeveer samen met de eerste polletjes.
Ik hoef niet zo zeer een rol, maar wil wel casting director zijnquote:
O jij bent zo'n homo die met z'n hond in het park wandeltquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik kreeg er pas last van toen ik net een rondje door het park maakte met de hond.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer een rol, maar wil wel casting director zijn.
Het is een stoer hondje hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent zo'n homo die met z'n hond in het park wandelt
erik als nieuwe job gotschalkquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer een rol, maar wil wel casting director zijn.
100.000 euro ??? aardig autotjequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
een vreind van mij is op vakantie in Oostenrijk, daar hebben ze gisterennacht zijn auto in brand gestoken, een Deen zit er voor vast nu in Salzburg, schade 100.000 euro!
dan heeft er vast meer gebrand dan alleen een auto ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
een vreind van mij is op vakantie in Oostenrijk, daar hebben ze gisterennacht zijn auto in brand gestoken, een Deen zit er voor vast nu in Salzburg, schade 100.000 euro!
Moet ik nou klikken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u is vandaag wel lui uitgevallen
www.kemnacasting.nl
bagage e.dquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heeft er vast meer gebrand dan alleen een auto ?
Uitslaapslet.quote:
Waarom zeg ej dan goedemorgen?!quote:
Maar... dat je echt langskomt is toch een 1 april grap? Geen 2 april?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ik moet tot 2 april wachten op dat boek.
u crazy bitchquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar... dat je echt langskomt is toch een 1 april grap? Geen 2 april?
Kan van alles zijn. uitmaken of een SOA etc..quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Steve het volgende:
Dat klinkt altijd kut als iemand zegt dat 'ie moet praten.
Hopelijk is het niks Vulture.![]()
Ja dat hoop ik ook... maar precies wat jij zegt... en vooral de manier waarop... we hebben morgen en overmorgen al plannen staan dus als het niet zo belangrijk is kan dat best tot morgen wachten in mijn ogen....quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Steve het volgende:
Dat klinkt altijd kut als iemand zegt dat 'ie moet praten.
Hopelijk is het niks Vulture.![]()
een SOAquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. uitmaken of een SOA etc..
Hij wilde niet aangeven waar het overging? Jullie wonen dus niet samen, toch?quote:
Als je 't zo ongepast vond dan had je het ge-edit ipv er een post onder te zetten met "o.k. dat was ongepast.", dus dat zal wel meevallen bij je he?quote:
Nee we hebben allebei onze eigen stekquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij wilde niet aangeven waar het overging? Jullie wonen dus niet samen, toch?
get out of my head, bitchquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 't zo ongepast vond dan had je het ge-edit ipv er een post onder te zetten met "o.k. dat was ongepast.", dus dat zal wel meevallen bij je he?
Ik denk dan altijd: Had je niet gewoon vanavond dan pas kunnen zeggen "Even praten nu" ipv NU al aan te geven dat je vanavond wil praten, maar nog niet zeggen waarover. Onnodig wreedquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Mijn vriend doet eigenaardig... en niet in de goede zin van het woord.... hij wil vanavond even praten... nu ben ik niet zo snel paranoia te krijgen maar dit zit me op de een of andere manier niet lekker
ik hoor voor je dat het wel mee gaat vallenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Mijn vriend doet eigenaardig... en niet in de goede zin van het woord.... hij wil vanavond even praten... nu ben ik niet zo snel paranoia te krijgen maar dit zit me op de een of andere manier niet lekker
But I like rolling around in pudding and sawdustquote:
Ja dat heb ik dus ook... en tevens had vooral zoiets van: "Als het niet belangrijk is kan het toch wel tot morgen wachten?". Maar blijkbaar dus niet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd: Had je niet gewoon vanavond dan pas kunnen zeggen "Even praten nu" ipv NU al aan te geven dat je vanavond wil praten, maar nog niet zeggen waarover. Onnodig wreed
que?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But I look rolling around in pudding and sawdust
Zit ie daar straks op z'n kniequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook... en tevens had vooral zoiets van: "Als het niet belangrijk is kan het toch wel tot morgen wachten?". Maar blijkbaar dus niet...
Zie editquote:
Nou we hebben pas een half jaar iets... net allebei een eigen huis dus als dat het is zou het me hoogst verbazenquote:
straks is het positiefquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook... en tevens had vooral zoiets van: "Als het niet belangrijk is kan het toch wel tot morgen wachten?". Maar blijkbaar dus niet...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ew. Ik heb echt een mega deja-vu.
Vulture's post over "praten" en dat ie dan reageert over "eigen huis" en mike die zegt "straks is het positief", waarover ik dan daarna zou grappen "Straks is IE possitief, dus toch een SOA".
Creepy.
ja godverdomme.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef Steve het volgende:
'Heetste zomer ooit op komst'
Kunnen we lekker klagen deze zomer.
Ik zit hem niet te stangen. Ik had gewoon een deja-vu.quote:
Godsklere, daar moet je toch niet aandenken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hem niet te stangen. Ik had gewoon een deja-vu.
En in die deja-vu liep het allemaal met een sisser af meen ik.
Laten we hopen dat ie goed is!
Heeft iemand dit al eens meegemaakt hier dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Godsklere, daar moet je toch niet aandenken.
Nee. Jij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al eens meegemaakt hier dan?
Ok... ik time-loop nog maar even niet met je meequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Jij.
Maar ik zit in een time-loop denk ik.
dat er tegen je verteld wordt dat ie positief is? Nee, maar ik ken verhalen van vroegah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al eens meegemaakt hier dan?
Hoezo? Dan loopt het goed af hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok... ik time-loop nog maar even niet met je mee
Dan is het goedquote:
laat het ons wel effe weten, he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok... ik time-loop nog maar even niet met je mee
Uiteraardquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat het ons wel effe weten, he.![]()
Misschien vindt ie gewoon dat je te veel achter de PS3 zitquote:
XBox 360quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien vindt ie gewoon dat je te veel achter de PS3 zit
*duimt*
Yeah!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef Steve het volgende:
'Heetste zomer ooit op komst'
Kunnen we lekker klagen deze zomer.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWW. Je hebt toch geen FF XIII voor de XB360 he?!?!?!?!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
XBox 360
En hij is meer van de games dan ik dus dat zal het ook niet zijn...
Ach ja we zien het wel....
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWW. Je hebt toch geen FF XIII voor de XB360 he?!?!?!?!!
Ik wil een ding weten: Hoe Charly Luske er naakt uitzietquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Stroekie het volgende:
zo nu eerst naar mijn zwager toe die gisteren ontslagen is uit het ziekenhuis
en daarna door naar Oss om blote mannen te gaan kijken in www.lievekamp.nl bij The Full Monty
kijken of ik het ook zo slecht vind als TMM of juist zo leuk als Wonderer
Foto?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:52 schreef creno het volgende:
ff tussendoor, als jullie dachten dat wesley snijder een lekker ventje is, dan hebben jullie z'n jongere broer nog niet gezien. That's a fine piece of meat ! *o*
Picsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:52 schreef creno het volgende:
ff tussendoor, als jullie dachten dat wesley snijder een lekker ventje is, dan hebben jullie z'n jongere broer nog niet gezien. That's a fine piece of meat ! *o*
Hij is niet HDquote:
Misschien wil ie je ten huwelijk vragenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook... maar precies wat jij zegt... en vooral de manier waarop... we hebben morgen en overmorgen al plannen staan dus als het niet zo belangrijk is kan dat best tot morgen wachten in mijn ogen....
Hij kan niet echt hallo terugzeggen, maar hij bedoelt 't vast goedquote:
ik hoop voor je dat het wel los loopt en niet dat het loopt zoals met de personages uit Micha's boek...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkigquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan niet echt hallo terugzeggen, maar hij bedoelt 't vast goed
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Wat ben je flauw! Je doet me aan iemand denken
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef creno het volgende:
zit nu op het werk en zag een foto van hem op de privé of weekend ofzo. Kan nu dus geen foto posten.
Heb je een uurquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het komt vast goed, want wie wil jou nou niet he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |