ik hoor voor je dat het wel mee gaat vallenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Mijn vriend doet eigenaardig... en niet in de goede zin van het woord.... hij wil vanavond even praten... nu ben ik niet zo snel paranoia te krijgen maar dit zit me op de een of andere manier niet lekker
But I like rolling around in pudding and sawdustquote:
Ja dat heb ik dus ook... en tevens had vooral zoiets van: "Als het niet belangrijk is kan het toch wel tot morgen wachten?". Maar blijkbaar dus niet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd: Had je niet gewoon vanavond dan pas kunnen zeggen "Even praten nu" ipv NU al aan te geven dat je vanavond wil praten, maar nog niet zeggen waarover. Onnodig wreed
que?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But I look rolling around in pudding and sawdust
Zit ie daar straks op z'n kniequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook... en tevens had vooral zoiets van: "Als het niet belangrijk is kan het toch wel tot morgen wachten?". Maar blijkbaar dus niet...
Zie editquote:
Nou we hebben pas een half jaar iets... net allebei een eigen huis dus als dat het is zou het me hoogst verbazenquote:
straks is het positiefquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook... en tevens had vooral zoiets van: "Als het niet belangrijk is kan het toch wel tot morgen wachten?". Maar blijkbaar dus niet...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ew. Ik heb echt een mega deja-vu.
Vulture's post over "praten" en dat ie dan reageert over "eigen huis" en mike die zegt "straks is het positief", waarover ik dan daarna zou grappen "Straks is IE possitief, dus toch een SOA".
Creepy.
ja godverdomme.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef Steve het volgende:
'Heetste zomer ooit op komst'
Kunnen we lekker klagen deze zomer.
Ik zit hem niet te stangen. Ik had gewoon een deja-vu.quote:
Godsklere, daar moet je toch niet aandenken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hem niet te stangen. Ik had gewoon een deja-vu.
En in die deja-vu liep het allemaal met een sisser af meen ik.
Laten we hopen dat ie goed is!
Heeft iemand dit al eens meegemaakt hier dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Godsklere, daar moet je toch niet aandenken.
Nee. Jij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al eens meegemaakt hier dan?
Ok... ik time-loop nog maar even niet met je meequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Jij.
Maar ik zit in een time-loop denk ik.
dat er tegen je verteld wordt dat ie positief is? Nee, maar ik ken verhalen van vroegah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al eens meegemaakt hier dan?
Hoezo? Dan loopt het goed af hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok... ik time-loop nog maar even niet met je mee
Dan is het goedquote:
laat het ons wel effe weten, he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok... ik time-loop nog maar even niet met je mee
Uiteraardquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat het ons wel effe weten, he.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |