http://lostpedia.wikia.com/wiki/Lukequote:Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef husq het volgende:
Luke:
[ afbeelding ]
Stok van MR Eko, rechts aan het uiteinde: Luke
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Rnie het volgende:Bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het gaat worden volgende week...
Illuminated, Subtle & Aware
Dat is et em nou juist, dat had'ie niet gedaan. kijk maar 2 of 3 pagina's terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:19 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
je moet ook geen spoiler kijken als je het niet wilt weten!
relaxed gastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef frank010 het volgende:
[..]
Dat is et em nou juist, dat had'ie niet gedaan. kijk maar 2 of 3 pagina's terug.
Die hoorde ik ook een tijdje geleden in het bos ja, dat tik-achtige geluid.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:13 schreef neilpad het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker van een vogeltje die hetzelfde geluid maakte als Smokey.
Alleen dan met tussen pauze van een paar seconden ipv Smokey waar hetzelfde riedeltje achter elkaar geloopt is.
wat dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Ereinion het volgende:
Zwangerschap en de magic box zijn wel zo ongeveer duidelijk.
Heb ik dat van die jughead en de zwangerschappen gemist? Want ik kan het me niet meer voor de geest halen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef Ereinion het volgende:
Zwangerschapsproblemen komen door de ontploffing van Jughead, de magic box bestond niet, en was een metafoor van Ben (ze hadden Anthony Cooper gekidnapt en met de sub naar het eiland gebracht).
Het zijn dan ook pure aannames en ik vind het totaal geen bevredigende uitleg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Heb ik dat van die jughead en de zwangerschappen gemist? Want ik kan het me niet meer voor de geest halen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |