Ik eet geen nertsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik bíjna, alleen kaas kan ik nog niet opgeven. Maar eieren, boter, melk, honing, etc. gebruik ik allemaal niet.
Ik heb het met plezier gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Zo'n De ontdekking van de hemel hè, is dat nou echt wat of wordt het alleen serieus genomen door mensen die normaal nooit een boek lezen?
Ik betwijfel overigens of dat echt zo is. Het voordeel van een e-reader is dat je vrijwel onbeperkt boeken kan inladen. Die portability heeft vooral zin op reis of onderweg, en dan steek ik toch liever een pocket van een euro of twintig in mijn tas dan een reteduur apparaat, wat alleen maar gejat, beschadigd of kapot kan gaan. En waarvoor je nòg weer een lader mee moet nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Terwijl je als literatuurliefhebber juist veel meer aan de iPad hebt. Voor grootverbruikers van boeken als wij lijkt het me echt wel een uitkomst.
Bijen beroven van hun wintervoorraad en ze afschrepen met goedkope geraffineerde suiker. En de fanatieke honingmijders benadrukken vaak dat het hier eigenlijk bijenkots betreft.quote:
Ja het is toch elke keer weer nagelbijten welke knop Deedee nu weer in zal drukken om Dexter's lab te laten ontploffen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Had je het al aan zien komen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ik schuif nu de laatste aflevering van SE01 d'r in.
Ik bedoel de onthulling die aan de laatste aflevering voorafging.quote:
Wel een tikje traumatiserend voor Dick Solomon-fans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:56 schreef NoCigar het volgende:
De beste scene uit Dexter komt voor in seizoen vier tijdens een Thanksgiving-diner. Kun je zo kijken op joetube. Verraad weinig tot niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |