Sure, wat gaan we doen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Dus,
Mijn vraag was, Tf ben je morgen beschikbaar?
Slakken etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sure, wat gaan we doen? [ afbeelding ]
Oeh nice, escargots cruquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slakken eten![]()
Kom ik ff mn pakje ophalen.
Intratuinquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een idee waar je paasdingetjes kan halen voor in een paastak?
Bij de xenos ofzo, of de zeeman? HEMA? Ik heb echt geen zin om de hele stad door te lopen.
het is echt heel raar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oeh nice, escargots cru
Ja hoor ik ben thuis. Hoe laat wil je?
Buuf wat goed van jouw kuiken! Mijn kinderen hebben allemaal even weinig organisatietalentHebben ze van hun vader
Mijn oom en tante doen het ook al een aantal jaar. Die hebben 3 kinderen en die gaan 1x per jaar gewoon samen weg. Gewoon weer even partners zijn en niet papa en mama. Die kinderen zijn nu 16 en 20 dus kan makkelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het ook niet kunnen hoor, 1 week zonder kinderenBen ik veel te bezitterig voor
Vind het altijd knap als mensen dat wel kunnen
dat jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Als die van ons wat ouders zijn, zeg een jaar of 10, dan denk ik ook dat M en ik gewoon lekker 1x per jaar samen op vakantie gaan.
Nu nog niet, ik vind 1 nacht al vreselijk.
Lamsvlees smaakt in elk geval heerlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n positief beeld meer heeft bij lammetjes? Vanwege Q-koorts en alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |