SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebak
Damesch
Voor eenieder die in dit topic een verjaardagswens post, hangt er nog een ballon klaar.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ezechielk op 25-03-2010 08:39:38 ]There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:
quote:
Staat er toch ook?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk? moet dat niet eindelijk zijn
Wat een sneu mannetje ben je toch ook hèquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje![]()
ik hoop dat je kutcadeautjes krijgt
ook vooral serieus nemen ditquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een sneu mannetje ben je toch ook hè
Ik vind van wel jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent toch een serieuze user?
Zit je bril je weer dwars ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je snapt niet dat het sneu is, ook als het niet serieus is?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dankje Panda, Paul, Marijke, Erwin (het bier is al op
), 3keernix, RoD, egeltje, SWJ, siguser (koffiekoekje dus), stevenmac
, Twizu, Scorpie
Je staat in mijn sigquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
...
Maak er een ongeloofwaardig feest vandat zijn vaak de beste
Hij heeft hier al een paar keer gepost. Even zoeken en je ziet 'm wel.quote:
Nee. Ik zie em niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij heeft hier al een paar keer gepost. Even zoeken en je ziet 'm wel.
Hij is 16. Hoe kan iemand met een pedobear-UI zo'n jong ding nou over het hoofd zien?quote:
Het zit em al in jouw zin, je zegt ''Hij''. Ik ben er simpelweg voor de jonge dames.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij is 16. Hoe kan iemand met een pedobear-UI zo'n jong ding nou over het hoofd zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |