Als het gratis is gaat iederen hier zelfs nog met dit ding op lopen >quote:
agreequote:
Desert Strikequote:Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik deze wel op XBLA wil hebben
Dat was echt vet
Ik heb het orgineel nog liggen op cdquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik deze wel op XBLA wil hebben
Dat was echt vet
ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef Devz het volgende:
Iemand Just Cause 2 al binnen? Ben benieuwd of ie afwisselend genoeg is of snel gaat vervelen.
Het hangt er denk ik vanaf hoe goed je jezelf kunt vermaken met het beetje rond kloten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef Devz het volgende:
Iemand Just Cause 2 al binnen? Ben benieuwd of ie afwisselend genoeg is of snel gaat vervelen.
Niet echt, neuquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in 27 augustus?!
quote:
Alleen als de release niet WEER wordt opgeschovenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waar is Rossdale als je hem nodig hebt!
Heb net weer wat screens zitten bekijken, het ziet er toch wel heerlijk uit he... Echt Sopranos-sfeertje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
* stapt inquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Moet je maar in een stad wonen waar vrouwen leven, hier in Leiden is het heel de winter lang rokjesdag geweest!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef Morthill het volgende:
stelletje nerds, beetje zin hebben in het moment dat de zomer op zijn einde looptde lente is amper begonnen, rokjesdag is nog niet eens geweest en men verlangt praktisch alweer naar de herfst
je maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je maar in een stad wonen waar vrouwen leven, hier in Leiden is het heel de winter lang rokjesdag geweest!
rare vrouwen daar in het noordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
je maakt het alleen maar ergerblij worden van rokjes waar nog genoeg kleren onder zitten
normale vrouwen hebben het koud bij temperaturen diep onder het vriespuntquote:
Nope, op Leidse bikkelvrouwen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
normale vrouwen hebben het koud bij temperaturen diep onder het vriespuntof val jij op pinguïnvrouwen?
Na een tiental uur kloten ben je er ruim klaar meequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef Devz het volgende:
Hij's fijn.quote:
zijn die ooit vekrocht dan? volgens mij kon je die alleen krijgen bij de console zelfquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:21 schreef kepler het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n kleine 360 afstandsbediening kan kopen? Je kreeg ze bij de allereerste lichting gratis, maar ik heb ze ooit ook in de winkel zien liggen
ja, ik heb ze toch ooit gezien in een winkel ergens (misschien namaak?) Anders moet ik op marktplaats gaan zoekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
zijn die ooit vekrocht dan? volgens mij kon je die alleen krijgen bij de console zelf
Je komt er welquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik voel jullie nu trouwens wel jongens over dat GTA gebeuren. Als je zo buiten de missies om een beetje rond rijd met de muziek aan dan is het toch wel heel vet
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je komt er wel! Btw aq check me gamelist eens
!
Mooi!quote:
Dat duurt nog veel te langquote:
TERINGVETquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - Live-Action Trailer
Oja alleen gameplay is vetquote:
Gameplay is leuk Cyb maar als eerst trailer kun je het beste dit hebben want nu wil ik het zeker in de gaten houdenquote:
Kan het nog korter?quote:
ja dat kan 1 minuut uit kleden 1 minuut voorspel en dan 1 minuut de daad, en als je het nog korter wil moet je me vol gooien met drank:')quote:
Ziet er brak uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enslaved First Look
Wat?quote:
En bij FRS : 3 halen 2 betalenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:12 schreef badboynova het volgende:
Het zijn de games weken bij de music store, bbc2 geen 59,99 maar 49,99.
ja zag idd dat het niet veel was :/quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:53 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Verwacht niet teveel van die actie.. gare zooi.
Niet dat ik weet, maar de games die ik nog wou hadden ze sowieso niet, en voor batman bv durven ze nog steeds 60 euro te vragen :/quote:Op zondag 28 maart 2010 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er dan een selectie gemaakt van een aantal games dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk kijk je wel op de goeie site, want het staat er wel hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik lees er niks over op de site. Apart.
http://www.eurogamer.cz/videos/mafia-ii-pax-physx-video?size=med
vetquote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Droevige actie.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopelijk kijk je wel op de goeie site, want het staat er wel hoor
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-List;pgid=d_i.OYv49jxSR0MFRZwHQWxS0000R0CtBVlR?fh_Params=query_origin%3Dhost_frs-app03.frs.local_code_FasGetAll%26method%3DgetAll%26omitxmldecl%3Dyes%26fh_refview%3Dlister%26fh_reffacet%3Dpromotioncode_nl%26fh_refpath%3Dfacet_111140329%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252fsite%253e%257bfreerecordshop%257d%252fcategories%253c%257bfrs_03%257d%252fcategories%253c%257bfrs_03_games1%257d%252fpromotioncode_nl%253e%257b28101200000044%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f&SubCat=03
En stiekem heb je rouge warrior besteld:').quote:
Right.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
En stiekem heb je rouge warrior besteld:').
quote:rouge
It's the booby lady!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb Blazblue: Calamity Trigger binnen
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:49 schreef Dynd het volgende:
Hitman 5 trailer!
http://www.gametrailers.c(...)345?playlist=popular
.Zeker dat ie fake is? Zou wel super zijn als er op de E3 iets over Hitman 5 bekend wordt gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch dat hij vet is?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeker vet zaten ook aantal kippenvel momentjes inquote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef Roeni3 het volgende:
Gisteravond voor het eerst Mass Effect 1 gespeeld; ben nog maar aan het begin (net voor het eerst in de Citadel aangekomen), maar tering, WAT een sfeer.
Sowieso standaard avi spul wat je van internet haaltquote:Op zondag 28 maart 2010 19:35 schreef wc-eend het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke bestanden de 360 kan afspelen (zonder extra progjes) en kan dit ook vanaf een usb stick?
Ik heb echt nul problemen, en ik kijk best veel seriesquote:Op zondag 28 maart 2010 20:31 schreef opastokvis het volgende:
helaas veel te weinig.
zo kun je de ene avi wel afspelen en de andere niet, allemaal best wel vaag.
ik gebruik ook tversity er naast maar dat spoort ook niet helemaal en gaat te vaak fout.
ps3 mediaserver is ook tergend (of je moet er niet om geven dat het geluid niet synchroon loopt?).
heb pc maar weer aangesloten op hetzelfde scherm als de xbox, erger me al een half jaar dood aan het dan weer wel en dan weer niet af willen spelen.
ik neem tenminste aan dat je het over videobestanden hebt?
je kunt ook nog muziek afspelen, helaas staat dat een beetje k*t gesorteerd.
xbox is een leuk ding, maar alleen voor spellen echt geschikt, daar is hij tenslotte ook voor bedoeld is het niet?
Nah ben bij chapter 5! Jawel, alleen heb ik me eigen echt in moeten houden om me controller niet naar buiten of van de trap af te gooienquote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
Nick heb je PB al uit? is die nog steeds tof?
nee die maakt niet veel verschil. en subs werken idd nietquote:Op zondag 28 maart 2010 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Subs werken volgens mij alleen als ze ingebakken zijn. Maar voor die avi's moet je toch ook die media update downloaden?
quote:What about subtitles, can I see those on devices that do not natively support subtitles?
Yes, in many cases you can. There are several Directshow filters that can handle subtitles (FFDShow is one such filter), as long as you have one that is compatible with TVersity, installed and you have the subtitle files in the same folder as the video, all transcoded media will include subtitles. However, media not transcoded by the media server is not likely to have subtitles displayed since it would be up to the device to display it and most devices do not support it. A possible workaround would be to have TVersity transcode these files despite the fact that they can be played natively by your device, this can be achieved by setting the media server to always transcode (as opposed to the default setting to transcode only files that the target device cannot natively play). Please note that if your target device does support subtitles then TVersity can serve it the subtitles file upon request, hence subtitles will be displayed even without the transcoding workaround. For example the DLink DSM 320 network media player supports SRT subtitles and so TVersity is able to serve these SRT files to the DSM and have the DSM display them.
Shit dat klinkt niet goed? Is het lastig?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ben bij chapter 5! Jawel, alleen heb ik me eigen echt in moeten houden om me controller niet naar buiten of van de trap af te gooien
Af en toe is het sneaken vrij lastig, of je moet een luchtrooster open maken en staan er 3 bewakers omheenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shit dat klinkt niet goed? Is het lastig?
Sara zit er wel in, maar ze is blondquote:Op maandag 29 maart 2010 08:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe is het sneaken vrij lastig, of je moet een luchtrooster open maken en staan er 3 bewakers omheen!
Wel jammer dat sara er niet in zit
en de rest van der kop vind je er wel op lijken of wat?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Sara zit er wel in, maar ze is blond
PRISON BREAK.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef Roeni3 het volgende:
PB?
Lost kreeg ook slechte kritieken maar ik vond hem als fan van de serie toch best leuk. Speel PB wel een keer door en dan weer weg dat is wel de moeite waard denk ik..quote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
PB krijgt alleen maar zeer slechte kritieken dus ik zou er niet al te veel van verwachten
Van lost? of bedoel je Prison Break?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef Rossdale het volgende:
LOST was ook heel erg slecht, alleen leuk voor de fans omdat het vol herkenbare dingen zit. De gameplay is ruk, de graphics zijn ruk, het verhaal is suf etc.
All of the abovequote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van lost? of bedoel je Prison Break?
Of bedoel je dat Beide kut zijn
staat er redelijk duidelijk..quote:
Jawel!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:28 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
staat er redelijk duidelijk..
hij wil het niet geloven
JIj leest ook maar half he Rossdalequote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef Rossdale het volgende:
2 jaar lang roepen dat GTA IV kut is en nu![]()
Dat is fake hequote:
Ik blijf gewoon bij mn woord door te zeggen dat ik GTA IV kut vind, maar dan zoek ik ook vrijheid in een SP sandbox gamequote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef Rossdale het volgende:
2 jaar lang roepen dat GTA IV kut is en nu![]()
quote:
quote:“It’d be nice to go back to these projects that have been successful in the past, but that doesn’t mean we will.”
Die game was tofquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
Duke Nukem: Manhattan Project komt naar xblajeeeeeej
moet die andere duke nukem nog steeds een keer doenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
Duke Nukem: Manhattan Project komt naar xblajeeeeeej
Nja, klein beetje meer dan 'ok', dat nog welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja hij is wel ok, maar niet veel meer dan dat.
Duke 3Dquote:Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
moet die andere duke nukem nog steeds een keer doen
Je kan updates ook downloaden via de xbox.com site en dan branden op CDquote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef wc-eend het volgende:
Tversity wilt niet transcoden.. krijg ook steeds een error dat ik codec nodig heb op de 360.. maar ik heb geen internet op 360help..
alleen wel gaar dat je m niet fullscreen kan spelenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duke 3D
Die heb ik ook op XBLAIs zelfs nu nog best tof!
Echt niks te vinden op die site..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Je kan updates ook downloaden via de xbox.com site en dan branden op CD
sommige doen het sowieso nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aha! Je hebt die media update niet op je xbox, tja dan is het logisch dat sommige het niet doen wc-eend
Onzin, het is supertof, maar SFIV heeft een betere balance.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
echt, Blazblue is zoveel beter dan SF IV.
Yeah, echt coole artstijl! Mooi spul!quote:
quote:Microsoft's upcoming Xbox 360 USB flash drives are set to retail for almost £50, if listings on US e-tailer Gamestop are anything to go by.
According to the listings, the first-party drives are set to go for $70 for 16GB (£46) and $40 for 8GB (£26).
Google tell us that you can take your debit card online right now and buy a non-Microsoft branded 16GB flash drive for £17. A bit cheaper then.
Microsoft confirmed Xbox 360 USB support last week, stating that, "once you take the system update on April 6th, you'll be able to connect your USB flash drives to your console and head over to the memory section to configure your new storage device."
If these prices are correct we think we'll be sticking to our third-party drives.
Zul je zien dat ze er ook nog veel van verkopen ookquote:
Welke game is dat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou wel zo handig, een bril tijdens zo'n missie? Waarom neemt hij geen lenzen? Of desnoods lasic.quote:
Het is een sneakspel, nu lijkt hij op een profes-sah, dus kom je overal binnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo handig, een bril tijdens zo'n missie? Waarom neemt hij geen lenzen? Of desnoods lasic.
dude, die bril heeft zoveel technische snufjes, zonder kan hij niet winnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo handig, een bril tijdens zo'n missie? Waarom neemt hij geen lenzen? Of desnoods lasic.
daar trappen genoeg mensen in!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze er ook nog veel van verkopen ook
Hij is een beetje weggezakt:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben we geen apart Gears topic meer?
Heb je weer gedronkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben we geen apart Gears topic meer?
Fucking stijlvol met Johnny Cash op de achtergrondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Launch Trailer
Ik twijfel al sinds die beurs van eind vorig jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fucking stijlvol met Johnny Cash op de achtergrond(leuk gedaan met die pistoolschoten)
Verder ziet het er tof uit, al twijfel ik nog steeds na de demo
Mja maar ik vind dat wel tof keertje wat anders dan standaard wapens en met die fakkels ziet er ook wel cool uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:59 schreef Niek. het volgende:
Is toch beetje sci-fi richting op gegaan? Met zn "magische lichtstraal".
Wat voor game is dit? Ik herken het wel, maar kan niet op de naam komenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk even rechts onder op die screensquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor game is dit? Ik herken het wel, maar kan niet op de naam komen
Het speelt iig anders dan Double Agent en die vond ik in tegenstelling tot vele anderen wel erg leuk om te spelen. Dus een verandering zou voor een hoop mensen al positief kunnen zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik twijfel al sinds die beurs van eind vorig jaargameplaywise lijkt het me gewoon niet bijzonder worden.
het is vroegquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk even rechts onder op die screens![]()
Whut?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef DJ_ het volgende:
Spider-Man gaat arkham asylum
weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet =/
http://www.gametrailers.c(...)-man-shattered/63875
Mwoah, spiderman heeft meer dan genoeg drama in zijn leven meegemaakt dus daar ben ik het niet mee eens. Alleen ligt bij hem de nadruk altijd te veel op de "komische" opmerkingen die hij maakt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Het ziet er bestwel vreemd uit, de combinatie van cartoony met toch ook donker en serieus, niet goed uitgewerkt in ieder geval. En daarnaast, Spidey leent zich niet voor een donkere game, dus onzin.activision, wanneer leren ze toffe Spiderman games te maken?!
Dramadrama, zn tante gaat dood, valt ook allemaal wel meequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah, spiderman heeft meer dan genoeg drama in zijn leven meegemaakt dus daar ben ik het niet mee eens. Alleen ligt bij hem de nadruk altijd te veel op de "komische" opmerkingen die hij maakt.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dramadrama, zn tante gaat dood, valt ook allemaal wel mee
Vind het gewoon niet echt passen, al helemaal niet die Watchmen/jaren 50 Spiderman die ze in het echt "Noir" gedeelte gebruiken. En daarnaast is de stijl echt vreemd, donker met allemaal witte randen om alle karakters? Ziet er niet echt mooi uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar krijg ik echt deze vibe van...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Vind het gewoon niet echt passen, al helemaal niet die Watchmen/jaren 50 Spiderman die ze in het echt "Noir" gedeelte gebruiken.
Hoe zag je datquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik twijfel al sinds die beurs van eind vorig jaargameplaywise lijkt het me gewoon niet bijzonder worden.
t zag er allemaal al te dynamisch en gelikt uit..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef YOgamerYO het volgende:
Hoe zag je datIk ben verrast door de demo, het was gewoon poepsimpele gamplay en stelde weinig voor
Maar in de filmpjes zag ik toch wel veel potentie.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:20 schreef badboynova het volgende:
Hebben de gameskings nu iets om te liegen, of spreken ze de waarheid?
Ok, maar waar is de power button?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder op jouw link te klikken
Op de controller. Alle knoppen zijn van het apparaat verdwenen. Minimalisme. Vandaar ook Natal, controller-free gaming.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ok, maar waar is de power button?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ok, maar waar is de power button?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de controller. Alle knoppen zijn van het apparaat verdwenen. Minimalisme. Vandaar ook Natal, controller-free gaming.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder op jouw link te klikken
Kom maar op met deeltje 3quote:THQ: "De derde Saints Row titel zal je hersens doen exploderen"
Via CVG is te lezen dat in Edge Magazine onthuld wordt dat de derde Saints Row titel nieuwe technologie zal bevatten en daardoor 'Mind Blowing' moet worden, aldus de uitgever bij THQ. Het spel zal voorlopig nog niet uitkomen maar in midden juni tijdens de Electronic Entertainment Expo officieel onthuld gaan worden. We houden je op de hoogte.
quote:
Een nog verder ontwikkelde versie van hun Geo-Mod engine? Nog meer shit kapotblazenquote:
quote:Attention Arcade Fans! For one week only, starting tomorrow (1-7 April), we’re holding a clearance sale on Xbox LIVE Marketplace and slashing the prices of 10 Xbox LIVE Arcade greats in our legendary April Inventory Blow-out! Don’t be fooled by the reductions though, because we promise you they’re real!
Both Gold and Silver Xbox LIVE members can save up to 50% on some classic LIVE Arcade game classics. Here's the full list including the reduced prices:
- Age of Booty 400 points (usually 800)
- Defence Grid, 400 points (usually 800)
- Lumines LIVE, 400 points (usually 800)
- Mad Tracks, 400 points (usually 800)
- Rocket Riot, 400 points (usually 800)
- Schizoid, 400 points (usually 800)
- South Park Let's Go Tower Defense Play!, 400 points (usually 800)
- Super Street Fighter II HD, 560 points (usually 1200)
- Track & Field, 240 points (usually 400)
- Wallace & Gromit Episode 1, 400 points (usually 800)
There simply hasn’t been a better time to download your favourite Arcade games from Xbox LIVE Marketplace so get ‘em while you can, starting tomorrow!
holy crap, the future of gaming is herequote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de controller. Alle knoppen zijn van het apparaat verdwenen. Minimalisme. Vandaar ook Natal, controller-free gaming.
- Defence Grid, 400 points (usually 800)quote:
Mhja daar twijfel ik nog over ga wel ff de trail proberen.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Rocket Riot is ook echt de moeite waard
Die game is baasquote:Op donderdag 1 april 2010 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Rocket Riot is ook echt de moeite waard
Ik weet van niksquote:Op donderdag 1 april 2010 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die game is baasAl was het alleen maar omdat ik je dik inmaakte, zonder dat ik ook maar enig idee had wat de bedoeling van het spelletje was
quote:Cliff Bleszinksi to debut new game next week
But there’s a catch: you’ll have to watch Jimmy Fallon’s Late Night show to find out about it.
Not so excited now, are you?
“Game designer Cliff Bleszinski debuts his new game on Late Night next Thur. Set your TiVos! And your Xboxes,” tweeted Jimmy Fallon, presumably before turning to stare at some imaginary camera and laughing at his own joke out of reflex.
That’s April 8, for those of you who don’t believe in calendars. So, to quote Eurogamer’s Ellie Gibson: “Gears of War 3 Gears of War 3 Gears of War 3?” [Bang on cue, then - JC].
Well, to answer your… that’s sort of a question, we guess, signs point to yes. What signs? Well, try the cover of the newly resucissitated EGM, for one. See that block of text that Ryu’s getting ready to punch? Now direct your eyes toward the top of it. “Gears of War 3,” it says.
Magazine covers don’t lie. Ever. Gears of War 3’s gonna be announced next week.
Also, bigfoot is real, Lady GaGa’s a man, and Elvis is still alive. Huh. Could Lady GaGa be Elvis in disguise? Only one way to find out for sure. To the magazine rack!
Thanks, Shacknews.
(It could also be People Can Fly’s Bulletstorm. But we highly, highly doubt it.)
Please enter a valid code.quote:
Doe niet zo anti Cybquote:Op donderdag 1 april 2010 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Aankondiging van Glitches of War 3 lijkt aanstaande.
[..]
Oh my.quote:Shameful 0G
I've quit out of at least 5 ranked matches while losing
Theemutsquote:Op donderdag 1 april 2010 20:18 schreef Wessiej het volgende:
Oh my Fifa World Cup 2010 heeft de beste achievement ooit:
[..]
Oh my.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:18 schreef Wessiej het volgende:
Oh my Fifa World Cup 2010 heeft de beste achievement ooit:
[..]
Oh my.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Het spel ligt pas eind augustus in de winkels. Leuk zo'n actie.
Ik hoef de PU nietquote:Op donderdag 1 april 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
Power Unlimited heeft nu weer zon game actie, met Mafia II. Voor 54 euro een jaar abo en de game.
quote:John Marston Tattoo
Posted 10 hours, 18 minutes ago | Author: R* Q
When we unveiled the official cover art for Red Dead Redemption last week, we never expected it to end up etched on somebody's hide.
But Jeff Gross ("JeffThreat" on the igrandtheftauto.com fan site community) did exactly that. Here is Jeff's account in his own words of how it came to be...
"Here is the story on how I came to the tattoo.
I heard about the game late 2008, i was interested... but mostly put it on the back shelf. When they released the first trailer.. that's when it caught my real attention. Then it became a snowball effect.. all the videos they have released, gain my attention and love for the game.. all I could do is talk to my friends about it. The more I talked, the more excited I got. Last week I was talking with some friends about my next tattoo on XBL, I said " I am considering getting the cover of RDR tattooed on me".
Everyone thought I was joking around, in my mind.. I was dead set. This past Saturday, I called my tattoo artist (Josh Hazle of State of Mind Tattoos on Madeira Beach) to see when we could do this. By chance he was at a tattoo convention and I rushed up there and 6 hours & $400 later... I got this amazing art work tattooed on my leg. Well worth it.
There you go. I really hope you guys like it, please let me know what everyone thinks of it."
You can see the finished creation above, which was done by Jeff's tattoo artist Josh Hazle of State of Mind Tattoos in Madeira Beach, Florida.
It goes without saying that we are very impressed with Jeff's commitment to the cause! Truly awesome...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoef de PU nieten ik heb nog een sloot aan VVV en game mania tegoedbonnen die ik voor een klein gedeelte absoluut aan mafia 2 ga spenderen
Ik heb nog 60E tegoed voor GM en die gaan denk ik op aan de GOTY-editie van Batmanquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoef de PU nieten ik heb nog een sloot aan VVV en game mania tegoedbonnen die ik voor een klein gedeelte absoluut aan mafia 2 ga spenderen
Dat lijkt me een uitstekend doelquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog 60E tegoed voor GM en die gaan denk ik op aan de GOTY-editie van Batman
Wat bied die eigenlijk meer? Ik zag alleen iets van 6 maps voor die challenges ofzoiets?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog 60E tegoed voor GM en die gaan denk ik op aan de GOTY-editie van Batman
Dat, en 3D. Ze hebben het getest bij Digital Foundry, kijk maar: http://www.eurogamer.net/(...)-batman-goty-articlequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat bied die eigenlijk meer? Ik zag alleen iets van 6 maps voor die challenges ofzoiets?
Dat lijkt me niet de moeite waard.
Maar voor dat heb je dus ook echt een bril nodig? Inferieur aan de Nintendo 3DS dus?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat, en 3D. Ze hebben het getest bij Digital Foundry, kijk maar: http://www.eurogamer.net/(...)-batman-goty-article
Gister weer begonnen aan Batmanquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Yep, dat komt omdat ze bij Rocksteady er helaas niet voor kunnen zorgen dat iedereen een nieuw geil scherm heeft....quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar voor dat heb je dus ook echt een bril nodig? Inferieur aan de Nintendo 3DS dus?
Snap ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, dat komt omdat ze bij Rocksteady er helaas niet voor kunnen zorgen dat iedereen een nieuw geil scherm heeft....
Ja, twee brilletjes erbij, nee niet in de vorm van een batarang, en ik denk ook niet dat het als DLC komt omdat er blijkbaar een kleine herschrijving van de engine nodig was (en je anders geen brilletje hebt...)quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snap ikMaar krijg je een bril meegeleverd? In de vorm van een Batarang ofzo
En is het mogelijk dat dit als DLC nog komt?
Okay, duidelijk. Thnx Spankyquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, twee brilletjes erbij, nee niet in de vorm van een batarang, en ik denk ook niet dat het als DLC komt omdat er blijkbaar een kleine herschrijving van de engine nodig was (en je anders geen brilletje hebt...)
Alsjeblieft Royquote:
Kost je 45 euro.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb je JC2 al?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend doel
Ik heb op dit moment eigenlijk even niets wat ik wil kopen. Straks toch maar Splinter Cell denk ik. Of anders toch pas weer nieuwe games gaan kopen aan het eind van de zomer
I knowquote:
obv.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:53 schreef speknek het volgende:
Ik dacht, nu ik Windows 7 heb, hoef ik geen Tversity meer te gebruiken en kan ik wel films kijken via Windows Media Center, maar wat een dikke bagger is dat via 2 draadloze connecties zeg.
PMS vind ik via de xbox360 bagger werken, op de ps3 werkt ie superquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Wat Fruit zegt, PS3 media server werkt ook ideaal met de Xbox 360. Perfect programma om te streamen
Dat ding ziet er gaar uit op je Avatarquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:42 schreef ROFLOL het volgende:
Gratis Modern Warfare 2 Goggles voor je Avatar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat ding ziet er gaar uit op je Avatar
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is een aanbieding momenteel voor de Xbox 360 Elite 120 GB + Bioshock 2 + Forza 3 + Halo ODST + Pure + Lego Batman voor 240 euro. Ik zit te twijfelen, wat denken jullie? Doen of niet doen?
4 games die ik niet of amper gespeeld hebquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is een aanbieding momenteel voor de Xbox 360 Elite 120 GB + Bioshock 2 + Forza 3 + Halo ODST + Pure + Lego Batman voor 240 euro. Ik zit te twijfelen, wat denken jullie? Doen of niet doen?
Linkje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ah alleen vandaag. Daar heeft Kepler niet veel aan, heb 'm wel ff gebeld daarvoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niet doorvertellen.![]()
http://www.dailymania.nl/
Wel raar dat de zelfde instellingen, het wel perfect doen op de PS3quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik stream vanaf PC naar 360 met PMS en het werkt super!
Als hij uit sync gaat moet je gewoon even met je transcoding instellingen spelen
Mijn TVersity werkt zonder iets in te stellen (behalve dan welke mappen ik wil delen) automatisch op m'n 360, PS3 én m'n telefoon!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel raar dat de zelfde instellingen, het wel perfect doen op de PS3
Tversity is sowieso een baasquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn TVersity werkt zonder iets in te stellen (behalve dan welke mappen ik wil delen) automatisch op m'n 360, PS3 én m'n telefoon!
Overdrijven is ook een vak. De character models zijn nice maar de achtergronden zijn van PS2-niveau.quote:
quote:
Visueel vind ik het ook maar bijzonder pover.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. De character models zijn nice maar de achtergronden zijn van PS2-niveau.
Nee, dat is een totaal andere stijl (visueel)quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan kun je net zo goed ook Just Cause 2 halen
Dit heeft iets comic-achtigs, het zou een DC- of Marvel-IP kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, dat is een totaal andere stijl (visueel)
Yup, het is ook cell-shadedquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit heeft iets comic-achtigs, het zou een DC- of Marvel-IP kunnen zijn.
Wtf is dat voor kermis gewordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:20 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer Crackdown 2
Deel 1 vond ik echt tof! En deel 2 lijkt me ook wel tof want ga die toch niet co-op spelen.quote:Op zondag 4 april 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het ooit leuk geweest danUhmz nee! Ik vond dat zo lomp spel
Die USB update is wel handigquote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
6 april usb update voor de xbox! En 15 april skate 3 demo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |