Als het gratis is gaat iederen hier zelfs nog met dit ding op lopen >quote:
agreequote:
Desert Strikequote:Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik deze wel op XBLA wil hebben
Dat was echt vet
Ik heb het orgineel nog liggen op cdquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik deze wel op XBLA wil hebben
Dat was echt vet
ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef Devz het volgende:
Iemand Just Cause 2 al binnen? Ben benieuwd of ie afwisselend genoeg is of snel gaat vervelen.
Het hangt er denk ik vanaf hoe goed je jezelf kunt vermaken met het beetje rond kloten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef Devz het volgende:
Iemand Just Cause 2 al binnen? Ben benieuwd of ie afwisselend genoeg is of snel gaat vervelen.
Niet echt, neuquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in 27 augustus?!
quote:
Alleen als de release niet WEER wordt opgeschovenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waar is Rossdale als je hem nodig hebt!
Heb net weer wat screens zitten bekijken, het ziet er toch wel heerlijk uit he... Echt Sopranos-sfeertje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
* stapt inquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Moet je maar in een stad wonen waar vrouwen leven, hier in Leiden is het heel de winter lang rokjesdag geweest!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef Morthill het volgende:
stelletje nerds, beetje zin hebben in het moment dat de zomer op zijn einde looptde lente is amper begonnen, rokjesdag is nog niet eens geweest en men verlangt praktisch alweer naar de herfst
je maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je maar in een stad wonen waar vrouwen leven, hier in Leiden is het heel de winter lang rokjesdag geweest!
rare vrouwen daar in het noordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
je maakt het alleen maar ergerblij worden van rokjes waar nog genoeg kleren onder zitten
normale vrouwen hebben het koud bij temperaturen diep onder het vriespuntquote:
Nope, op Leidse bikkelvrouwen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
normale vrouwen hebben het koud bij temperaturen diep onder het vriespuntof val jij op pinguïnvrouwen?
Na een tiental uur kloten ben je er ruim klaar meequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef Devz het volgende:
Hij's fijn.quote:
zijn die ooit vekrocht dan? volgens mij kon je die alleen krijgen bij de console zelfquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:21 schreef kepler het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n kleine 360 afstandsbediening kan kopen? Je kreeg ze bij de allereerste lichting gratis, maar ik heb ze ooit ook in de winkel zien liggen
ja, ik heb ze toch ooit gezien in een winkel ergens (misschien namaak?) Anders moet ik op marktplaats gaan zoekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
zijn die ooit vekrocht dan? volgens mij kon je die alleen krijgen bij de console zelf
Je komt er welquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Ik voel jullie nu trouwens wel jongens over dat GTA gebeuren. Als je zo buiten de missies om een beetje rond rijd met de muziek aan dan is het toch wel heel vet
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je komt er wel! Btw aq check me gamelist eens
!
Mooi!quote:
Dat duurt nog veel te langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |