Alhoewel...ik betrap mezelf er nu net op dat ik de nieuwe cd van HIM aan het luisteren ben en het nog wel ok vind ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef morgane het volgende:
Inderdaad, ik heb mn legerkisten-en-spikes-fase hopelijk voorgoed achter de rug
En ik luister John Coffey! Vanavond!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef morgane het volgende:
[..]
Alhoewel...ik betrap mezelf er nu net op dat ik de nieuwe cd van HIM aan het luisteren ben en het nog wel ok vind ook.
Inderdaad All Starsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha herkenbaar
Ik draag mn skateschoenen ook niet zoveel meer. Tis nu meer all stars, en draag nog wel vans (met klavertjes 4! en blauw geruite), en nog roze en witte schoentjes
En mn dr. Martens draag ik alleen op festivals.
Zeer zeker, je wil niet weten wat ik luisterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:59 schreef IrishBastard het volgende:
Naar muziek luisteren, en je kleden als een josti zijn los te zien toch
Het ging bij mij wel gelijk op...hoe minder zwart, hoe minder metalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:59 schreef IrishBastard het volgende:
Naar muziek luisteren, en je kleden als een josti zijn los te zien toch
Niets mis met Iced Earth en gothic rokjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Het ging bij mij wel gelijk op...hoe minder zwart, hoe minder metalal luister ik nog steeds wel eens Iced Earth en draag ik heel soms van die gothicrokjes
misschien kom ik er toch nooit helemaal overheen
De blauw geruite vans zijn die met klitteband. Met de klavertjes 4 zijn bootschoenen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Inderdaad All Starsik heb een paar of 5, maar ze zijn op mn zwarte na allemaal fake van Scapino enzo
![]()
Blauw geruite vans klinkt leuk! Welke zijn dat precies? Klavertjes 4 lijkt me iets te heftig![]()
Dr. Martens heb ik uiteindelijk (gelukkig) nooit aangeschaft, ze zijn pokkeduur![]()
Oh deze zijn gaaaaf!
Beter dan die zaadzooi die tegenwoordig gehyped wordtquote:
Ik had er nog nooit van gehoord, ff geyoutubed dus. Klinkt best ok! Het doet me aan Incubus denken, This View Is Breathtaking iig. Veel plezier vanavond!!quote:
Die roze zijn gaaaf! Echt helemaal mijn kleurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
De blauw geruite vans zijn die met klitteband. Met de klavertjes 4 zijn bootschoenen.
En dan mijn roze schoentjes:
[ afbeelding ]
En de witte:
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3483/4058261852_533d19d28a_o.jpg[//img]
En mijn allstars:
[img]http://farm3.static.flickr.com/2597/3864365511_31761f9ecc_o.jpg]afbeelding[/url] ]
Thanks!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, ff geyoutubed dus. Klinkt best ok! Het doet me aan Incubus denken, This View Is Breathtaking iig. Veel plezier vanavond!!
Haha ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Die roze zijn gaaaf! Echt helemaal mijn kleurde foto van de witte kan ik niet zien.
Slip-ons blijf ik permanent weigeren
Op andere feestjes komt altijd een jongen, Matthijs, en die is 's ochtends fokking actief en vrolijk, en die gaat dan voor iedereen koffie en thee maken, en aspirientjes uitdelen, en tosti's bouwen enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haal t lekker zelf, verwend nest
Dat is best een leuke uitdrukking!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
En in plaats van zelf de Matthijs van de dag te zijn, ga je op fok klagen
Ja maar ik was niet actief en vrolijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
En in plaats van zelf de Matthijs van de dag te zijn, ga je op fok klagen
De truc is ook gewoon net zo lang in bed te blijven liggen tot je dat wel weer bent. Deed ik ook vanmorgenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet actief en vrolijk
Dan zuip je niet genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef Swine het volgende:
[..]
De truc is ook gewoon net zo lang in bed te blijven liggen tot je dat wel weer bent. Deed ik ook vanmorgen
Deze Matthijs toevallig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op andere feestjes komt altijd een jongen, Matthijs, en die is 's ochtends fokking actief en vrolijk, en die gaat dan voor iedereen koffie en thee maken, en aspirientjes uitdelen, en tosti's bouwen enzo![]()
Iedereen miste Matthijs vanochtend
Ik heb d'r laten solliciterenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En toen heb je d'r even 'op d'r nummer gezet' ?
Ja, dat probeerde ik dus, maar wij lagen precies voor de deur van de douche, en Mayo en Loes moesten om 8 uur uit bed omdat ze naar college moesten ofzo, dus toen was iedereen wakker, en toen wilde iedereen douchenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef Swine het volgende:
[..]
De truc is ook gewoon net zo lang in bed te blijven liggen tot je dat wel weer bent. Deed ik ook vanmorgen
Volgens mij nietquote:
En dat is echt matig, alleen stappen is tofquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:15 schreef Swine het volgende:
Ik kreeg vanacht een epicfail van een meisje omdat ik alleen aan het stappen was
Dat soort mensen zijn fijn, ik ga Matthijs ook uitnodigen voor mijn housewarming binnenkortquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:21 schreef morgane het volgende:
Ok :p die is ook namelijk ontzettend actief in de ochtend
Ga eens werken ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_a_cheeseburger.html
Zo doe ik dat al jarenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
nou, als iemand nog iets wil leren vandaag:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iedere mongol doet dat zo
Wat is Utensil een vies woord trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |