abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79571891
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat zijn de ergste mensen
owh.. mijn toekomst, wat doe je

o hai trouwens!
Ja doei.
pi_79572118
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:12 schreef Appeltje_oranje het volgende:

[..]

gaat ie weer een beetje na vanacht?
Mja, jawel. Nog bedankt voor de hugs M&M
pi_79572641
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Swine het volgende:

[..]

Mja, jawel. Nog bedankt voor de hugs M&M
pi_79573095
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

owh.. mijn toekomst, wat doe je

o hai trouwens!
Tja, mocht je ooit van het plan afstappen en met Mr.Mobli te trouwens kom je weer in mijn goede boekje
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_79573123
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:04 schreef Swine het volgende:

[..]

Ik zoek straks wel op waar die precies loopt. Nu toch maar weer verder zonnen.
Mijn kamer is geniaal Kan op een handdoek in mijn slaapkamer liggen met de deur open, vol in de zon. Lekker lummelen
Denk wel dat ik maar eens op zoek moet naar een redelijke airco voor deze zomer
'Heetste zomer ooit op komst'
In mijn oude huis kon ik op het bureau liggen en dan lag ik precies in de zon
Nu heb ik een balkon
pi_79574827
Ik heb sinds anderhalve week ofzo best last van dat stuk tussen mn rechterschouder en nek. Ik weet het eerst aan spierpijn, want ik had best veel [boven mn hoofd] gewerkt omdat we op mn werk aan het verbouwen waren. Maar het duurt nu best lang enz en ik denk nou meer aan een slijmbeursontsteking. Dus ik probeer mn schouder maar niet te veel te belasten, maar het is wel best irritant want het is best een pijnlijk gevoel en het leidt me af van het leren Maar nou heb ik de laatste paar dagen ook super last van hoofdpijn en misselijkheid en hoeveel paracetamol ik ook neem het gaat niet weg. Kan het zijn dat de pijn in de schouder doorstraalt naar mn hoofd ofzo? [Vraagje voor Merel ]
pi_79575114
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb sinds anderhalve week ofzo best last van dat stuk tussen mn rechterschouder en nek. Ik weet het eerst aan spierpijn, want ik had best veel [boven mn hoofd] gewerkt omdat we op mn werk aan het verbouwen waren. Maar het duurt nu best lang enz en ik denk nou meer aan een slijmbeursontsteking. Dus ik probeer mn schouder maar niet te veel te belasten, maar het is wel best irritant want het is best een pijnlijk gevoel en het leidt me af van het leren Maar nou heb ik de laatste paar dagen ook super last van hoofdpijn en misselijkheid en hoeveel paracetamol ik ook neem het gaat niet weg. Kan het zijn dat de pijn in de schouder doorstraalt naar mn hoofd ofzo? [Vraagje voor Merel ]
Ik weet eigenlijk niet zoveel over dat soort dingen (Swine? ), maar ik weet wel dat pijn in je lever uitstraalt naar je schouder, niet zoveel bier meer drinken

Maar ik zou even langs de huisarts gaan, lijkt me verstandiger
pi_79575207
tvp
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_79576756
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef SLP_ het volgende:
Slijmbeursontsteking, zou kunnen. Ik zou zelf eerder uit gaan van stijve spieren die zenuwirritatie veroorzaken. Maar de beste tip is altijd...go ask your doctor
pi_79576925
Of lekker warm douchen, laten masseren
pi_79577003
ook weer thuis, ff mn zomerkleren opgehaald
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_79577077
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat helpt vaak ook inderdaad. Bij stijve spieren zal je huisarts dat ook adviseren. Oja, blijf ook gewoon bewegen. Stilzitten verergert de boel alleen maar (bij de ontsteking moet je dat dan weer niet doen, maar ik denk zelf dat je daar nog niet vanuit moet gaan)
pi_79577107
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:25 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, ff mn zomerkleren opgehaald
Nadat je belde was het ook niet echt terrasweer meer hè, goed dat ik gewoon thuis bleef
pi_79577195
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef Swine het volgende:

[..]

Nadat je belde was het ook niet echt terrasweer meer hè, goed dat ik gewoon thuis bleef
jewel man, tot 4 uur nog
toen ben k weggegaan en begon t te regenen
swarma spam hoer
pi_79577452
In A'dam is het echt nog bloedheet! Maar ik kan dus niet mn slippers aanhouden aan die kant van het land?
pi_79578143
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Swine het volgende:

[..]

Slijmbeursontsteking, zou kunnen. Ik zou zelf eerder uit gaan van stijve spieren die zenuwirritatie veroorzaken. Maar de beste tip is altijd...go ask your doctor
Nja, ik vind het ook zoiets om naar de dokter te gaan omdat ik wat pijn in mn schouder heb Tis wel vervelend, maar ik ga dr nog niet dood aan dusja Bij House zie je dat ook altijd, als House op de kliniek moet werken dat er dan van die patiënten komen met van die kleine kwaaltjes waarvan ik echt denk: 'jezus dat je daar voor al naar de dokter gaat '. Mja, ik wacht nog wel een weekje of twee en als het dan nog steeds pijn doet ga ik wel ff langs
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Helpt niet En nou heeft mn ma zo n massageapparaat gekocht en zelfs dat helpt niet
pi_79578400
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Nja, ik vind het ook zoiets om naar de dokter te gaan omdat ik wat pijn in mn schouder heb Tis wel vervelend, maar ik ga dr nog niet dood aan dusja Bij House zie je dat ook altijd, als House op de kliniek moet werken dat er dan van die patiënten komen met van die kleine kwaaltjes waarvan ik echt denk: 'jezus dat je daar voor al naar de dokter gaat '. Mja, ik wacht nog wel een weekje of twee en als het dan nog steeds pijn doet ga ik wel ff langs
[..]

Helpt niet En nou heeft mn ma zo n massageapparaat gekocht en zelfs dat helpt niet
Ga dan maar gewoon naar de huisarts, je wil niet weten waarmee mensen daar al naartoe gaan. Je wordt flink beperkt in je functioneren, dat is gewoon een goede reden om hulp te zoeken. En ik weet niet wie die house kerel is, maar zal allemaal wel niet erg waarheidsgetrouw zijn
pi_79578434
Hmm vandaag lekker zalm, met roergebakken prei, gebakken aardappels, en een flesje Brugse Zot Ben benieuwd

Misschien ook nog een rondje om het park rennen..
pi_79578462
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Daar ga je al de mist in.. Niks beters dan een paar stevige handen
pi_79578636
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Swine het volgende:

[..]

Ga dan maar gewoon naar de huisarts, je wil niet weten waarmee mensen daar al naartoe gaan. Je wordt flink beperkt in je functioneren, dat is gewoon een goede reden om hulp te zoeken. En ik weet niet wie die house kerel is, maar zal allemaal wel niet erg waarheidsgetrouw zijn
Kijk jij geen House?
House is echt de mooiste medische serie! En prachtig dat je bij tutorgroepen de meest onwaarschijnlijke diagnoses ooit kunt oplepelen, 'omdat je ze kent van House'
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:27:16 #146
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_79579226
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:26 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik pin altijd elke week geld voor boodschappen enzo, en wat ik daarvan overhoud doe ik in het potje, dus er zitten ook vaak briefjes in, dan gaat het best hard
Ik pin altijd bij de supermarkt, dus dan gaat het niet zo hard. Wel hendig, jouw methode. Die van mij duurt zo lang, vooral aangezien ik tegenwoordig niet meer zo vaak de kroeg in duik en dus ook minder vaak met een zak vol kleingeld thuis kom
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week heb ik een hoorcollege gegeven, daar zat iemand in de zaal die ook in de zaal zat toen ik er zelf zat . Het ging overigens prima, de prof was onder de indruk en de studenten zeiden dat 't de beste in de reeks was .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_79579425
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week heb ik een hoorcollege gegeven, daar zat iemand in de zaal die ook in de zaal zat toen ik er zelf zat . Het ging overigens prima, de prof was onder de indruk en de studenten zeiden dat 't de beste in de reeks was .
Klasse man! Had die post even gemist
pi_79579478
ik heb gewoon een vette spaarpot waar ik al mn muntgeld in stop ik haat muntgeld
swarma spam hoer
pi_79580025
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gewoon een vette spaarpot waar ik al mn muntgeld in stop ik haat muntgeld
you're welcome
pi_79580027
heb je de stok al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')