Nou dan kan de uni wel sluitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
De hele collegezaal loopt leeg, en volgens mij voorgoed
Wij gaan waarschijnlijk pas serieus ergens op hopen als we een jaar ingeschreven staan. op half april is dat pas 5 maandenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB en ik hebben toch besloten dat we pas gaan reageren als we een jaar ingeschreven staan, sowieso willen we de zomer hier nog zitten zeg maar
Niet een idee om Jaap Jan eerst eens even op zichzelf te laten wonen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat ook gezellig idd... maar bij ons is het ook anders, niet de keus met wie je woont en dat er telkens jongere mensen komen....Als alle leuke mensen hier weg zijn, dan gaan wij er ook lekker vandoor
Daar is ie zowiezo al (hard ) mee bezig bemoeialquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet een idee om Jaap Jan eerst eens even op zichzelf te laten wonen?
Joh, wist ik veulquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar is ie zowiezo al (hard ) mee bezig bemoeialDe leuke mensen blijven toch nog minimaal een jaar zitten
Wat zijn jouw ervaringen met stage dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Ik ook, hoop voor je dat je je beter gaat vermaken op stage dan ik
je bedoelt dat als wij over een jaar ofzo gaan samenwonen dat dat snel gaat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, wist ik veul
Vond het nogal hard gaan, maargoed dat ben ik dan de "verandering-is-eng-man"
Euhm... ja, als hij niet eens op zichzelf heeft gewoon enzo... Maargoed, like I said, dat zal wel mijn ding zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
je bedoelt dat als wij over een jaar ofzo gaan samenwonen dat dat snel gaat?
true... en daarom is hij juist nu hard opzoek naar een kamer. Dat heb ik hem duidelijk gemaaktquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm... ja, als hij niet eens op zichzelf heeft gewoon enzo... Maargoed, like I said, dat zal wel mijn ding zijn
Mensen die samenwonen die "mensen die samenwonenquote:
In jouw o zo duidelijke vriendelijke maniier?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
true... en daarom is hij juist nu hard opzoek naar een kamer. Dat heb ik hem duidelijk gemaakt
jahquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In jouw o zo duidelijke vriendelijke maniier?![]()
Ik ben getrouwd, moet ik dan niet samenwonen met mijn vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |