quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Syrena het volgende:Da's geen naam voor een auto, da's een naam voor een frikadel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nou, als jij echt van plan bent om dat zo te gaan doen (op de bonnefooi) dan was de laatste trip naar Parijs onze laatste trip samenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja ik heb nu wel last van allerlei pijntjes, dus die twee dagen rust volgens het schema kan ik wel goed gebruiken. Zaterdag weer.![]()
Een vriend van mij heeft ook meer zo'n instelling van: gewoon gaan en dan zie je wel waar je terecht komt. Op die manier gaat hij vrij regelmatig naar Oost-Europa en Scandinavië e.d. Zelf regelde ik ook altijd alles tot in de puntjes, tot ik een tijd terug met hem op de fiets naar Westerbork ging. Ik heb echt nooit opgelet bij aardrijkskunde, dus al die plaatsnamen zeiden mij echt niks (). We zijn gewoon maar een richting uitgefietst. Dat was een hele nieuwe ervaring voor mij maar wel erg gaaf. We zijn enorm omgefietst (kilometer of 30 in totaal), maar de omgeving was prachtig en het was erg gezellig. Maar je moet er natuurlijk wel tegen kunnen dat je soms doelen niet haalt en dat dingen vaak totaal anders gaan dan gedacht.
Zelfde hier. Nou ja, heb wel over 3 weken weekend Berlijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:06 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen. TVP en ik word naar van die vakantieverhalen, want ik heb geen geld om op vakantie te gaan en ik wil ook zo graag!.
Ik ben blij dat je er blij mee bent! Anders ook gewoon zeggen hè!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn taart is echt briljant![]()
![]()
Ik moest het kopje koffie dat DaD me aanbood helaas afslaan omdat mn moeder al onderweg was, dus ik heb nu ook bezoek, maar ik móest het even komen meldenLater foto's
Oh en DaD, wat een leuk huis heb jeis het altijd zo netjes??
succes!!!!!.. bij mij begint de hel maandagquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef Ewelina het volgende:
LadyBlack, veel plezier op je buluitreiking vandaag!![]()
Tink, fijne vakantie
Ik zit saai achter m'n bureau, op mijn werk. En ik heb morgen tentamen en ik moet nog heeeel veel doen
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
succes!!!!!.. bij mij begint de hel maandagen we hebben geen studieweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |