quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze gaan 't live on stream uitvechten.
hoeft ook niet, anders hebben we woensdag geen rls bij Jaapquote:Peter zit tijdens de chat allemaal vage vragen te vuren en ze komen geen steek verder zo.
Jaap is de kroongetuige. Aan hem is het om te zeggen wie de waarheid spreekt. Ik gok dat dat Joran van der Sloot zal blijken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze gaan 't live on stream uitvechten. Peter zit tijdens de chat allemaal vage vragen te vuren en ze komen geen steek verder zo.
Daarom heeft hij waarschijnlijk ook geen baan,die moeten ze nergens gaat gelijk op de stoel van de baas zittenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk. Alsido zoals we hem kennen, een lul en dictator.
Bedankt Moots Peet, ik begrijp je helemaal. Dus fuck SV.
Als iemand dan nog goed werk verzet. . .quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Daarom heeft hij waarschijnlijk ook geen baan,die moeten ze nergens gaat gelijk op de stoel van de baas zitten
Ik zie Joran nog eerder de waarheid spreken dan Jaap.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is de kroongetuige. Aan hem is het om te zeggen wie de waarheid spreekt. Ik gok dat dat Joran van der Sloot zal blijken.
Wada betreft euhhh...quote:
Jaap zal wel druk met de montage van zijn programma zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef Maanvis het volgende:
het verhaal van jaap zou hier komen te staan. waarom staat dat er nog niet?
Hij is meer van de demontage... De demontage van varkensribbetjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap zal wel druk met de montage van zijn programma zijn
Maar het schijnt nu de bedoeling te zijn dat het volgende week in de show van Jaap uitgesproken gaat worden. Als Peter wat spareribs meebrengt voor Jaap, zal hij ongetwijfeld de kant van Peter kiezen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is meer van de demontage... De demontage van varkensribbetjes.
ach, ik weet bijna zeker, komt gesprek (op stream zonder geluid) en dan mag peter vanaf woensdag aanstaande elke week een avondje komen plaatjes draaien en met de chatters ouwehoeren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het schijnt nu de bedoeling te zijn dat het volgende week in de show van Jaap uitgesproken gaat worden. Als Peter wat spareribs meebrengt voor Jaap, zal hij ongetwijfeld de kant van Peter kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |