Ik zat gewoon thuis, als een bikkel niet op internetquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar kom jij zo laat weg dan?
We wisten ons geen raad zonder jou!
En dat vind ik zo'n schattige uitspraak he; waar kom jij weg...quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar kom jij zo laat weg dan?
We wisten ons geen raad zonder jou!
Dat moest dus nog echt ff de deur uit voor 0:00quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat gewoon thuis, als een bikkel niet op internet
Ik moest vandaag een take-home tentamen inleveren, en uiteraard is er iets misgegaan met opslaan/samenvoegen, zodat ik om 20.00 (toen ik dacht dat ik het wel kon sturen) erachter kwam dat ik 2/3 kwijt was
Dus net snel weer iets in elkaar geflanst/geflansd (cat?) en nu hopen op een voldoende
(vandaar mijn eerste post om 00.05)
Da's dialect. Drents geloof ik. Ik heb van teveel een beetje meegekregen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat vind ik zo'n schattige uitspraak he; waar kom jij weg...[/nutteloze info]
ongetwijfeld... maar ik zat op meerdere computers enzo, en ik kon het echt NERGENS vinden en dus vrees ik dat het gewoon aan mij ligt en ik iets verkeerd heb gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moest dus nog echt ff de deur uit voor 0:00
Maar Word saved toch zelf zo af en toe/
[..]
Kan wel, ik heb in Dronten gestudeerd en daar zei ook een deel hetquote:Da's dialect. Drents geloof ik. Ik heb van teveel een beetje meegekregen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ml
Ook zo lekker zacht weer daar bij jou
1 pagina terugquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
whut whut whut
Heb ik nog wat gemist gister?
Arme Tomboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi hier hetzelfde, zag wel dat mijn agenda volgende week bomvol is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:06 schreef Dirkh het volgende:
Ben benieuwd wat deze dag gaat brengen. Mailbox is redelijk leeg, geen gekke dingen in de agenda.... dat vraagt om tegenvallers.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme TomboIk dacht USB stick...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme TomboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goedemorgen![]()
Wij vrouwen zijn dan weer veel beter in andere dingen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik werk echt nooit met USB sticksquote:
Schoonmakenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook goedemorgen![]()
Wij vrouwen zijn dan weer veel beter in andere dingen
hier zijn geen wolken vandaagquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:20 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het ook al zo rustig![]()
Maar meestal als je dat 's ochtends denkt dan valt het alsnog vies tegen
onder anderequote:
A'dam??quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier zijn geen wolken vandaag
Vanmiddag lekker winkelen wandelen met de kindjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
taarten bakkenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit heeel dicht bij het centrum, 1 halte met de tram (maar ook heel goed te lopen), en om de hoek zitten de 9 straatjesJaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Voel me spontaan een legkipquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
taarten bakken![]()
soep eten![]()
kinderen baren![]()
multitasken
Ik ga niet zo vaak met ze winkelen hoorquote:
was ook een beetje cynischquote:
Goedemorgen!quote:
Nou dan zitten ze niet zielig te zijn tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak met ze winkelen hoorzitten ze zo zielig in de wagen en ik in een pashokje
Maar ik moet wil nieuwe schoenen en dat is zo gedaan (hoop ik)
Wachtffquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.vd.nl/vendWebShop/index.jsf
![]()
Heeft er iemand de directe link naar dat prijzencircus gedoe? Het staat volgens mij in dat vierkantje rechtsboven op de site. Boven 'Kom naar de VIP voorverkoop avond'. Maar m'n Flash player weigert hier, ook na tig herinstallaties e.d.
Gelukkigquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was ook een beetje cynisch
[..]
Goedemorgen!
Daarom, schoenen is niet zo erg... Maar ik moet eigenlijk ook nog een jeans-legging...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dan zitten ze niet zielig te zijn tochje kan met schoenen passen gewoon naast ze blijven staan.
Wat wil je voor schoenen halen?
* moet mijn Mr toch eens motiveren voor een dagje A'dam.
Wat wil je zien dan? Bij mij staat er nl ook niks boven dat VIP voorverkoop...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Heeft er iemand de directe link naar dat prijzencircus gedoe? Het staat volgens mij in dat vierkantje rechtsboven op de site. Boven 'Kom naar de VIP voorverkoop avond'. Maar m'n Flash player weigert hier, ook na tig herinstallaties e.d.
De link is:quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Mogge Greys!quote:
Hihihi ik hoor het alquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom, schoenen is niet zo erg... Maar ik moet eigenlijk ook nog een jeans-legging...
En ik wil pumps, heb afgelopen zaterdag nieuwe kleren gekocht en nu MOET () ik nieuwe schoenen
wat versta je onder prijzencircus gedoe dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Dat is die daaronder? Dat is toch gewoon die van 'Kom naar de VIP avond'? Die moet ik niet... Van de week stond daarboven nog een timer met wanneer prijzencircus begon (en das nu toch begonnen?). In IE zie ik daar helemaal niks, in FF een 'Get adobe flash player' logo, maar die heb ik dus, en werkt gewoon op andere sitesquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De link is:
http://www.vd.nl/vendWebShop/contents/vendvip_aanvragen
Of deze, geen idee welke hij nou bedoelt:quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De link is:
http://www.vd.nl/vendWebShop/contents/vendvip_aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |