quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* nee schat ik vond de tv niet grappig.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, en dan zeg ik rrrrrrrrrrradiant en jij dat gay-gedeelte en dan gaan we elkaar alsnog stiekem alle dirty little secrets vertellen terwijl JJH in zijn blote togus over het park rent en koppeltjeduikt over de slagboom omdat hij die opdracht kreeg als Dare! Deal!
Ehh zoek de grens Greys, zoek de grens..quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Mogen we daar ook filmpjes van maken JJH?
Van de uitvoering van die opdracht?
Je moet er ook Shalalie bij zingen!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Mogen we daar ook filmpjes van maken JJH?
Van de uitvoering van die opdracht?
Je moet er ook Shalalie bij zingen!
quote:Heb er toch drie van de vier in gekregen. Met die 4e banaan ben ik gaan wandelen toen ik aan de telefoon was. Lag bij de printer.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Oh, toch ff snel, net een Tweet van G Verbaan, bescheurt:
Heb er toch drie van de vier in gekregen. Met die 4e banaan ben ik gaan wandelen toen ik aan de telefoon was. Lag bij de printer.
quote:Oh nee. Ik zie hier ineens een banaan liggen die hier helemaal niet hoort te liggen. Die banaan hoort geprakt in de oven te kermen.
Oh, dan schuif ik even iemand aan de kant.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo issut. En niet anders.
Nou hup. Slapen! Ik doe mee.
Toen was het hier gebeurd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo issut. En niet anders.
Nou hup. Slapen! Ik doe mee.
Sorryquote:
Met een uurtje of twee ofzo. Ik ben niet zo van de vroege ochtenden. Morgenmiddag pas om 15:00 aan het werk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorrymoet jij niet gaan slapen dan?
Ah nou doe je goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een uurtje of twee ofzo. Ik ben niet zo van de vroege ochtenden. Morgenmiddag pas om 15:00 aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |