SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat22 is een educatief stuk aan het schrijven en ik zit even bij Picses in haar winamp, je weet wel.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
Beflappen.
Oh, je kent mijn moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zit jij in haar winamp. Doe je je columns ook als podcast uitbrengen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat22 is een educatief stuk aan het schrijven en ik zit even bij Picses in haar winamp, je weet wel.
Ik heb toen een paar maanden columns gedaan voor FOK!Radio.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom zit jij in haar winamp. Doe je je columns ook als podcast uitbrengen?
Dat kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
D'r was vanavond trouwens toch ook zo'n programma van op TV
NCRV goes spuiten en slikken ofzo?
Dus alsnog als mp3?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb toen een paar maanden columns gedaan voor FOK!Radio.
Heb je dirk weer met z'n timer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Cat22, ben je er ook beelden bij aan het maken, klokje tikt hoor.
Ja, die staan nog op hun site, alleen niet altijd apart. Dus moet je gaan zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus alsnog als mp3?
Ik heb echt nog nooit naar Fokradio geluisterd.
Misschien toch eens een keertje proberen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die staan nog op hun site, alleen niet altijd apart. Dus moet je gaan zoeken.
FOK!Radio is gewoon leuk zo nu en dan. Ik wil er ook niet iedere keer meer naar luisteren, want op een gegeven moment heb je iedereen wel gehoord, maar het is wel door een stel enthousiaste gasten gemaakt en dat hoor je.
Ik ga uit van ieders eigen kennis en houd van veel interactie.quote:
sis is it?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga uit van ieders eigen kennis en houd van veel interactie.![]()
Achterover leunen is er niet bij.
Niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik leun ook niet achterover, ik zit vol spanning op het puntje van mijn stoel te wachten!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Godskolere, hoeveel toetsaanslagen haal jij per seconden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Zo, allemaal nuttige dingen gedaan, nu mag ik een blikje kokos-jus-zooi
Les 1: Niet meteen gaan liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet?
Dus we moeten weer rechtop gaan zitten?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Dusch, wie heeft er een idee wat een beflapje is?
* kijkt kring rond*
En als niemand iets zegt ga ik beurten geven!Oh zo! Je laat het ons gewoon zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo kan ik het ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
* kijkt kring rond*
En als niemand iets zegt ga ik beurten geven!Ja ja ja skip the kids part.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Godskolere, hoeveel toetsaanslagen haal jij per seconden?
* kijkt kring rond*
En als niemand iets zegt ga ik beurten geven!Dan zeg ik lekker niets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, je hebt nogal wat werk verricht het afgelopen uur nog wat. (ja ik lees ook in andere fora mee)quote:
Nee joh!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een demonstraaaaaaaaaaasie zouden krijgen
Oh en de helft zie je nog niet eens, dat was per PMquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, je hebt nogal wat werk verricht het afgelopen uur nog wat. (ja ik lees ook in andere fora mee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, je hebt nogal wat werk verricht het afgelopen uur nog wat. (ja ik lees ook in andere fora mee)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en de helft zie je nog niet eens, dat was per PM
Heb je alle honderdnogwat inzendingen in het topic gezet? Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
* kijkt kring rond*
En als niemand iets zegt ga ik beurten geven!Ze gaat echt op antwoord zitten wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarmee kan je beffen zonder een vieze smaak in je muil te krijgen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en de helft zie je nog niet eens, dat was per PM
Ik mis het PM grapje, ben ik nu dom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook iets met soa's.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gaat echt op antwoord zitten wachten.
Ja, dat leek me leuk voor de deelnemers om andermans ideeën te kunnen lezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je alle honderdnogwat inzendingen in het topic gezet? Held!
En je loopt minder risico op SOA's.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gaat echt op antwoord zitten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |