SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat22 is een educatief stuk aan het schrijven en ik zit even bij Picses in haar winamp, je weet wel.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
Beflappen.
Oh, je kent mijn moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zit jij in haar winamp. Doe je je columns ook als podcast uitbrengen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat22 is een educatief stuk aan het schrijven en ik zit even bij Picses in haar winamp, je weet wel.
Ik heb toen een paar maanden columns gedaan voor FOK!Radio.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom zit jij in haar winamp. Doe je je columns ook als podcast uitbrengen?
Dat kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
D'r was vanavond trouwens toch ook zo'n programma van op TV
NCRV goes spuiten en slikken ofzo?
Dus alsnog als mp3?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb toen een paar maanden columns gedaan voor FOK!Radio.
Heb je dirk weer met z'n timer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Cat22, ben je er ook beelden bij aan het maken, klokje tikt hoor.
Ja, die staan nog op hun site, alleen niet altijd apart. Dus moet je gaan zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus alsnog als mp3?
Ik heb echt nog nooit naar Fokradio geluisterd.
Misschien toch eens een keertje proberen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die staan nog op hun site, alleen niet altijd apart. Dus moet je gaan zoeken.
FOK!Radio is gewoon leuk zo nu en dan. Ik wil er ook niet iedere keer meer naar luisteren, want op een gegeven moment heb je iedereen wel gehoord, maar het is wel door een stel enthousiaste gasten gemaakt en dat hoor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |