Ahw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, makkelijk moet ook kunnen toch?.
Nieuwe nummer wat ik moet leren is echt heel erg leuk om te spelen. Alleen denken de spieren in mijn 3e vinger daar nu anders over.
Leren en vakantie naar Ierland boeken (als reismaatje nog van plan is om naar Alkmaar te komen)quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Eigenlijk was die best wel slecht![]()
Wat doe je van het weekend? Naast tomaten kopen dan
Ook al zo`n rustig weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leren en vakantie naar Ierland boeken (als reismaatje nog van plan is om naar Alkmaar te komen). Voor de rest geen spannende plannen.
Met of zonder tomaten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha.. euh..![]()
Ga je nog voor mij koken eigk?
Wanneer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Waarom verwachte ik dat antwoord![]()
Je mag wel bij mij komen eten
NEEEEEEE! ze zijn mijn alles dit momentquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer?
Ga ik gelijk de poezels stelen![]()
Zullen we samen haren gaan tellen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ben wel wat gewend, ik zit momenteel onder de konijnenharen
Ik heb instappersquote:Op donderdag 1 april 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
Jullie veters zitten los!
Je hebt maar 1 paar schoenen?quote:
Niets met veters?quote:
quote:
Ik heb hem nog steeds niet, mijn vrouw strikt altijd mijn veters.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Vet he, dat koste mij wel zeker 4x oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |