Haha, just checkingquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Die weet ervan hoor, kan er wel om lachen
En ik noem het ook geen tomatendate, maar een tomatenmeet
Mijn heldinquote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef lynda het volgende:
AH 50% kortingsbonnen
Dan moet deze er natuurlijk ook bij
Je lijkt mijn vrouw welquote:
Zeg Bart.... tijd voor een prive-meetquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vrouw wel
En moeder
En schoonmoeder
Goed plan! Wie met wie?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg Bart.... tijd voor een prive-meet. Alles is suggestief hoor!
Ja verdorie ik las hetquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik een suggestie doen?
Hoi MdMa98! Je hebt de eerste geslaagde tomatenmeet gemist!
Jij begon erover...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had vandaag mijn roostervrije maandag, 1x in de 2 weken lang weekend. Wanneer mag ik kom je tomaat-meeten/daten/jou uitnodigen voor een hapje in de mare* bij de appie?
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Ahwel, eerst moet ik mij maar eens melden bij de tomaten, bij de appie natuurlijk!quote:
Ik verwijs u door naar mijn pbboxquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verwijs u door naar mijn pbbox. De tomaten liggen allemaal bij elkaar bij de appie, dus dat is niet zo lastig.
Romaatjesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ahwel, eerst moet ik mij maar eens melden bij de tomaten, bij de appie natuurlijk!
Trouwens?
Trostomaten?
Vleestomaten?
Tomaten?
San Mazzo?
Vitalientjes?
Of de snacktomaten?
Straks staan we nog verkeerd
1. 29-3-2010 douche-eendje en Bartquote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Lijstje van tomatenmeetings/dates?Ow, en iets over 8 oktober natuurlijk!
Ah, die datum ken ik niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Dan heb ik ieder jaar vrij.... uhm... Alkmaars ontzet
Ik nooit, ik werk niet in Alkmaar. (Ja ok alleen toen ik nog op school zat. maar ach is het nu zo`n belangrijke dag?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Dan heb ik ieder jaar vrij.... uhm... Alkmaars ontzet
Wel als je die dag vrij bent, haha. Ik ben zo'n muts die dat dan vergeet en dan gewoon om half 9 stipt op werk is.... zonder collega'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik nooit, ik werk niet in Alkmaar. (Ja ok alleen toen ik nog op school zat. maar ach is het nu zo`n belangrijke dag?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel als je die dag vrij bent, haha. Ik ben zo'n muts die dat dan vergeet en dan gewoon om half 9 stipt op werk is.... zonder collega's
Ken er nog eentje, want volgens mij heb ik dat ook vaak genoeg gehad. Op het werk aankomen terwijl je niet hoeft te werken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ben soms echt een druif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |