Ga naar huis, klootzak.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk agrees.
Je weet dat crew nooit vrolijk mag zijn en dergelijke? Een keer raden waarom Tim mod mocht worden
En mijn excuses, ik deed je zonder hoofdletter...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:49 schreef Trollface. het volgende:
Ach ja, hij is niets voor niets crew![]()
(inbefore Trollface. - crewbashen, 48 uur)
Huppelquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Gadverdamme wat een misselijkmakend mens is mn overbuurvrouw ook eigenlijkmet dr lelijke poedelkop
Maakt niets uit hoor, jij mag dat altijd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En mijn excuses, ik deed je zonder hoofdletter...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aaah![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Zal ik ahar schoppen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Gadverdamme wat een misselijkmakend mens is mn overbuurvrouw ook eigenlijkmet dr lelijke poedelkop
Graag ik mag niks meer doen hier in de straat van de politiequote:
Mooi. Want het was ook mijn doel dat je het stiekem wel leuk zou vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen zwaaien hoor![]()
Ik vind het zelfs wel grappig dat je de hele tijd als een zwakzinnige timmmmmm met honderd zwaaihandjes post, enkel omdat je denkt dat ik daar mee zit.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag ik mag niks meer doen hier in de straat van de politie
Waarschijnlijk de eerste keer dat iemand trollface überhaupt doet, dus zo erg zal ie het niet vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En mijn excuses, ik deed je zonder hoofdletter...
Wat is er gebeurt dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag ik mag niks meer doen hier in de straat van de politie
Heb er al 1 geslagen, boete gekregen. Bij de volgende blijft het vast niet bij een boete.quote:
Dank uquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Maakt niets uit hoor, jij mag dat altijd.
men doet zijn best. Nog geen week open, en nu alweer vervallen in het kusjekroelpatroonquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens, wel een vermakelijk topic met timmmmm
Wat een tokkie ben je ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb er al 1 geslagen, boete gekregen. Bij de volgende blijft het vast niet bij een boete.
[ afbeelding ]
2 jaar terug heb ik een buurvrouw geslagen, ze had het verdiendquote:
Nu jij nog!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste keer dat iemand trollface überhaupt doet, dus zo erg zal ie het niet vinden
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van plan trollface te doen, met of zonder hoofdletter.
Nee hoor. Maar als een schreeuwende alcoholiste op 10 cm afstand mij als een of andere infantiele klapjosti gaat staan uitschelden dan kan zoiets gebeurenquote:
Lok het dan zo uit dat zij jou wil gaan slaan, zodra het overduidelijk is dat ze dat gaat doen mag jij haar gewoon meppen zonder dat ze je wat kunnen maken(zelfverdedigingquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 jaar terug heb ik een buurvrouw geslagen, ze had het verdiendik zou dr zo weer slaan
met jou vind ik het nogal meevallenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
men doet zijn best. Nog geen week open, en nu alweer vervallen in het kusjekroelpatroon
Het wordt je wel lastig allemaal gemaakt hèquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Goddomme, huppel, ik doe zo mijn best je geen tokkie te vinden, maar je maakt het me verdomd lastig
Oeh, bel john williams!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 jaar terug heb ik een buurvrouw geslagen, ze had het verdiendik zou dr zo weer slaan
Oké.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als een schreeuwende alcoholiste op 10 cm afstand mij als een of andere infantiele klapjosti gaat staan uitschelden dan kan zoiets gebeuren
make up your mind!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Goddomme, huppel, ik doe zo mijn best je geen tokkie te vinden, maar je maakt het me verdomd lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |