Hihih, je zei ruk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, het interesseert me ook geen ruk.
Ik ken nog veel meer van dat soort woorden hoorquote:
Mijn god, je blijft maar van die newbuitspraken doen, waarmee je maar bewijst dat je niets weet. Ik probéér je maar een end in de ruimte te laten lullen, maar je maakt het me zo moeilijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, probleem opgelost. Slechte trol was overduidelijk.
Hihi, jij nu ookquote:
Nee jij dan, met je 'epic'.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn god, je blijft maar van die newbuitspraken doen, waarmee je maar bewijst dat je niets weet.
Als je dit meende, is het nog erger.quote:Lieve iedereen, zeg eens tegen de arme jongen dat dit geen trollpoging is, dat ik altijd zo ben. Met dat concept schijnt hij het wat moeilijk te hebben.
Jij zei ook ruk. Waarom moet ik er bij jou niet om lachen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laten we allemaal ruk zeggen hihi.
* Ezechielk agrees.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn god, je blijft maar van die newbuitspraken doen, waarmee je maar bewijst dat je niets weet. Ik probéér je maar een end in de ruimte te laten lullen, maar je maakt het me zo moeilijk
Lieve iedereen, zeg eens tegen de arme jongen dat dit geen trollpoging is, dat ik altijd zo ben. Met dat concept schijnt hij het wat moeilijk te hebben.
RUKquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laten we allemaal ruk zeggen hihi.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk agrees.
Je weet dat crew nooit vrolijk mag zijn en dergelijke? Een keer raden waarom Tim mod mocht worden
moet ik je even troosten?quote:
Dat moet je mij niet vragen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zei ook ruk. Waarom moet ik er bij jou niet om lachen?
timing hequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het over rukken, en wie komt er laaangs?
Ach ja, hij is niets voor niets crewquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
timmmmm is echt altijd zo irritant, trollface.
Hij geniet er van als mensen happen en vooral als ze blijven happen, dus wat je het best kunt doen is hem negeren.
Of heel veel naar hem zwaaien. Schijnt hij heel erg leuk te vinden
aaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heb niets tegen zwaaien hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
timmmmm is echt altijd zo irritant, trollface.
Hij geniet er van als mensen happen en vooral als ze blijven happen, dus wat je het best kunt doen is hem negeren.
Of heel veel naar hem zwaaien. Schijnt hij heel erg leuk te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |