Niet rellen omdat je op Ratel geilt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef Paul het volgende:
TIS ALLEMAAL RATELSLANGETJES SCHULD ZIJ ZORGT VOOR RUZIE OP HET FORUM
Je mag hem wel aan mij voorlezen hoor, mon p'tit chouquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, dankjeFrans is vandaag niet doorgegaan, dat kutgedicht voor niets gemaakt.
Shit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan chagrijn tenminste spellen, ongeletterde
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Paul het volgende:
IK GA NU GEWOON OVER EEKHOORNTJES RIJDEN EN OVER OVER MIERTJES EN WORTELTJES IN MIJN OREN STOPPEN EN OP TOMATEN ZITTEN HA!
Ik zal hem straks eens ophengelen uit mijn tasquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag hem wel aan mij voorlezen hoor, mon p'tit chou
JE DOET MAAR PAULquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Paul het volgende:
IK GA NU GEWOON OVER EEKHOORNTJES RIJDEN EN OVER OVER MIERTJES EN WORTELTJES IN MIJN OREN STOPPEN EN OP TOMATEN ZITTEN HA!
Maar wel superstom dat het niet door gingquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zal hem straks eens ophengelen uit mijn tas
Epic newb is epicquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Trollface. het volgende:
Kom op jongens, lief doen.
Geen ruzie meer onder deze lijn:
----------------------------------------------
Nou, we zullen je missen hoor. Je was een nuttige bijdrage in dit gesprek.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:37 schreef Stoeprand het volgende:
NOU DOEI DOEI DOEI, IK GA WEER.
KUZZIE OP JE KONTJE.
Overused meme is stale.quote:
zit jij nou Pixies zinnetje te jatten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:37 schreef Stoeprand het volgende:
NOU DOEI DOEI DOEI, IK GA WEER.
KUZZIE OP JE KONTJE.
Post 'm eens hier?Heb je 'm niet voor niks gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zal hem straks eens ophengelen uit mijn tas
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En je spreekt mensen wel aan met baggerkut?
Zal ik straks doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Post 'm eens hier?Heb je 'm niet voor niks gemaakt.
SWJ's zinnetje kusje op je klitje, die pixie gejat heeft. Dat SWJ hem ook gejat heeft doet niet ter zake.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zit jij nou Pixies zinnetje te jatten?
Jouw faal, that is.quote:
Ach ja, het interesseert me ook geen ruk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
SWJ's zinnetje kusje op je klitje, die pixie gejat heeft. Dat SWJ hem ook gejat heeft doet niet ter zake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |