quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij zijn ze nog nooit verteld, dus voor mij is t nieuw. Sorry hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooie is, door er heen te gaan kan een ander voetbalfanaat er niet heen. Eigenlijk zou je al die kaartjes moeten opkopen en doneren aan een bejaardentehuisquote:
Er zitten al zo veel bejaarden en minder valide mensen bij Twente, niks mis mee natuurlijk maar dan liever ook een aantal 'fanatieke' supporters.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef ACT-F het volgende:
Het mooie is, door er heen te gaan kan een ander voetbalfanaat er niet heen. Eigenlijk zou je al die kaartjes moeten opkopen en doneren aan een bejaardentehuis
Kun je ook niets aan doen, toen bestond je nog helemaal nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mij zijn ze nog nooit verteld, dus voor mij is t nieuw. Sorry hoor
Want bejaarden en minder valide mensen zijn dat uiteraard nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zitten al zo veel bejaarden en minder valide mensen bij Twente, niks mis mee natuurlijk maar dan liever ook een aantal 'fanatieke' supporters.
Ik probeerde deze zin nog met zoveel mogelijk zorgvuldigheid te typen maar wist dat je met 'commentaar' zou komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Want bejaarden en minder valide mensen zijn dat uiteraard niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet, ze slaan nog geen deuk in een pakje boter. Er moet wel wat gemold worden, anders is het niet fanatiekquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Want bejaarden en minder valide mensen zijn dat uiteraard niet
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik probeerde deze zin nog met zoveel mogelijk zorgvuldigheid te typen maar wist dat je met 'commentaar' zou komen.
Natuurlijk kunnen deze 'groepen' ook wel fanatiek zijn maar over het algemeen zijn deze dat niet dan wel minder.En dus hebben zij minder recht op een plek in het stadion? Waarom? Omdat ze niet kunnen rellen? Schiet op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Pff... waar zeg ik dat ze geen plek mogen hebben, waar zeg ik dat het me om rellen gaat.. juist NERGENS. Doe alstublieft niet altijd zo moeilijk Samzzquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dus hebben zij minder recht op een plek in het stadion? Waarom? Omdat ze niet kunnen rellen? Schiet op zeg.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]Moet dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij komt met een ongelooflijk slechte opmerking aanzettenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pff... waar zeg ik dat ze geen plek mogen hebben, waar zeg ik dat het me om rellen gaat.. juist NERGENS. Doe alstublieft niet altijd zo moeilijk Samzz.
Nee hoorquote:
Doe de groeten aan de aanwezige bejaardenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:04 schreef haakon het volgende:
naar kantine Twente kijkn en bier drinken !
Gelukkig! Ik werd al bangquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoorAlleen als je kindjes wilt. En zelfs dan hoeft het niet meer, tegenwoordig.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga naar Alice in Wonderland nu. Doeg
Wat coolquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef ACT-F het volgende:
Dit is een leuk massage-apparaat
[ afbeelding ]
Pasen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Mdrop het volgende:
Huppa ... Martijn heeft zn kameraden toch zo gek gekregen voor Bentelo![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |