Kietelen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:17 schreef Mdrop het volgende:
Klote lui, een voor een ... nja je weet wel.
Met een kopje thee uiteraardquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef Mdrop het volgende:
Ook goed, laten we dan eerst een kring gesprek doen over de daden die ze hebben begaan.
Het is een kutwoord, net als de rest van dat neppe KPN gebrabbelquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zeur je nou over dat fitnix?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
Het is een kutwoord, net als de rest van dat neppe KPN gebrabbel
En dan ratel (hihi, ik zei ratel) je het zelf op?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kutwoord, net als de rest van dat neppe KPN gebrabbel
Nee, Bas postte het en ik wilde even een sneer geven.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan ratel (hihi, ik zei ratel) je het zelf op?
Goede gezegd, kan een leuke wedstrijd worden...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
Ik krijg net een telefoontje of ik a.s. zaterdag naar FC Twente - Sparta wil. Ik zou zeggen regel maar kaarten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, ben nu aan 't uizoeken hoe dat jailbreaken werkt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klote lui, een voor een ... nja je weet wel.
[..]
Betaald?, anders moet je hem toch eerst 'jailbreaken' weer zo'n voordeel van apple.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goede gezegd, kan een leuke wedstrijd worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Goh, die kennen we nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Iphone dev team, en dan d8 ik red sn0w maar is alweer tijdje geleden, anders moet je me even toevoegen op MSN als je er niet uitkomt (A).quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ben nu aan 't uizoeken hoe dat jailbreaken werkt.
O zal wel. Ik denk dat ik met andere dingen mijn lol beleefquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Mdrop het volgende:
Goede gezegd, kan een leuke wedstrijd worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik kende m nog niet in ieder gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |