je hebt nog een uurtjequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben nog steeds niet buiten geweest, krijg nu toch het gevoel dat ik een mooie dag heb gemist.
je bent ook zo sloom hequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hellow![]()
![]()
Gewoon 2 delen gemist ofzo
Haha nee is niks voor mij, kan de motivatie niet opbrengen ervoor. Heb het al een keer 3 maand geprobeerd.quote:
Selmaquote:
Ik doe zometeen ook kipquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo net lekker knetterveel kip gehad!
8 drumsticks, en rijst met ananasquote:
En zo is het! , ben u hier eigenlijk nieuw of heb ik weer onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
je hebt nog een uurtjegeniet er van
Selmaquote:
whahaaha hoezo dat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, of niet
Zul je net zien dat ik opgepakt word
Ik zie er vast verdacht uitquote:
Nee, Deventer is zo ongeveer een onneembare veste na vanavond, vanwege GEA - Ajax.quote:
Maak je wat foto's? Ook van het politiebusje als het even kanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, Deventer is zo ongeveer een onneembare veste na vanavond, vanwege GEA - Ajax.
En ik weet dat er rellen zijn georganiseerd
Jaja, ik ga niet rellen. Alleen foto's makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maak je wat foto's? Ook van het politiebusje als het even kan
Trek wel iets rood/geels aanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaja, ik ga niet rellen. Alleen foto's maken
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Trek wel iets rood/geels aan
een psv shirt?quote:
Whehequote:
GAE - AJAX is toch pas morgen avond? En voor vanavond zou er iets gepland zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, Deventer is zo ongeveer een onneembare veste na vanavond, vanwege GEA - Ajax.
En ik weet dat er rellen zijn georganiseerd
And a big warm welcome to number threequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie er vast verdacht uit
Overigens even diep respect voor de aanhang van FCT in Eindhoven afgelopen zaterdag. Er had een man een hartaanval gehad vlak naast het uitvak, en FCT'ers zijn muisstil gebleven tijdens het reanimeren.. Toen bekend was dat de man het zou overleven, is FCT begonnen te klappen
Vechten ze tegenwoordig al dagen voor de wedstrijd? Hebben die hooligans geen leven?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
GAE - AJAX is toch pas morgen avond? En voor vanavond zou er iets gepland zijn?
Nathquote:
Wat zeur je nou over dat fitnixquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nath
@ Selma, bedoel je geen fitnix?Veel plezier
De politie is nu niet op z'n sterkst he...quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
GAE - AJAX is toch pas morgen avond? En voor vanavond zou er iets gepland zijn?
Klote lui, een voor een ... nja je weet wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De politie is nu niet op z'n sterkst he...
Betaald?, anders moet je hem toch eerst 'jailbreaken' weer zo'n voordeel van applequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tomtom aan 't downloaden voor de iPhone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |