quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar de beker doet er voor psv niet veel toe
hmm. geen idee. ik ben er volgens mij laatst nog wel een keer geweest, maar zo niet op geletquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
in het verlengde van de Buurserstr. richting Zuiderval mogen de fietsen van 2 kanten over de rotonde, vandaar ook die borden... alleen niemand die er op let
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef Redbaron het volgende:
veel succes met alles zelf bouwen/verbouwen terwijl je ook geld moet verdienen in deze maatschappij
Met hoeveel procent zekerheid durf jij dat te zeggen? Ik ken namelijk mensen die nagenoeg zelfvoorzienend zijnquote:
Jah hallooo, almeloquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In almelo was het net zo dood als in de winter.
van kwart over 2 tot kwart over 4 ongvquote:
Ik heb t over een normaal gezin, niet over een of twee uitzonderingenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met hoeveel procent zekerheid durf jij dat te zeggen? Ik ken namelijk mensen die nagenoeg zelfvoorzienend zijn
whahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
van kwart over 2 tot kwart over 4 ongv
ik kon mijn eigen bounty niet eens meer op eten
ik werd af en toe wakker dat ik zoiets had van wtf heb ik dan weer in mijn mond
was het de bounty
Maare, hoe is ie hier?
Het zijn wel meer dan een of twee uitzonderingen. Als ik echt wil, kan ik prima voor 70 a 80% zelfvoorzienend zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb t over een normaal gezin, niet over een of twee uitzonderingen
maar groente e.d. hoef je niet de hele dag voor thuis te blijven en te knuffelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb t over een normaal gezin, niet over een of twee uitzonderingen
Niet naar gekeken, niet aan toe, dus hou er maar over op.quote:
Nathquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, niet aan toe, dus hou er maar over op.
Hier ook goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whaha
hier is het goed. en daar?
lange gezichten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hier ook goed
Lekker weertjee
iedereen vrolijk, geen lange gezichten meer
althans de meesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |