Dit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Die verloedering van de term rokjesdag
Rokjes dag is een dag dat vrouwen zonder dat ze het afgesproken hebben ineens allemaal besloten hebben een rokje aan te doen. Die is dus niet te voorspellen, iedereen denkt tegenwoordig dat je van te voren aan kunt kondigen wanneer rokjes dag is.
Dat telt niet voor rokjesdag. Rokjesdag is de eerste dag in de lente dat het lekker warm weer is, niet te hard waait en dat dan ineens alle dames de zomer in de bol krijgen en een rokje aandoen zónder panty, legging of (eigen toevoeging maar Martin was het er vast mee eens geweest) UGGS.quote:
Is die verzorgingssalon toevallig ook schuin-boven je werkplek gehuisvest?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:26 schreef trabant het volgende:
Niettemin, mannenbroeders, is er -ook na een nèt geen rokjesdag- nog hoop.
Een beetje vrouw weet immers dat een been alleen getoond kan worden als het een beetje verzorgd oogt, en voor twee benen geldt dat helemaal.
Welnu: ik heb vanaf mijn werk zicht op een of andere verzorgingssalon en daar was het gister een komen en gaan. De voorbereidingen worden dus wel degelijk getroffen, nu het weer nog.
quote:
Al die huisvrouwen op die foto hoeven van mij niet mee te doen met rokjesdag. Ik stel me er toch wat leukers bij voor.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef Deetch het volgende:
Het is vandaag blijkbaar: http://www.nu.nl/boek/2232114/korte-rokjes-martin-bril.html
Volgens mij was het trouwens afgelopen weekend want toen was het echt super weer en heb veel mooie rokjes gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |