abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79590103
Het was vandaag verdomme zelfs in Groningen 21 graden, iedereen liep met jas uit of open. Maar rokjes? Ho maar.

Heb toevallig een toffe docent die zich dit ook aantrekt, dus die vroeg aan de groep (75% vrouw) waarom dat zo was. Zij gaven aan dat ze gewoon geen melkflessen willen laten zien. Smoesjes.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:34:43 #52
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_79590161
vandaag kwamen de eerste rokjes al
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_79590303
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:34 schreef DeBassist het volgende:
vandaag kwamen de eerste rokjes al
Dat was te ruiken
Een heer met stijl
pi_79590390
Een heer met stijl
pi_79591834
Ook stille hoop gehad, maar die werd toch de grond in geboord.
Hoewel het midden van de dag zeker blote-benen-met-rokjes-waardig was, betrok de lucht later op de middag zeer ras en dat paste bij de regenvoorspelling, die de dames 's ochtends bij het vaststellen van de garderobe natuurlijk al afschrok.

Het is niet anders. Sommige dingen hebben we niet in de hand.
Farts are jazz to assholes
pi_79592226
Ik zie de laatste dagen wel ontzettend veel leggings. Overal waar je kijkt zie je er wel een paar voorbij komen. De voorkeur lijkt verder te liggen bij het bijpassende spijkerrokje.

Waarom? WAAROM!? Moeten het alleen steeds van die lelijke moeders zijn met roze leggings en een achterlijk spijkerrokje? Alsof ze de kleding van hun dochter aan hebben gedaan. Het oogt behoorlijk mongoloïde.

Van alle rokjes die ik de laatste dagen langs heb zien komen is slechts een klein aantal de moeite waard. Wij mannen falen hard, want de vele lelijke vrouwen denken blijkbaar dat dit allemaal maar zomaar kan. Het is een schande! We moeten vrouwen weer leren hoe het moet! Harder optreden tegen de vele slechte voorbeelden.

Amen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_79592905
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Die verloedering van de term rokjesdag

Rokjes dag is een dag dat vrouwen zonder dat ze het afgesproken hebben ineens allemaal besloten hebben een rokje aan te doen. Die is dus niet te voorspellen, iedereen denkt tegenwoordig dat je van te voren aan kunt kondigen wanneer rokjes dag is.
Dit.
Als je meent rokjesdag op te kunnen leggen heb je er echt helemaal niets van begrepen.

Ik had vandaag wel een rokje aan en heb lekker in de tuin zitten studeren.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79593032
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Er bestaan ook panty's, hoor.
Dat telt niet voor rokjesdag. Rokjesdag is de eerste dag in de lente dat het lekker warm weer is, niet te hard waait en dat dan ineens alle dames de zomer in de bol krijgen en een rokje aandoen zónder panty, legging of (eigen toevoeging maar Martin was het er vast mee eens geweest) UGGS.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79593762
Niettemin, mannenbroeders, is er -ook na een nèt geen rokjesdag- nog hoop.

Een beetje vrouw weet immers dat een been alleen getoond kan worden als het een beetje verzorgd oogt, en voor twee benen geldt dat helemaal.
Welnu: ik heb vanaf mijn werk zicht op een of andere verzorgingssalon en daar was het gister een komen en gaan. De voorbereidingen worden dus wel degelijk getroffen, nu het weer nog.
Farts are jazz to assholes
pi_79593835
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:26 schreef trabant het volgende:
Niettemin, mannenbroeders, is er -ook na een nèt geen rokjesdag- nog hoop.

Een beetje vrouw weet immers dat een been alleen getoond kan worden als het een beetje verzorgd oogt, en voor twee benen geldt dat helemaal.
Welnu: ik heb vanaf mijn werk zicht op een of andere verzorgingssalon en daar was het gister een komen en gaan. De voorbereidingen worden dus wel degelijk getroffen, nu het weer nog.
Is die verzorgingssalon toevallig ook schuin-boven je werkplek gehuisvest?
Een heer met stijl
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:35:58 #61
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_79598510
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Veenendaal
Ties
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:54:20 #62
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_79603626
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:34 schreef Karammel het volgende:

Amen.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:18:08 #63
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_79606535
Topic over rokjes zonder shitload aan foto's van vrouwen in rokjes
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:25:13 #64
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_79606801
We moeten de hoop niet opgeven...het wordt wel weer warmer een keer.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_79622032
Nog geen pics
De Republiek
pi_80600458
Het is vandaag blijkbaar: http://www.nu.nl/boek/2232114/korte-rokjes-martin-bril.html

Volgens mij was het trouwens afgelopen weekend want toen was het echt super weer en heb veel mooie rokjes gezien.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_80601085
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef Deetch het volgende:
Het is vandaag blijkbaar: http://www.nu.nl/boek/2232114/korte-rokjes-martin-bril.html

Volgens mij was het trouwens afgelopen weekend want toen was het echt super weer en heb veel mooie rokjes gezien.
Al die huisvrouwen op die foto hoeven van mij niet mee te doen met rokjesdag. Ik stel me er toch wat leukers bij voor.

Vorig weekend was inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')