Ik heb alleen niet veel te melden, over het algemeen is het niveau hier hoger dan ik zelf als persoon ben, dus kan daarom niet echt meepraten over studies en werk etc.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:43 schreef ikke043 het volgende:
[..]
En waarom een kleintje
Welkom iig mss dat we nog iets van je horen
Dat neemt nog niet weg dat je nog steeds kan meeposten hierquote:Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet veel te melden, over het algemeen is het niveau hier hoger dan ik zelf als persoon ben, dus kan daarom niet echt meepraten over studies en werk etc.Vind het wel leerzaam om alles te lezen hier en steek er ook wat van op
Nice.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Een mijnenjager, Hr MS Makkum
[ afbeelding ]
Een Fregat, Hr MS De Zeven Provinciën
[ afbeelding ]
Sommige mensen zijn af en toe zeer vermoeiend, inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom snappen mensen niet als je iets niet wilt doen, dat je niet echt wilt doen?
Al weken heb ik gezegd tegen mijn ouders dat ik iets niet wilt doen. Begint mijn moeder er vandaag weer over. Ik ben er nu echt helemaal klaar mee.Mens snap nu eens dat ik een keer dat ik iets niet wilt doen.
Je onderschat jezelf, dat weet ik vrijwel zeker. Bovendien mag gezellig kletsen ook, hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet veel te melden, over het algemeen is het niveau hier hoger dan ik zelf als persoon ben, dus kan daarom niet echt meepraten over studies en werk etc.Vind het wel leerzaam om alles te lezen hier en steek er ook wat van op
Misschien maar dat ze daarmee compleet voorbij gaat aan mijn wensen doet er nietquote:Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef ikke043 het volgende:
Ach ze zullen het wel goed bedoelen. Dat ouderlijk instinct negeer je niet zomaar
Dankjequote:Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg dat je nog steeds kan meeposten hier![]()
Je mag best vertellen hoe en wat je in leven doet.
Spijker kop situatie iddquote:Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef Demise het volgende:
Je onderschat jezelf, dat weet ik vrijwel zeker. Bovendien mag gezellig kletsen ook, hoor.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niet uit! Zoals tijn al zegt kun je gewoon meeposten over wat je in je dagelijkse leven doet.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg dat je nog steeds kan meeposten hier![]()
Je mag best vertellen hoe en wat je in leven doet.
Heel lief allemaal en erg uitnodigend daarom dat ik nu ook e.e.a. heb neergezetquote:Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef ikke043 het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt toch helemaal niet uit! Zoals tijn al zegt kun je gewoon meeposten over wat je in je dagelijkse leven doet.![]()
![]()
![]()
Mss moet je gewoon eens vlak van tevoren afbellen. Dan voelen je ouders dat je zelfstandiger wordt(bent) en dan kunnen zij er ook langzaam aan wennenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien maar dat ze daarmee compleet voorbij gaat aan mijn wensen doet er niet![]()
Ik heb dus nu echt zin om helemaal niet meer te komen volgend weekend.Bekijk het maar.
Ja ik heb het al gelezen. Maar ik reageer niet zo snel op FOK!mobile ::')quote:Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel lief allemaal en erg uitnodigend daarom dat ik nu ook e.e.a. heb neergezet
Niets te melden, noem je dat, een prikkelarme omgeving én een Nintendo Wii.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Ergens weet ik dat ook maar mijn leven is dusdanig prikkelarm dat het in weinig zinnen te melden valt
iig Beschut wonen (wel een eigen appartement) maar wel continu GGZ cliënten om mij heen van diverse categoriëen, van alcoholist tot zware psychoses etc., maargoed heb iig paar keer in de week woonbegeleiding en heb momenteel geen werk meer dus weinig bezigheden naast het FOK!ken natuurlijk en ook op de Nintendo Wii ben ik veel bezig
Eh... Deze snap ik niet.quote:
Dat is niet echt een optie. Dan ben ik weer badguy.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Mss moet je gewoon eens vlak van tevoren afbellen. Dan voelen je ouders dat je zelfstandiger wordt(bent) en dan kunnen zij er ook langzaam aan wennen
Ik drink niet. Heb weleens een biertje gehad, maar 't gaat niet goed samen met mijn medicatie. Dronken worden of aangeschoten raken lijkt me niets, ik ben nogal een controlfreak. Het idee dat ik niet meer zou reageren volgens mijn normen en waarden, ideeën en visies vind ik vreselijk. Laat staan dat sommige mensen zich niet eens meer kunnen herinneren wat ze gedaan hebben. Doodeng.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Even een vraagje maar hebben meerdere van jullie het ook dat je "beter" kan communiceren als je wat alcohol hebt gedronken?
Ik merk dat namelijk heel sterk bij mijzelf dat het allemaal een stuk gemakkelijker gaat omdat de Autistische remmingen heel sterk wegvallen op zo'n moment
Ken je het gezegde "de spijker op de kop slaan" ? Dat betekent dat je precies helemaal gelijk hebt. Of te wel helemaal raak!quote:
JAaHaAHquote:Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Even een vraagje maar hebben meerdere van jullie het ook dat je "beter" kan communiceren als je wat alcohol hebt gedronken?
Ik merk dat namelijk heel sterk bij mijzelf dat het allemaal een stuk gemakkelijker gaat omdat de Autistische remmingen heel sterk wegvallen op zo'n moment
Helemaal mee eens, en daar komt bij mij ook nog eens bij dat ik dronken mensen verschrikkelijk irritant vind. Ik zou voor me voor geen goud zo willen gedragenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:02 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik drink niet. Heb weleens een biertje gehad, maar 't gaat niet goed samen met mijn medicatie. Dronken worden of aangeschoten raken lijkt me niets, ik ben nogal een controlfreak. Het idee dat ik niet meer zou reageren volgens mijn normen en waarden, ideeën en visies vind ik vreselijk. Laat staan dat sommige mensen zich niet eens meer kunnen herinneren wat ze gedaan hebben. Doodeng.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Die link had ik even niet gelegd met spijker kop situatie, maar 't is me nu duidelijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:03 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ken je het gezegde "de spijker op de kop slaan" ? Dat betekent dat je precies helemaal gelijk hebt. Of te wel helemaal raak!
En welkom, Bong!
Het is een beschermde omgeving dat bedoelde ik er meer mee te zeggenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef Demise het volgende:
[..]
Niets te melden, noem je dat, een prikkelarme omgeving én een Nintendo Wii.Ben je wel op zoek naar werk, of dat ook niet? En wat voor werk heb je gedaan of lijkt je leuk te gaan doen indien je op zoek bent?
[..]
Dat je aangaf dat ik mijzelf onderschatte, had je snel door, dat wilde ik ermee zeggenquote:Eh... Deze snap ik niet.
Ik zag meedere reacties op mijn post maar deze is voor mij het meeste van toepassing, ik heb ook vele bans gehad op FOK! hierdoor dus het heeft bij mij iig een sterke keerzijde, al valt het me ook op dat er veel autisten zijn (zag net ook een paar posts) die principieel niet drinkenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar ik kan me dan ook veel sneller ergeren en dat ik dan mijn frustraties MOET uiten.. dat ik dan mijn mond niet meer kan houden maar er wat van MOET zeggen.. Dus het kan positief of negatief uitpakken
Je bent alleen de badguy als jij dat toe staat. Als ik de afgelopen jaren iets heb geleerd, dan is het weldat ik een leven lang mijn invloed op de mensen om mij heen niet heb gezien.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet echt een optie. Dan ben ik weer badguy.En ik ben al zelfstandig genoeg.
als ze dat nu nog niet door hebben. Ik woon al 2,5 jaar op mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |