Natuurlijk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ik mij nou bedacht net he, hebben jullie ook speciale lente / zomer lakjes of zo? die je echt een lente gevoel geven?
Thanks! Vond jouw luxe ook erg mooi!! Zo keurig gelakt ook weer, dat hoop ik toch ook snel onder de knie te krijgen.quote:
ik las laatst een briljante tutorial!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks! Vond jouw luxe ook erg mooi!! Zo keurig gelakt ook weer, dat hoop ik toch ook snel onder de knie te krijgen.
En hysterische glitters in het zonnetje zijn ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Van die pastelkleurtjes en holografische lakjes
Met zon zijn holografische lakjes toch wel echt favoriet!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ik mij nou bedacht net he, hebben jullie ook speciale lente / zomer lakjes of zo? die je echt een lente gevoel geven?
Ohja! Heb nog zo'n limekleurige liggen met ziljoenen glittersquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hysterische glitters in het zonnetje zijn ook
Ja, die heb ik ook gezien. Die vrouw die het eerst op papier voor doet en dan op d´r nagel. Maar op de 1 of andere manier krijg ik dat toch niet voor elkaar. Mijn handen zijn gewoon niet steady genoeg en mijn nagels ook niet heel erg gelijk, waardoor je soms wat dikkere klodders moet gebruiken om het dekkend te krijgen en ja, dan wordt het al snel lelijker. Hopelijk is dat probleem straks verholpen als de ridgefiller binnen isquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las laatst een briljante tutorial!
Maar ik weet niet meer waarSinds ik die heb gelezen kom ik nooit meer met de kwast op m'n nagelriemen
zou je t erg vinden om ff te zoeken of je m nog kan vinden? Ben heeeel benieuwd namelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las laatst een briljante tutorial!
Maar ik weet niet meer waarSinds ik die heb gelezen kom ik nooit meer met de kwast op m'n nagelriemen
Ja die ja! Heb jij daar nog een link van voor Mir?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien. Die vrouw die het eerst op papier voor doet en dan op d´r nagel. Maar op de 1 of andere manier krijg ik dat toch niet voor elkaar. Mijn handen zijn gewoon niet steady genoeg en mijn nagels ook niet heel erg gelijk, waardoor je soms wat dikkere klodders moet gebruiken om het dekkend te krijgen en ja, dan wordt het al snel lelijker. Hopelijk is dat probleem straks verholpen als de ridgefiller binnen is
http://www.chinaglaze.com/seasonalcoll/poolside/palette.shtmlquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Was dat deze niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou je t erg vinden om ff te zoeken of je m nog kan vinden? Ben heeeel benieuwd namelijk
Ohja, Die gewoon in de OP staatquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat deze niet?
http://miniblog.create-ma(...)cure-2%E3%80%87.html
Daar had ik niet eens gekekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, Die gewoon in de OP staat!
ik draag dan meer holos, omdat die zo vreselijk mooi zijn in de zonquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zag dat ie al gevonden wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die ja! Heb jij daar nog een link van voor Mir?
En het hoeft niet in 1 laag dekkend he!
Ook dat doe ik altijd. Ga rustig aan tafel zitten, met alles binnen handbereik. Handen netjes plat op tafel enzo...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ow en mirannie: lak met je hand plat op de tafel! Dat helpt al zooo veel
Geen parkinson ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ook dat doe ik altijd. Ga rustig aan tafel zitten, met alles binnen handbereik. Handen netjes plat op tafel enzo...
Van een afstandje zie je gelukkig niet dat het altijd een beetje rommelig is bij mijEn behalve hier, is er niemand die mijn nagels met een vergrootglas bekijkt, hihi.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen parkinson ofzo?
Neejoh, je nagels zien er prima uit hoor, en die nagelriemen... kwestie van oefenen hoe ver je kan gaan
En, van welke kleur heb je het meest?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef Holyme het volgende:
Zo, m'n wheels done, zal morgen 'ns kijken of ik ze redelijk op de foto kan krijgen. Wat een leuk speelgoedNadeel aan die dingen, je wordt er op gewezen hoe veel je hebt, maar tegelijkertijd ook hoe weinig van bepaalde kleurtjes, en lege wielen over kan eigenlijk niet he
![]()
Voor de lente, holo's inderdaad, en zachtere kleurtjes. Al heb ik ook wel 'ns gewoon minder lente-achtige kleuren op, omdat het dan bij m'n humeur/kleding past
Paars en roze, maar da's ook omdat ik al lang op zoek ben naar dé lichtroze creme die dekkend is. Ipv TD ben ik dus eerst de goedkopere lakjes gaan proberen, die er overigens op die (doorzichtige) wheels wel leuk uit zien, maar op m'n eigen nagels echt teveel lagen nodig hebben, en dan wordt het zo'n dikke plakzooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, van welke kleur heb je het meest?
Ik heb blauw en paars vol nu
Something Sweet van Chinaglazequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Paars en roze, maar da's ook omdat ik al lang op zoek ben naar dé lichtroze creme die dekkend is. Ipv TD ben ik dus eerst de goedkopere lakjes gaan proberen, die er overigens op die (doorzichtige) wheels wel leuk uit zien, maar op m'n eigen nagels echt teveel lagen nodig hebben, en dan wordt het zo'n dikke plakzooiNaja, nog even volhouden en dan binnenkort weer online gaan shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |