thnx!quote:
Mijn buurman? Neehoor, die ziet er iets anders uit.quote:
Nee de buurman van Senestaquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn buurman? Neehoor, die ziet er iets anders uit.
SLETJUHHHHquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef MikeyMo het volgende:
Is dit een Milly TT?
Milly? Niet meer hoorquote:
Nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net per ongeluk foto's gemaakt zonder memory card, hoe krijg ik die in hemelsnaam van het vaste geheugen naar mn card toe nu?
Oh nou dat moet ik thuis dan maar doen, ik zag dr nog fotos op staan trouwens, van 2 jaar geleden of zo, die ik nog nooit gezien hadquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
NietDie moet je met een kabeltje op je pc zetten, en dan naar je card
je zit gewoon op je werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef Qwea het volgende:
omfgwtfbbq!!!!
Tis warm. Ik ben naakt.
Ennu?
Altijd een leuke verrassingquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dat moet ik thuis dan maar doen, ik zag dr nog fotos op staan trouwens, van 2 jaar geleden of zo, die ik nog nooit gezien had
Tis geloof ik de verjaardag van een collega die inmiddels al lang weer weg isquote:
wat voor symbooltje? uitleg? paint?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Fok doet stom.
En mn camera ook.
Er staat een symbooltje in mn beeld waarvan ik geen idee heb wat het is ,wat het doet, hoe het daar komt en hoe ik het weg krijg![]()
En ik heb net per ongeluk foto's gemaakt zonder memory card, hoe krijg ik die in hemelsnaam van het vaste geheugen naar mn card toe nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |