quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Die bijnamen kunnen eigenlijk wel weer weg he?
Rooie laarsjes aan, huppelend door het park, luid shalalie zingend.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Die bijnamen kunnen eigenlijk wel weer weg he?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het schaamrood stijgt me naar de kaken als ik het terug luister.
Het klinkt niet.
Mn rooie laarsjes liggen thuisquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rooie laarsjes aan, huppelend door het park, luid shalalie zingend.
Maar dat paste niet in de TT
Post het dan niet, lummelquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het schaamrood stijgt me naar de kaken als ik het terug luister.
Het klinkt niet.
Nee, ik praat te snel, krakerige stem, onbeheerst.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je, je vind jezelf ook lomp zeker?
Omdat ik het pas na het posten nog eens ging luisteren, dit is al weer twee jaar geleden dat ik het heb gehoord.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik praat te snel, krakerige stem, onbeheerst.
Yep that's me.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ben jij dat Dirk? Je hebt een prettige stem om naar te luisteren
Dat ligt aan de tandartsquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep that's me.
Ja, een prettige stem... daar hadden we het niet over!
Ik vind het ook prettig als de tandarts de kiespijn verholpen heeft, maar dat is niet sekseh!
Oh wacht ff, je gaat nu de goeie kant op, ff quote, uitprint en aan collega's laat zien. Zie je dat: Er staat JONG!quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep that's me.
Ja, een prettige stem... daar hadden we het niet over!
Ik vind het ook prettig als de tandarts de kiespijn verholpen heeft, maar dat is niet sekseh!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wacht ff, je gaat nu de goeie kant op, ff quote, uitprint en aan collega's laat zien. Zie je dat: Er staat JONG!
Dat is hoe je je leven leuker maakt, mogelijkheden zien waar anderen ze niet zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij ziet echt overal mogelijkheden he?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij ziet echt overal mogelijkheden he?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hoe je je leven leuker maakt, mogelijkheden zien waar anderen ze niet zien
Maar zweetlaarsje, hoe is jouw stem?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wordt al warm van zweetlaarzen, dus ehm ja?
Ah.quote:
quote:
Kan je ook niet zo letterlijk antwoord geven? Je kan ook zeggen: luister hier maar even naar. (insert link naar geluid/bestand)quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh heel gewoontjes, niet hoog, niet laag, middentoontje
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel heel sekseh klinken
quote:
Ik ben niet zo technisch, ik ben redelijk technisch... wisselende signalen Pisces.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nee helaas, ik ben wel redelijk technisch, vandaar ook het middenmootje![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch, ik ben redelijk technisch... wisselende signalen Pisces.
Ik moet werken... wel in de pauze effe half uurtje rondgelopenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Dirkh het volgende:
Hier is het zonnetje trouwens weg. En het is zeker geen BBQ weer
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest je afleiden, ik ga geen babbels op een forum planten
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Dirkh het volgende:
Niemand die op heeft zitten letten (telefoon checked)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit net papierwerk af te handelen, dus ik was te laat zeker?
Ik bel je vannacht pasquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]Lekker is dat he, werken en op FOK!. Ik heb vandaag niet echt efficiënt gewerkt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
terug van de wandel
Geen BBQ-weer hier nee
Gaan we de 15e BBQ-en?
wat is dat nou weer voor antwoordquote:
Dus? Dan kunnen we toch gaan BBQ-en?quote:
Ik hijg je voicemail wel volquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan ligt ie beneden aan de lader.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus? Dan kunnen we toch gaan BBQ-en?
quote:
Ontzettendquote:
quote:
Ik heb hele films van mezelf....quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je daar een mp3 van of jij gaat voor de rembelcirkel?
Dat laatste trekt op een of andere manier welquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee... Dat zei je zelf al, dat wordt niks voor zoveel mensen...
Soep wil ik wel maken hoor, champignonsoep of chinese tomatensoep of kippensoep![]()
broodjes erbij, smeersels
eh, wil ik snappen wat je bedoelt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat laatste trekt op een of andere manier wel
Geen idee, kan je het snappen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, wil ik snappen wat je bedoelt?
geen idee... kan je het uitleggen en wil ik dat horen?quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee... kan je het uitleggen en wil ik dat horen?
Die is nog niet helemaal klaarquote:
Ho, door de onzin heen staat gewoon deze post.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hele films van mezelf....
Arme echo. Verliefd op Narcissus, maar kon hem haar liefde niet verklaren omdat ze door Hera gestraft was. Echo had namelijk altijd praatjes en dus heeft Hera haar gestraft zodat ze alleen nog maar na kon praten wat andere zeiden. Beschaamd dat ze Narcissus niet kon verleiden trok ze zich terug in een grot, waar ze zo weinig at dat ze steeds meer vermagerde totdat er niets meer over was van Echo, behalve haar stem.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Arme echo. Verliefd op Narcissus, maar kon hem haar liefde niet verklaren omdat ze door Hera gestraft was. Echo had namelijk altijd praatjes en dus heeft Hera haar gestraft zodat ze alleen nog maar na kon praten wat andere zeiden. Beschaamd dat ze Narcissus niet kon verleiden trok ze zich terug in een grot, waar ze zo weinig at dat ze steeds meer vermagerde totdat er niets meer over was van Echo, behalve haar stem.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben aan de 2e halve finale bezig met het overzicht, dan zijn we straks lekker klaar
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Arme echo. Verliefd op Narcissus, maar kon hem haar liefde niet verklaren omdat ze door Hera gestraft was. Echo had namelijk altijd praatjes en dus heeft Hera haar gestraft zodat ze alleen nog maar na kon praten wat andere zeiden. Beschaamd dat ze Narcissus niet kon verleiden trok ze zich terug in een grot, waar ze zo weinig at dat ze steeds meer vermagerde totdat er niets meer over was van Echo, behalve haar stem.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ben aan de 2e halve finale bezig met het overzicht, dan zijn we straks lekker klaar
Jij hebt daar al zat aan gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja.. Nou jij bent dan lekker klaar ik heb er geen reet meer aan gedaan
.
Soortgelijk qua resultaat is de nimf Kyane. Dat was een nimf die wilde voorkomen dat Persephone (dochter van Demeter) door Hades werd meegenomen naar de onderwereld om daar zijn vrouw te worden. Ze huilde zo hard dat ze uiteindelijk alleen nog maar een traan was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
oh ik hou van mythologiequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet voor de regen trouwens hoorquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Na zeven sms-jes en drie gemiste oproepen van Erik kreeg ik een vermoeden
ik heb ook rooie regenlaarzen hoor, van de ikea. Maar die mag ik niet aan als ik met mn zusje ben, want zij vindt ze lomp (maat 36 nota bene...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Wat is er mis met rode laarsjes?
Ik heb roze met oranje laarsjes () Sekseh he?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rooie laarsjes aan, huppelend door het park, luid shalalie zingend.
Maar dat paste niet in de TT
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
Het is net of ik hele dikke stelten heb zo
Die gingen heel ergens anders over en ik zou willen dat je dat hier niet zo met naam loopt rond te schreeuwenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Na zeven sms-jes en drie gemiste oproepen van Erik kreeg ik een vermoeden
Nee man. Wel weer geinig dat jij net zulke laarsjes hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
Het is net of ik hele dikke stelten heb zo
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb roze met oranje laarsjes () Sekseh he?
[ afbeelding ]
Op de foto toch ook niet? Ik heb er 3x naar gekeken, zie niksquote:
Net zulke?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee man. Wel weer geinig dat jij net zulke laarsjes hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
Onze nieuwe bank laptopt heerlijken de openslaande deuren staan open
Dat was ook zo, ik wist nergens wat van af. Ik roep in de meeste gevallen ook maar wat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NiksIk dacht dat Dirk zat te dollen, nav deze post:
[..]
Nu geloof ik ineens dat die smsjes bestaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die gingen heel ergens anders over en ik zou willen dat je dat hier niet zo met naam loopt rond te schreeuwen![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar zie, dat komt dus door dat GROEN
Je ziet het ook pas bij de vierde keer. Dan denk je opeens echt "WATTEFAK! DE TWINTOWERS STAAN WEER!"quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de foto toch ook niet? Ik heb er 3x naar gekeken, zie niks
Ze zijn dikker dan wanneer je normaal fotografeertquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de foto toch ook niet? Ik heb er 3x naar gekeken, zie niks
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ziet het ook pas bij de vierde keer. Dan denk je opeens echt "WATTEFAK! DE TWINTOWERS STAAN WEER!"
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn dikker dan wanneer je normaal fotografeert
Nee zeg ik zou er voor tekenen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar niet "Het is net of ik hele dikke stelten heb"
Gezellig!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
De visite van zaterdagavond belt... Ja euhh Ml-etje nu we pas om 8 uur terecht kunnen dan komen we eerst naar jullie goed?? Kunnen we bij jullie eerst nog even wat drinken enzooo
Doe ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Dirkh het volgende:
Maar Greys, ik zou me niet druk maken om een stel dikke benen.
Nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Want die heb ik ook niet (zei zij bescheiden)
Alleen het lijkt zo op de foto door de rare hoek
Wat ben ik blij dat je niet de edit van mijn post pas na deze post gaat lezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Want die heb ik ook niet (zei zij bescheiden)
Alleen het lijkt zo op de foto door de rare hoek
Tuulk maar die paprikasoep moet ik eerst zelf proeven en anders worden het nooootjesquote:
wat niet?quote:
Nootjes of soep.. mjah.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuulk maar die paprikasoep moet ik eerst zelf proeven en anders worden het nooootjes
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nootjes of soep.. mjah.
eh... even niet weet wat ik moet zeggen. Bek tanden vol
Alles wat ik zeg kan en zal tegen me gebruikt worden, ik hou het gewoon op NIETquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat niet?
heeft ze niet - niet?
of
lijkt door de rare hoek - niet?
WAT?
Je lacht een beetje alsof je denkt, lachen!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
Valt het op dat ik het eng vond?
(Zit foto's terug te kijken toen ik de laarzen aan het zoeken was).
[ afbeelding ]
Ja is heel goed te zien zo op deze foto waar je gezicht heel duidelijk opstaatquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die hand van een ander die zorgt dat ik mijn hand niet wegtrek bij die snavel is ook geen hint?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je lacht een beetje alsof je denkt, lachen!!
Maar verder kan ik het niet echt zien
Dat is niet handig, want visje kan gevangen worden door netje en dan niet meer los komen, dood visje. cm boven water ja, mm in het water neequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:VIJF!!!
Alleen het netje hangt nu IN het water
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja snappik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is niet handig, want visje kan gevangen worden door netje en dan niet meer los komen, dood visje. cm boven water ja, mm in het water nee
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:VIJF!!!
Alleen het netje hangt nu IN het water
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is niet handig, want visje kan gevangen worden door netje en dan niet meer los komen, dood visje. cm boven water ja, mm in het water nee
Jaquote:
(ik durf al niks meer te zeggen over haar netje)quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dusJe hebt er ook speciale stokjes voor hé en boogjes.
Ik vinnut niet zoquote:
Maar zoals Ll gister al zei, het was in ieder geval een goed fotomomentje tot de vis zichzelf ophing.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
(ik durf al niks meer te zeggen over haar netje)
En ik heb nog wel zo goed naar je geluisterd toen je zei 'NU! DAT NETJE!'quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
(ik durf al niks meer te zeggen over haar netje)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vinnut niet zo
Maar daar mocht je niet in zwart of opvallende kleuren komen, dat vonden de vogels niet leuk
Het was sowieso tof!quote:
Berkel en Rodenrijs!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
En waar is dit ergens Greys, speciaal uitje gehad of zelf gaan doen?![]()
Nee laten we het even over Zomerhitte hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan gaan we het toch over jou hebben op de foto's.
Mooie handschoen!
Nee. Die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee laten we het even over Zomerhitte hebben.
Gezien?
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was sowieso tof!
Het is hier vlakbij en dan kon je een hele avond komen en met die vogels rommelen en voeren en vliegen enzo!
Kijk!Wel een aanrader om eens te doen als je zoiets leuk vindt
Heb je toevallig Zomerhitte gezien, die film? Daar speelden deze uilen in mee
[ afbeelding ]
Echt brrrr? Ik vind hem niet mooi, maar toch ook weer wel, ik weet het niet, maar mjamquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brrr
Ik heb de film niet gezien Greys, aanrader?
Oh dat is met naakte Sophie. uhuh. Nee, niet gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Niemand Zomerhitte gezien?
Ik vond hem voor een Nederlandse film echt vrij goed. En sekseh!
Dirk, what about de meneer in de film?![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt brrrr? Ik vind hem niet mooi, maar toch ook weer wel, ik weet het niet, maar mjam![]()
En ik vond het wel wat ja!
Spannend ook. En een mooie soundtrack!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Dirkh het volgende:
in het rijtje waar Peter Kelder ook in valt.
Openen in Photoshop en dan eh...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, bookmarken
[/Ml-tje pesten]
IEUWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja jij! Maar al gooi je Hans Kraij Junior bij je op de stoep, die zal je ook verslinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
IEUWWWWWWWWWWWWW
Nee die hoef ik echt niet.Oh okay. Sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
Oh, nou dan eet ik hem zelf wel op.
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja jij! Maar al gooi je Hans Kraaij Junior bij je op de stoep, die zal je ook verslinden.
Ja, als ik Greys op de kast wil hebben, dan doe ik het gewoon goed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god zegAls er toch wel iets vreselijk is.
En dan ben je ook nummertje 10.000, eet smakelijk.
Nee ik hou van slordig haarquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat zingen laatst, dat korte milimeter haar staat dan wel nog enigzins beter dan die lokken, vond je niet?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als ik Greys op de kast wil hebben, dan doe ik het gewoon goed.
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:02 schreef Dirkh het volgende:
FF eten hoor. BRB
Nou snap ik het verdriet om de manen van LLquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zwabber naar Greys gooit.
JJH terug haalt, die is net naar de kapper geweest
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, bookmarken
[/Ml-tje pesten]
quote:
Hihi niet iets dat me te binnen schiet, sorry ben niet zo'n film en muziek aanhanger dat ik dat onthouquote:
Daar zijn er wel een paar van, maar er zijn een paar oud gedienden waar ik een direct een hekel aan heb, als ik hun stem al hoor. Loes Luca bijvoorbeeld, daar wordt ik direct kriegel van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, bij welke BN'er loop jij eik hard door?
Eetse!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi niet iets dat me te binnen schiet, sorry ben niet zo'n film en muziek aanhanger dat ik dat onthou
Mijn Mr heeft een krullenbol
Ladies en Gents tot vanavondik ga pleitos
Even denken.quote:
Mijn fantasie laat me in de steekquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:29 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet niet hoe lang dat denken van jou gaat duren Greys
Riep je mij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn fantasie laat me in de steek![]()
En als ik iemand noem roep jij weer iets over verslinden
Ik vind al die comedy lui wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
Goed, wat vinden jullie van Daniel Arends? Vrijdag ga ik naar een optreden van hem. Die gast is zo leuk
Ja, ze gingen het zelfs herhalen. Waardeloos.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind al die comedy lui wel leuk eigenlijk
En hoe meer grof, hoe leuker. Die Amerikanen op Comedy Central zijn ook vaak geweldig. Ik zie ze alleen nog maar weinig de laatste tijd, zijn ze weggeprogrammeerd ofzo?
Teeuwen is geniaal, maar soms ben ik hem echt kwijt. Dan is ie zo grof om het grof zijn, dat er een plaatsvervangende schaamte opduikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Ik vind eigenlijk niets leuker dan Hans Teeuwen, heb ook alle DVDs en ze vervelen me nooit.
whehehe zag je foto's op Twitter. Vandaar ook:quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
Even teregkomend op eerder deze pagina, mijn haar kan niet slordig meer zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zwabber naar Greys gooit.
JJH terug haalt, die is net naar de kapper geweest
Schijnt bij jou de zon nog dan? Hier is het al een paar uur grijs.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:57 schreef Cat22 het volgende:![]()
Lente!Alleen jammer dat ik de hele dag binnen heb gezeten.
Hoi Dirk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schijnt bij jou de zon nog dan? Hier is het al een paar uur grijs.
Hoi Cat!!!!
Hedde 'ne nieuwe coupe?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:04 schreef JJH het volgende:
Hier in de buurt is inderdaad de zon op.Al sinds een uurtje of vier ofzo, wel heerlijk in de tuin bij mams koffie gedronken vanmiddag.
En gekappert dus.
Bezige bij jij bijquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoi Dirk!![]()
Het trok dicht toen ik naar huis reed maar was nog wel lekker warm. Dus ik heb net snel nog bij de voordeur geveegd, wat in de tuin gesnoeid en het balkon geveegd. Nu is het alweer bijna donker.
quote:
Zo af en toe (heel af en toe he) heb ik mijn momenten.quote:
Niet om wild van te worden. Ik ben sowieso niet zo'n grote liefhebber van nasi, bami vind ik gewoon lekkerderderder.quote:
Leuke vrienden heb jij. Elisa te vroeg, andere vriendin te laat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Telefoon:
'Lang zal ze leven, lang zal ze leven! ' Etc., eindigend met Hiep Hiep Hoera en gefeliciteeeeerd!![]()
Dat was dinnetje, 2 dagen voor mij jarig maar ze vergeet dat altijd en belt standaard een dag te laat.![]()
![]()
Ik ben toch zooo jarig deze week!
Niet alles, wel heul kort.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Telefoon:
'Lang zal ze leven, lang zal ze leven! ' Etc., eindigend met Hiep Hiep Hoera en gefeliciteeeeerd!![]()
Dat was dinnetje, 2 dagen voor mij jarig maar ze vergeet dat altijd en belt standaard een dag te laat.![]()
![]()
Ik ben toch zooo jarig deze week!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet om wild van te worden. Ik ben sowieso niet zo'n grote liefhebber van nasi, bami vind ik gewoon lekkerderderder.
Wat heb jij gegeten?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles, wel heul kort.
Maar zo heb ik het al jaren 's zomers. Volgens mij ook toen bij dth in September.
Niks mis met standje zomer. Maar het klonk alsof je kaal was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alles, wel heul kort.
Maar zo heb ik het al jaren 's zomers. Volgens mij ook toen bij dth in September.
Huppel je dan het weiland in en grijpt een krop sla, plukt een paprika, melkt een geit en maakt snel kaas, en rooster je noten? Of wordt het pakjes werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, ik heb vanmiddag veel brood op, dus ik denk dat ik straks maar een salade maak.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huppel je dan het weiland in en grijpt een krop sla, plukt een paprika, melkt een geit en maakt snel kaas, en rooster je noten? Of wordt het pakjes werk
Baperclips en een bietmachine.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Prijsvraagje: ik heb vandaag - naast mijn werktas- twee dingen mee naar huis genomen van uit het werk.
Wie ze alletwee raadt wint de koelkast. Met een flurry erin.![]()
Hint: ze beginnen beiden met een B.
Lekker, ik had ook wat frissers moeten maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik had graag even gehuppeld in een groentetuintje, helaas heb ik die niet. Desalniettemin komt de sla dan niet uit een pakjeIk heb met de temperatuur die nu veranderd zoveel meer trek in rauwkost
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Prijsvraagje: ik heb vandaag - naast mijn werktas- twee dingen mee naar huis genomen van uit het werk.
Nou een lekker groot bord nasi had ik wel op gekregen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker, ik had ook wat frissers moeten maken.
Geen illegaal meegenomen kantoorspul.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Wel wapperen met je handen he.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[Dirkh] Gooit handen in de lucht. [/Dirkh]
Doe eens danquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat ik in de medische hoek moest zoeken
quote:
Nee, da's waar Sinterklaas altijd het lekkers strooit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat ik in de medische hoek moest zoeken
Oh, nou borry hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al een bloeddrukmeter en een BBBBincet net, opletten
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Bergen geld en een Blauw oog omdat je Bergen geld had meegenomen?
Hell no!quote:
Eentje goed!quote:
Mwah, het mag geen naam hebben.quote:
Had gekund, we hebben ze liggen.quote:
BONBONSSSSSSSSSquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hell no!![]()
[..]
Eentje goed!![]()
[..]
Mwah, het mag geen naam hebben.![]()
[..]
Had gekund, we hebben ze liggen.![]()
Maar nee.![]()
En de rest van de antwoorden waren helaas niet goed.Willen jullie item 2 nog raden of zal ik het maar zeggen?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Bloemen en Broccoli?
En WTF moet je met beflapjes op je werk?
Dat zijn rare dingen. Helemaal niks aan. Jaren geleden eens een keer gekocht, voor de gein. Maar nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:
Had gekund, we hebben ze liggen.![]()
Maar nee.![]()
Zelfs dán...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd waar je dan werkt als die er liggen, toch medisch?
Niets eetbaars.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Bloemen en Broccoli?
quote:
Waar ik precies werk zeg ik liever via PM.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd waar je dan werkt als die er liggen, toch medisch?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Bloemen en Broccoli?
quote:
Ik zit helemaal niet in jouw winamp.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk zit nog met column en al in m'n Winamp
Oh nou, zeg nooit nooit idd, maar IK weet het toch echt zeker hoor, dat we die op het werk niet nodig hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Je weet maar nooit Greys, je weet maar nooit.
Nee, daar zijn beflapjes niet voor.quote:
quote:
Welnee, ik heb gewoon condooms op bureau liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben nu vast zo'n foute ideeën over mijn werkplek.
*krijgt foute ideeën over Dirk zijn werk*quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon condooms op bureau liggen.
Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben nu vast zo'n foute ideeën over mijn werkplek.
Ik kan me ook geen situatie voorstellen dat je die uberhaupt nodig hebt. Maar ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie, ivm educatie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou, zeg nooit nooit idd, maar IK weet het toch echt zeker hoor, dat we die op het werk niet nodig hebben.
Nee, in je winampquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook condooms liggen, alleen niet in mijn ruimte.
Nee hoor, ik voel me niet aangevallen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden.
Srsly, heb dan gewoon geen sex.
Of zeg ik nu iets dat zwaar tegen je werk epos indruist?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Dat raden wordt toch niks, dus ik zal het maar onhullen.
Tatatatadaaaaaaa!
Blomme en...een brandladder!
Ja m'n telefoon bleef stil, dus ik draai nog maar een rondje het bandje af.quote:
Valt wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |