Jawelquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is jouw dreumes niet altijd blauw en gekneusd?
quote:
héhé!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Dat je sommige grappig vind kan ik me nog wel voorstellen maar sommige zijn gewoon kindermishandeling of spelen met de dood, je laat je kind toch niet sabbelen op een boa constrictor.
Die van ons hebben de boa's zelfs nog nooit aangeraakt.
zie je vaker vreemde dingen typen dus had me niks verbaasd als je het gewoon meende.quote:
Ik ben expres zoals ik ben hier..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
zie je vaker vreemde dingen typen dus had me niks verbaasd als je het gewoon meende.
Zo hebben die van mij ook wel gezeten met chocolade sigaretjesquote:
Misschien ben ik dan iets te streng maar ze mogen hier ook niet spelen met aanstekers, zelfs niet om zogenaamd chocolade sigaretten aan te steken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Zo hebben die van mij ook wel gezeten met chocolade sigaretjes
Goeie TVP Isaquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de ha ha ha foto's van kinderen met sigaretten of bier wel zo enorm achterbuurt overkomen
Heb ik ook inderdaad, snap de humor er niet echt van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de ha ha ha foto's van kinderen met sigaretten of bier wel zo enorm achterbuurt overkomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |