Een liefhebbende moederquote:
Die is echtquote:
Misschien is het zelfs goed voor de heupjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ach, het kind krijgt zo iig geen zondagsarmpje.
Daar kan ik wel om janken, vooral als je bedenkt dat dit nog een mild voorbeeld is. Denk er maar niet teveel bij na.quote:
Is een scooterquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef IkWilbert het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn even brommer rijden
Ik keek en dacht wat is daar nu vreemd aan... Tot ik dat kuiken eronder zagquote:
Slangen zijn ook geen huisdieren...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef moussy het volgende:
Of de slang niet goed genoeg ophokken...
pretty princessquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:47 schreef Casos het volgende:
Zitten wel geniale tussen hoor:
[ afbeelding ]
vreselijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef moussy het volgende:
Of de slang niet goed genoeg ophokken...
gestoorde gekkenquote:
Ach, zonder de peuk is het al lachwekkend en dan nog even die peuk erbij om het plaatje compleet te maken, prachtig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef lily het volgende:
[..]
pretty princess![]()
het is te erg voor woorden
quote:
Er staat mermaid assistant op z'n shirt.quote:
Ja, je ziet het kind denken "Wat is er nou zo bijzonder om een foto te maken, terwijl je twee verschillende schoenen aan hebt"quote:
Ik zie het verschil niet met mijn eigen oma, die noemen mn broer en ik ook liefkozend "het kadaver". "Waar is pap?". "Die is het kadaver uit de auto aan het takelen".quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet uit zo'n cultuur waar het normaal is de doden met Allerheiligen op te graven en te eren he?
ieghquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet uit zo'n cultuur waar het normaal is de doden met Allerheiligen op te graven en te eren he?
Pas maar op dat je dochter dat straks niet overneemtquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet met mijn eigen oma, die noemen mn broer en ik ook liefkozend "het kadaver". "Waar is pap?". "Die is het kadaver uit de auto aan het takelen".
Mijn dochter van 2 komt aangelopen, kijkt om een hoekje en zegt 'oma!'quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn dochter van 2 komt aangelopen, kijkt om een hoekje en zegt 'oma!'
Ze zingt in de manenschijn wel met "dikke oma gree"quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:12 schreef Casos het volgende:
[..]
Pas maar op dat je dochter dat straks niet overneemt. Kinderen hebben vaak bijnamen voor de grootouders, wordt dat dan mooi Oma Kadaver
hoop ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het niet gewoon ergens in een pretpark ofzo? Dat is toch geen echt skelet mag ik hopen?
Jawelquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is jouw dreumes niet altijd blauw en gekneusd?
quote:
héhé!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Dat je sommige grappig vind kan ik me nog wel voorstellen maar sommige zijn gewoon kindermishandeling of spelen met de dood, je laat je kind toch niet sabbelen op een boa constrictor.
Die van ons hebben de boa's zelfs nog nooit aangeraakt.
zie je vaker vreemde dingen typen dus had me niks verbaasd als je het gewoon meende.quote:
Ik ben expres zoals ik ben hier..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
zie je vaker vreemde dingen typen dus had me niks verbaasd als je het gewoon meende.
Zo hebben die van mij ook wel gezeten met chocolade sigaretjesquote:
Misschien ben ik dan iets te streng maar ze mogen hier ook niet spelen met aanstekers, zelfs niet om zogenaamd chocolade sigaretten aan te steken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Zo hebben die van mij ook wel gezeten met chocolade sigaretjes
Goeie TVP Isaquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de ha ha ha foto's van kinderen met sigaretten of bier wel zo enorm achterbuurt overkomen
Heb ik ook inderdaad, snap de humor er niet echt van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de ha ha ha foto's van kinderen met sigaretten of bier wel zo enorm achterbuurt overkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |