Is dat een variant op de turkenbus?quote:
Ik las bijna-bed-tijdquote:
Ach, m'n reputatie op dat gebied kan toch niet slechterquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las bijna-bed-tijd
Ik dacht: dat is wel ERG vroeg
zwart wit (geel?) groot klein verder ga ik niet hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen niet wat het stereotype van Duo Penotti inhoudt
De lente speelt kiekeboe. Mama hier was tof en lang genoegquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de lente staat ook daar wel voor de deur toch?
Hoe was het moederbezoek?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zwart wit (geel?) groot klein verder ga ik niet hoor
Hier ook hoor. Gister en vandaag 20C en vanaf morgen weer 10 en een hele berg regenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De lente speelt kiekeboe. Mama hier was tof en lang genoeg
Ze is ook alweer weg. Wij hadden een dag twintig, de dag erna sneeuw, de dag erna weer vijftien. Het heet the midwest....quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Gister en vandaag 20C en vanaf morgen weer 10 en een hele berg regen
Lang genoeg? Dat klinkt alsof je d'r alweer zat bent
Dat bedoel ikquote:
En verder? Hou je het nog vol? En wanneer kwam je nou ook alweer naar Nederland?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze is ook alweer weg. Wij hadden een dag twintig, de dag erna sneeuw, de dag erna weer vijftien. Het heet the midwest....
Ja wat dat betreft gaat het beter dan ooit, heb niet meer de behoefte naar huis te gaan. Nog drie maandjes, 3 juni stap ik in het vliegtuig. het is gewoon nog steeds gezeik met de dudequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En verder? Hou je het nog vol? En wanneer kwam je nou ook alweer naar Nederland?
Dat klinkt allemaal wel okayquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft gaat het beter dan ooit, heb niet meer de behoefte naar huis te gaan. Nog drie maandjes, 3 juni stap ik in het vliegtuig. het is gewoon nog steeds gezeik met de dude
Duurt natuurlijk nog jaren, maar dit soort dingen zijn altijd mooi P+quote:Look close. You may be staring at the end of cancer. Those tiny black dots are nanobots delivering a lethal blow to a cancerous cell, effectively killing it. The first trial on humans has been a success, with no side-effects:
quote:Simonis: We wisten het wel, maar we mochten niets zeggen, want u weet hoe dat is binnen de katholieke kerk...
Befehl ist befehl
Oh ik ook...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel okay
Ik ben de draad een beetje kwijt met die kerel eigenlijk maargoed...
Zo zijn ook de opkomst van falende banken, de opkomst van piraterij in Somalie en de opkomst van snuiftabak aan Facebook gelinkt.quote:Meer syfilis door Facebook
Britse gezondheidsexperts zeggen dat er een verband bestaat tussen de opkomst van netwerksite Facebook en de stijging van het aantal gevallen van syfilis. Dat meldt de krant Daily Telepgraph.
In de Britse steden Sunderland, Durham en Teesside is het aantal gevallen van syfilis het afgelopen jaar verviervoudigd. Het zijn ook de plaatsen waar het gebruik van Facebook 25 procent hoger ligt dan in de rest van Engeland.
“Ik krijg alleen de cijfers, maar zie dat mensen sekspartners via internet ontmoeten. Sociale netwerksites maken het makkelijker om vluchtige seks te hebben”, aldus professor Peter Kelly, van de gezondheidsdienst in Teesside.
Facebook noemt de conclusies die Kelly trekt "belachelijk. Volgens de netwerksite kan de groei van Facebook op deze manier wel aan alle opkomende trends in Groot-Brittanniė gekoppeld worden.
why?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:38 schreef Etcetera het volgende:
Puntje, je moet What Pulse weer installeren hoor
Nu doe je alsof het zo raar is, maar het is eigenlijk wel logisch. Alleen moet je het niet alleen bij syfilis zoeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo zijn ook de opkomst van falende banken, de opkomst van piraterij in Somalie en de opkomst van snuiftabak aan Facebook gelinkt.
ik zag je vandaag in de grootste dalers lijst staanquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit dat BMW Rally verhaal eens te lezen he. Awesome story, vooral:
[..]
Ductape![]()
quote:
Crap.quote:
Idem.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben de draad een beetje kwijt met die kerel eigenlijk maargoed...
Ik ben ook al lang afgehaakt. Ik laat het verder aan de dames overquote:
Sanppen die het dan wel?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook al lang afgehaakt. Ik laat het verder aan de dames over
Is dat zo Etcie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die hebben daar evolutionair gezien meer aanleg voor
Of het interesseert ze meerquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die hebben daar evolutionair gezien meer aanleg voor
Mannen zijn gewoon de baas en vrouwen denken te veel na.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar ja maar
evolutie
hunter gatherer
enz enz
Ik heb aanleg voor het vergeten van dat soort dingenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb aanleg voor het vergeten van dat soort dingenWat dat betreft ben ik een ideaal persoon om tegen aan te lullen als het gaat om relatiedingen gaat en geheim is, ik vergeet de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |