Je moet sowieso geen misdaad plegen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je het land uitgezet wordt als je een misddad pleegt
Ach, je voelt je beledigd, wat gezien jouw ideeën ook terecht is, en als verweer ga je dan maar schelden. Hoe kansloos.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook, jij bent debiel en nu houdt de discussie op. Veel succes ermee
Ik heb mijn punt gemaakt, veel succes ermeequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach, je voelt je beledigd, wat gezien jouw ideeën ook terecht is, en als verweer ga je dan maar schelden. Hoe kansloos.
Bronquote:Volgens de onderzoekers van ISEO staan de nieuwe groepen in sociaal en cultureel opzicht dichter bij de Surinamers en Antillianen dan bij de Turken en Marokkanen. Ruim eenderde van de Turken en de helft van de Marokkanen vindt het vervelend, eigenlijk onacceptabel, dat hun zoon of dochter voor een autochtone Nederlandse partner zou kiezen. Dat geldt voor één op de zes Irakezen en Somaliërs en voor één op de zeven Afghanen. Bij Iraniërs stuit dat nauwelijks op problemen.
Vast niet. Maar moraalgeweldenaar maartena waarschijnlijk wel!quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:54 schreef voice-over het volgende:
Gaat Femke Halsema nu vragen stellen aan de minister ivm het welig tierende racisme onder Turken?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:56 schreef analjustice het volgende:
[..]
Vast niet. Maar moraalgeweldenaar maartena waarschijnlijk wel!
Lul toch niet zo dom druif. Marokko kan niet naar willekeur wereldwijd paspoorten uitdelen, dat moet ook nog erkend worden simpele ziel met je punt uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Als Marokko jou een Marokkaans paspoort geeft, om wat voor reden dan ook, dan ben jij Marokkaan. Punt uit basta.
Als de misdaad ernstig genoeg is wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken toevallig (niet verzonnen) iemand met een Nederlands en Amerikaans paspoort.
Dus als deze persoon een misdrijf pleegt, wordt hij dan ook op het vliegtuig naar New York gezet?
Zelfs als hij een standbeeld krijgt voor zijn misdaden. Niet het probleem van NL.quote:En wat gaan de Amerikanen dan met hem doen?
Je kan wel lachen en schelden, maar zolang Marokko als land erkend wordt werkt het dus wél zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom druif. Marokko kan niet naar willekeur wereldwijd paspoorten uitdelen, dat moet ook nog erkend worden simpele ziel met je punt uit.
Zou me wat wezen, 6 miljard marokkanen
Schelden? Nee. Ik constateer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan wel lachen en schelden, maar zolang Marokko als land erkend wordt werkt het dus wél zo.
Als jij het allemaal zo goed weet, geef mij dan maar eens een linkje naar het verdrag / de conventie waar is afgesproken dat het niet zou kunnen of mogen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Schelden? Nee. Ik constateer.
Verder lul je nog steeds uit je nek of je hebt als niet marokkaan, ook niet vanuit verre voorvaderen een marokkaans paspoort opgedrongen gekregen. Zomaar uit het niets ben je ineens marokkaan.
Ik vind dat jullie beiden maar eens met bronnen (verdragen) moeten komen aanzetten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo goed weet, geef mij dan maar eens een linkje naar het verdrag / de conventie waar is afgesproken dat het niet zou kunnen of mogen.
http://www.justice.gov.ma/fr/legislation/legislation_.aspx?ty=2&id_l=154quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo goed weet, geef mij dan maar eens een linkje naar het verdrag / de conventie waar is afgesproken dat het niet zou kunnen of mogen.
Doe even normaaal joh. JIJ beweert dat een willekeurig persoon zomaar uit het niets een marokkaans paspoort aangesmeerd kan worden tegen wil en dank.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Marokko is een soeverein land. Wie de Marokkaanse nationaliteit heeft wordt door een Marokkaanse wet geregeld, zoals damian5700 liet zien. Dus als Marokko de wet aanpast kunnen ze wie dan ook de Marokkaanse nationaliteit in de maag splitsen, als ze zouden willen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Doe even normaaal joh. JIJ beweert dat een willekeurig persoon zomaar uit het niets een marokkaans paspoort aangesmeerd kan worden tegen wil en dank.
Kom jij maar eens met bewijzen en vraag niet een ander om je verzinsels uit je dikke duim te weerleggen.
Jah joh, je hebt volkomen gelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Marokko is een soeverein land. Wie de Marokkaanse nationaliteit heeft wordt door een Marokkaanse wet geregeld, zoals damian5700 liet zien. Dus als Marokko de wet aanpast kunnen ze wie dan ook de Marokkaanse nationaliteit in de maag splitsen, als ze zouden willen.
Zo, nu jij weer.
Je hebt er nog steeds niks beters dan een "quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jah joh, je hebt volkomen gelijk![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |