quote:
tattoo bobquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef genakt het volgende:
weet iemand een goede tattoo eerder in rotterdam ?
er word op dit moment ontwerp bij queens of rings gemaakt maar is er mischien een betere ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
centraal station toch ergens in de buurt ?quote:
logisch als je zo'n tattoo wil laten zettenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Joodje het volgende:
Ik vroeg het aangezien het wel een vaker gebruikte afbeelding is en misschien hier mensen zijn met dezelfde afbeelding die kunnen zeggen wat ze ervoor neerleggen?
ik wist niet dat mensen zo snel boos werden ben ook maar net nieuw
Niemand is boos, het valt op dat je een nieuw account hebt met één post, en dan meteen met een vraag die net ervoor in het topic is beantwoord, en waarvan het antwoord altijd hetzelfde is..en al 1000 keer gegeven ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Joodje het volgende:
Ik vroeg het aangezien het wel een vaker gebruikte afbeelding is en misschien hier mensen zijn met dezelfde afbeelding die kunnen zeggen wat ze ervoor neerleggen?
ik wist niet dat mensen zo snel boos werden ben ook maar net nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ow is het daarom? had ik gevraagd wat kost het om een paar my little ponys op me voorhoofd te tatooeren waren jullie niet boos geworden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:17 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
logisch als je zo'n tattoo wil laten zetten![]()
daar kom ik op 2 shops in ede Tower tattoo en Tattooshop ede. Ook dichtbij is yugen tattoo in v'daal maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn ehquote:
denk dat je dan toch echt buiten je regio moet gaan zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Joodje het volgende:
[..]
daar kom ik op 2 shops in ede Tower tattoo en Tattooshop ede. Ook dichtbij is yugen tattoo in v'daal maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn eh
inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef Joodje het volgende:
[..]
Ow is het daarom? had ik gevraagd wat kost het om een paar my little ponys op me voorhoofd te tatooeren waren jullie niet boos geworden?![]()
maar als jullie me daar niet mee kunnen helpen weet een van jullie een goede artiest die zoiets als ik wil echt mooi kan maken? omgeving ede
Langsgaan en kijken, vragen en zulksquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Joodje het volgende:
[..]
daar kom ik op 2 shops in ede Tower tattoo en Tattooshop ede. Ook dichtbij is yugen tattoo in v'daal maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |