quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik snap persoonlijk ook nooit zo de opmerkingen als: 'hij was er aan toe want hij keek mij het eten uit de mond'.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef het-is-mij het volgende:
Daarnaast keek Tijn het ons bijna uit de mond en vond het zeeeer interessant
Zetten die kleine hapjes in het begin eigenlijk zoden aan de dijk?quote:en leek tussendoor niet helemaal genoeg aan zijn flessen te hebben.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik begrijp het wel. Je wilt je kind natuurlijk stimuleren in zijn/haar natuurlijke ontwikkeling.
[..]
Zetten die kleine hapjes in het begin eigenlijk zoden aan de dijk?
Ja wij hadden toen paar porties mee en 1 potje (voor achter de hand mee) en ik dacht, die gebruik ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:03 schreef Meimeltje het volgende:
Het-is-mij: die potjes zijn ook zo ranzig!!! Sorry voor de mama's die ze wel gevenIk snap zelf niet zo goed waarom velen standaard potjes geven. Het is toch heel makkelijk om wat te maken. Ik maakte altijd een voorraadje voor in de vriezer. We hebben bij Kyllian tijdens een vakantie geprobeerd potjes te geven, maar die gingen er echt niet in. Het is goedkoper en lekkerder (vind ik dan).
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Troel het volgende:
Vandaag was het zelfs zo erg dat hij het potje peer bijna uit mijn handen pakte en het aan zijn mond zette, omdat ik niet snel genoeg was met de lepel. Het was dat ik het potje nog vast had
Hij is net als zijn broer en zus een behoorlijke woelwater en het is dat ik hem tussen zo een wigje/kussen heb liggenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ook als je de deken horizontaal instopt zeg maar? Dan heb je een grotere instoprand aan de zijkanten. Niels ligt volgens mij best wel stil in vergelijking met veel kindjes, het enige dat hij doet is scheef gaan liggen, soms bijna horizontaal
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:06 schreef Sorbootje het volgende:
haha toen ik typte dacht ik al: "zul je zien dat 't een vrouw is"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |