abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79523180
Kleine babietjes

27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: Teigetje, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)
pi_79523507
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ik was voorbereid... ik ken haar ouders namelijk vrij goed
Ook toen ze 2 of 3 waren?
pi_79523605
Ik zal mijn plannen hier nog even herhalen... Ben er best wel vol van eigenlijk..
quote:
Als ze over een dikke twee weken een half jaar is stop ik met de bv. Ik wilde persé een half jaar borstvoeding geven, maar nu wil ik de voeding ook eens aan een ander over kunnen laten. Ik wil weer normaal werken. Gewoon mijn leven een beetje terug. Ik wil het niet als klagen laten klinken, maar in combinatie met een (normaal gesproken) fulltime baan vind ik het gewoon te zwaar zoals het nu gaat.

De enige manier om Isabeau aan de fles te krijgen zal cold turkey stoppen met bv zijn. We trekken er vier dagen voor uit. Ik ben op vrijdag vrij en mijn man op maandag. Op vrijdagmorgen begin ik met ieder uur de fles aanbieden. En dit houden we vol. Ik ga NIET zwichten en haar dus NIET aanleggen. Dat ze uit de fles kán drinken heeft ze inmiddels laten zien, dus daar zit 't hem niet in. Het is gewoon dat ze weigert zolang ze op enig moment toch wel weer de borst krijgt.

Het gaat een zwaar weekend worden, maar ik ben ervan overtuigd dat het de enige manier is. Een combi van bv en fv zit er bij haar gewoon niet in. Ja afgekolfd natuurlijk wel, maar aanleggen kan ik dan gewoon echt niet meer doen.
pi_79523691
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef lily het volgende:

[..]

Ook toen ze 2 of 3 waren?
Nou, van mijn schoonmoeder begreep ik dat mijn lief een behoorlijk eigenwijsje was en ik zelf... tjsa..... laten we zeggen dat ik er ook wel wat van kon.
pi_79524050
En door!
pi_79524594
Ik vind je stoer Sorbo (en je eigen eigenwijsheid komt dan goed van pas )
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:29:37 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_79524765
Jochem is vandaag op de foto geweest bij de supermarkt. Hij vond het beduidend leuker dan Ruben de vorige keer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79524922
Sorbo spannend inderdaad, maar eens zal ze de fles pakken. Succes!
M_P kan me voorstellen dat je nerveus bent, maar het is voor het goede doel. Sterkte

En de rest ben ik al weer vergeten

Gister wilde ik Jamie worteltjes geven, maar is weer eens niet van gekomen Tijd te kort Morgen ga ik naar de UK en kom niet terug voor zondag avond, 4 dagen zonder mijn kleine binkie ik zie ernorm tegen op .
Jamie heeft zn voeten ondekt lijkt wel, zodra hij kan heeft hij zn benen vast en zit hij zn voeten te bewonderen. Echter is zn hand oog coordinatie is nog niet helemaal geweldig, want soms grijpt hij mis. Dat deed hij dus ook vamorgen toen ik hem aan t verschonen was, recht in zn poep luier. Wat resulteerde in een Jamie helemaal onder de poep en een besmeurde mama
pi_79525308
Sorbootje, ik begrijp je helemaal hoor! Succes met afbouwen. Zal een zwaar weekend worden maar je klinkt behoorlijk standvastig dus je komt er vast goed doorheen.

Troel, bedoel je die serie van bellphoto ofzoiets? In een kist en een koffer met een boek enzo?
Ik denk dat ik die van Fabian ook wel laat maken ja. Eva heeft ze ook gehad (oma betaalde).
pi_79525384
Zo Sorbootje, dat zal misschien effe flink doorbijten worden, maar hartstikke veel succes gewenst, je klinkt als een doorzetter!

Oh lachen Troel, van die mega foute foto's in appelkistje en teiltje? Die wil ik ook nog wel laten maken, met je eigen kind erop is ALLES leuk, en ik vind ze zo fout dat het ook wel weer leuk is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:48:17 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79525475
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef Poppejans het volgende:
Zo Sorbootje, dat zal misschien effe flink doorbijten worden, maar hartstikke veel succes gewenst, je klinkt als een doorzetter!

Oh lachen Troel, van die mega foute foto's in appelkistje en teiltje? Die wil ik ook nog wel laten maken, met je eigen kind erop is ALLES leuk, en ik vind ze zo fout dat het ook wel weer leuk is
Mijn man gruwelt van zulke fotos.
Ik heb de foto in het kistje aan schoonmoeder gegeven en die in de koffer aan een tante.
Maar verder waren het hele mooie fotos.
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:48:47 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79525503
uh, verkeerde topic
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:50:53 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79525594
hellow:

@Sorboo, spannend hoor! vind het wel knap dat je het zo gaat aanpakken en ik snap dat je er ook aan toe bent om je eigen ding weer een beetje te kunnen doen, zonder aan de BV te hoeven denken.
En eerlijk is eerlijk; het zou voor jou ook wel heerlijk zijn als je partner eens een fles kan geven en jij even een keer kan overslaan. Ik hoop echt voor jullie dat het datweekend gaat lukken,
alvast heel veel succes ermee!

@Troel; foto's in de supermarkt? dat heb ik hier nog nooit gezien; maar het klinkt wel leuk in elk geval.

ga ff terug naar einde vorige topic voor de rest, tossow

@freecell; wat fijn dat Florian zo goed heeft gedronken! en hoe ging het kolven?
en hoe wij het doen om voor de fles wakker te worden: ik kolf al bijna 16 weken; en ben dus ook al 16 weken net na zessen wakker... en nu is mijn biologische klok er zo aan gewend dat ik dan klaarwakker ben; en Evie sliep dus tot 7:30 uur...

straks weer late dienst..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79525611
Sorbo, als je steun nodig hebt dan roep je maar hoor, dan komen Rienk en ik wel weer even gezellig doen.
Kom goed, schatje!

Martine, jakkie! Die kon weer in bad dus?

Troel, ben benieuwd naar de foto's

En hier niet zoveel te melden, ik lees alles wel mee, maar het is zoveel om allemaal te reageren..

Rienk doet het goed, gaat steeds beter nu ik de tijd weer rek tussen de voedingen. Hij slaapt 's nachts maximaal 5 uren door en ik vind het nog allemaal best. Hij is zo leuk en lief
Zn zwarte haartjes verdwijnen allemaal, het is allemaal veel lichter en kaler. Ben erg benieuwd welke kleur hij straks krijgt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79525641
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mijn man gruwelt van zulke fotos.
Ik heb de foto in het kistje aan schoonmoeder gegeven en die in de koffer aan een tante.
Maar verder waren het hele mooie fotos.
Die van mij ook! Die zou echt zeggen dat ze ab-so-luut niet aan de muur mogen komen te hangen waar dan ook in huis
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:04:17 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_79526087
Ze zijn ongetwijfeld verschrikkelijk Mooie foto's laat ik door mijn huisfotograaf maken
Maar die op schapenvachtje moet, want die hebben we van Ruben ook
En Bell inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:05:56 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79526149
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef Troel het volgende:
Ze zijn ongetwijfeld verschrikkelijk Mooie foto's laat ik door mijn huisfotograaf maken
Maar die op schapenvachtje moet, want die hebben we van Ruben ook
En Bell inderdaad.
Goede instelling. Onder dat mom zal Fabi dus ook zo'n serie krijgen. Hij moet niet denken dat hij minder is dan zn zus ofzo.
Allebei hetzelfde (zo ook allebei een pretecho, al wilde papa bij Fabian niet)
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:08:11 #18
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79526221
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Sorbootje het volgende:
Als ze over een dikke twee weken een half jaar is stop ik met de bv. Ik wilde persé een half jaar borstvoeding geven, maar nu wil ik de voeding ook eens aan een ander over kunnen laten. Ik wil weer normaal werken. Gewoon mijn leven een beetje terug. Ik wil het niet als klagen laten klinken, maar in combinatie met een (normaal gesproken) fulltime baan vind ik het gewoon te zwaar zoals het nu gaat.
Sorbo, zo denk ik er ook over hoor. Ik ben er zelf nog niet helemaal van overtuigd dat ik dat half jaar ga halen. Mijn eerste plan was 3 maanden, maar heb 't voor mezelf gaande weg verlengd naar 6 maanden, maar het moet wel te doen zijn. Zeker nu met extra kolven ivm Jbpm vind ik het best zwaar, dus weet nog niet of ik die 6 maanden wel ga volmaken. Anyway, ieders eigen keuze en heel begrijpelijk als je het mij vraagt. Succes in ieder geval met afbouwen en overstappen!

Hier even een mindere avond en nacht gehad. Daan heeft ineens heel erg last van krampen (geen idee hoe dat nu weer kan, heb niets 'verkeerds' gegeten voor zover ik weet) en daardoor ook zijn reflux gisteravond/ vannacht. Nu is hij dus erg moe en ligt hij te slapen. Arme Marky moest werken en heeft net als ik amper geslapen.

Hij heeft net wel de fles met Jbpm van mij gedronken (heb 'm in de maxi cosi gelegd en ben ernaast gaan zitten uit zijn zicht dus hij zag me niet en toen dronk hij het wel op ) dus hopenlijk lukt het vanmiddag weer. Gister was het namelijk een drama.

Het is wel heerlijk weer dus vanmiddag lekker even wandelen en naar de apotheek.
pi_79526320
Sorbooo!! Succes over twee weken. Ons meisje is precies zoals Isabeau kon echt niet alletwee. Onze poging om haar aan de fles te krijgen strande na 13 uur.... wij waren zwak Dus volhouden hoor!!

Bij ons is het dus in het ziekenhuis gelukt door twee verpleegkundigen op de manier zoals het je schoonzus ook gelukt is en daarna pakte ze van ons ook gewoon de fles. (ze lag daar trouwens niet omdat ze de fles niet wilde hoor )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79526729
Sorbootje, ik snap goed dat je over gaat op de fles. Het lijkt me ook zwaar om bv te geven icm veel werken. Ik hoop dat Isabeau snel is gewend aan de fles.

Weet iemand hier iets van kinderziektes? Hannah heeft op haar romp en in haar nek overal rode vlekjes. Haar temperatuur is 37,2 dus dat is niet slecht. Ze is wel sinds gisterenavond zeer onrustig en ontevreden aan de borst Ik leg haar maar zo vaak mogelijk aan om uitdroging te voorkomen.
pi_79526777
Jullie zijn lief! En als ik dreig toe te geven gaat mijn lief zeker weten ingrijpen! Het gáát gewoon lukken.

Vlindur, ik zal het onthouden
pi_79526803
En ik kom hier natuurlijk verslag doen
pi_79527378
Octo het zou opzich kunnen dat ze het te warm heeft gehad, daar kun je warmtevlekjes van krijgen. Ik hoop dat het dat is en geen kinderziekte

Happy vrijwel alle baby's krijgen krampjes omdat de darmen nog moeten wennen aan het verteren van voedsel. Tegenwoordig wordt niet meer gedacht dat wat de moeder eet de oorzaak is, behalve bij zeer heftige allergie voor bijvoorbeeld koemelk.
Krampjes zijn zo zielig
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79528162
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:52 schreef Twinkly het volgende:
Octo het zou opzich kunnen dat ze het te warm heeft gehad, daar kun je warmtevlekjes van krijgen. Ik hoop dat het dat is en geen kinderziekte

Happy vrijwel alle baby's krijgen krampjes omdat de darmen nog moeten wennen aan het verteren van voedsel. Tegenwoordig wordt niet meer gedacht dat wat de moeder eet de oorzaak is, behalve bij zeer heftige allergie voor bijvoorbeeld koemelk.
Krampjes zijn zo zielig
Idd, zo zielig en die hebben we hier zo vaak De verpleegkundige zei dat er eigenlijk pas ten vroegste na 6 weken kan gekeken worden aan wat het zou kunnen liggen (en dat is dan nog heel vroeg) omdat de darmen idd nog moeten wennen aan het voedsel. Ik vind het gewoon raar dat Thomas er nu zoveel last van heeft terwijl hij dat in het ziekenhuis veel minder had.
pi_79528274
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:21 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, ik snap goed dat je over gaat op de fles. Het lijkt me ook zwaar om bv te geven icm veel werken. Ik hoop dat Isabeau snel is gewend aan de fles.

Weet iemand hier iets van kinderziektes? Hannah heeft op haar romp en in haar nek overal rode vlekjes. Haar temperatuur is 37,2 dus dat is niet slecht. Ze is wel sinds gisterenavond zeer onrustig en ontevreden aan de borst Ik leg haar maar zo vaak mogelijk aan om uitdroging te voorkomen.
Haar temp is gewoon goed...

Maar bij bijvoorbeeld de 6e ziekte kan het goed zijn dat een kindje helemaal geen koorts krijgt. Alle andere vlekjes ziekten hoort koorts wel bij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')