Ook toen ze 2 of 3 waren?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ik was voorbereid... ik ken haar ouders namelijk vrij goed
quote:Als ze over een dikke twee weken een half jaar is stop ik met de bv. Ik wilde persé een half jaar borstvoeding geven, maar nu wil ik de voeding ook eens aan een ander over kunnen laten. Ik wil weer normaal werken. Gewoon mijn leven een beetje terug. Ik wil het niet als klagen laten klinken, maar in combinatie met een (normaal gesproken) fulltime baan vind ik het gewoon te zwaar zoals het nu gaat.
De enige manier om Isabeau aan de fles te krijgen zal cold turkey stoppen met bv zijn. We trekken er vier dagen voor uit. Ik ben op vrijdag vrij en mijn man op maandag. Op vrijdagmorgen begin ik met ieder uur de fles aanbieden. En dit houden we vol. Ik ga NIET zwichten en haar dus NIET aanleggen. Dat ze uit de fles kán drinken heeft ze inmiddels laten zien, dus daar zit 't hem niet in. Het is gewoon dat ze weigert zolang ze op enig moment toch wel weer de borst krijgt.
Het gaat een zwaar weekend worden, maar ik ben ervan overtuigd dat het de enige manier is. Een combi van bv en fv zit er bij haar gewoon niet in. Ja afgekolfd natuurlijk wel, maar aanleggen kan ik dan gewoon echt niet meer doen.
Nou, van mijn schoonmoeder begreep ik dat mijn lief een behoorlijk eigenwijsje was en ik zelf... tjsa..... laten we zeggen dat ik er ook wel wat van kon.quote:
Mijn man gruwelt van zulke fotos.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef Poppejans het volgende:
Zo Sorbootje, dat zal misschien effe flink doorbijten worden, maar hartstikke veel succes gewenst, je klinkt als een doorzetter!
Oh lachen Troel, van die mega foute foto's in appelkistje en teiltje? Die wil ik ook nog wel laten maken, met je eigen kind erop is ALLES leuk, en ik vind ze zo fout dat het ook wel weer leuk is
Die van mij ook! Die zou echt zeggen dat ze ab-so-luut niet aan de muur mogen komen te hangen waar dan ook in huisquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn man gruwelt van zulke fotos.
Ik heb de foto in het kistje aan schoonmoeder gegeven en die in de koffer aan een tante.
Maar verder waren het hele mooie fotos.
Goede instelling. Onder dat mom zal Fabi dus ook zo'n serie krijgen. Hij moet niet denken dat hij minder is dan zn zus ofzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef Troel het volgende:
Ze zijn ongetwijfeld verschrikkelijkMooie foto's laat ik door mijn huisfotograaf maken
Maar die op schapenvachtje moet, want die hebben we van Ruben ook
En Bell inderdaad.
Sorbo, zo denk ik er ook over hoor. Ik ben er zelf nog niet helemaal van overtuigd dat ik dat half jaar ga halen. Mijn eerste plan was 3 maanden, maar heb 't voor mezelf gaande weg verlengd naar 6 maanden, maar het moet wel te doen zijn. Zeker nu met extra kolven ivm Jbpm vind ik het best zwaar, dus weet nog niet of ik die 6 maanden wel ga volmaken. Anyway, ieders eigen keuze en heel begrijpelijk als je het mij vraagt. Succes in ieder geval met afbouwen en overstappen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Sorbootje het volgende:
Als ze over een dikke twee weken een half jaar is stop ik met de bv. Ik wilde persé een half jaar borstvoeding geven, maar nu wil ik de voeding ook eens aan een ander over kunnen laten. Ik wil weer normaal werken. Gewoon mijn leven een beetje terug. Ik wil het niet als klagen laten klinken, maar in combinatie met een (normaal gesproken) fulltime baan vind ik het gewoon te zwaar zoals het nu gaat.
Idd, zo zielig en die hebben we hier zo vaakquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:52 schreef Twinkly het volgende:
Octo het zou opzich kunnen dat ze het te warm heeft gehad, daar kun je warmtevlekjes van krijgen. Ik hoop dat het dat is en geen kinderziekte![]()
Happy vrijwel alle baby's krijgen krampjes omdat de darmen nog moeten wennen aan het verteren van voedsel. Tegenwoordig wordt niet meer gedacht dat wat de moeder eet de oorzaak is, behalve bij zeer heftige allergie voor bijvoorbeeld koemelk.
Krampjes zijn zo zielig![]()
Haar temp is gewoon goed...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:21 schreef octopussy het volgende:
Sorbootje, ik snap goed dat je over gaat op de fles. Het lijkt me ook zwaar om bv te geven icm veel werken. Ik hoop dat Isabeau snel is gewend aan de fles.
Weet iemand hier iets van kinderziektes? Hannah heeft op haar romp en in haar nek overal rode vlekjes. Haar temperatuur is 37,2 dus dat is niet slecht. Ze is wel sinds gisterenavond zeer onrustig en ontevreden aan de borstIk leg haar maar zo vaak mogelijk aan om uitdroging te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |