quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
De hamvraag is natuurlijk; leeft de kat nog?
Dat wil ook wetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
De hamvraag is natuurlijk; leeft de kat nog?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef dewintermuis het volgende:
en preciessss op het laatste moment........
Yeah right, .. 1 x gezien, als dat zo was, zou ik dit niet hier postenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Is niet echt gebruikelijk omdat jij het 1 keer gezien hebt.
Dat is wel zo met hazen/konijnen!!
heb jij nou werkelijk niets anders dan die lame vuurbal opmerking of een filmpje daarvan?quote:
Linkje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef Dipkip het volgende:
Omdat katten geen snelheden sneller dan wat was het ook weer, 20 km. per uur ofzo, kunnen inschatten. Dus in hun beleving gaan ze er leuk nog even voor langs en dan SPLUT.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Broekpaling het volgende:
Whatever happened met het oude fok! headertje van die kat + aansteker =![]()
![]()
.
Nostalgie men.
Nou joh! Wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
Yeah right, .. 1 x gezien, als dat zo was, zou ik dit niet hier posten
waar haal je dat van die hazen/konijnen vandaan?
Ik heb het anders zovaak gezien en maak het regelmatig ook mee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Is niet echt gebruikelijk omdat jij het 1 keer gezien hebt.
Dat is wel zo met hazen/konijnen!!
Het staat in een van mn studieboeken in een hoofdstuk over de verschillen in waarneming tussen dieren en mensen. Er staat bijv. ook dat katten geen receptoren hebben voor zoete smaken, omdat ze geen zoete dingen eten in de natuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:07 schreef zuigmarmot het volgende:
Ach ik heb het ook zo vaak, na een aantal keren kijk ik ook niet meer op of om (tja de eerste paar keer stopte ik nog wel om te kijken) moeten mensen ook maar beter op hun katten letten.
het werkt trouwens wel, ik zie steeds minder katten "vrij*" loslopen hierpost dit maar niet in F&FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zijn ze van mening dat een kat buiten HOORT
(onzin, van mijn 5 katten is er eentje zelfs BANG voor de buitenwereld)
ik heb echter de instelling die jij hebt. het is een HUISdier dat best (vanaf kleins af aan) binnen kan blijven.
Mijn binnenkatten vragen in princiepe niet om naar buiten te mogen
Heb echter 1 kat die gewend was om buiten te lopen (zn moeder was straatkat) maar die laat ik alleen 's nachts buiten en voordat ik vertrek naar mijn werk laat ik hem weer binnen
er hoeft niemand last van mijn kat te hebben en zo loop ik minder kans dat ie doodgereden wordtIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Precies, de katten zelf kunnen er niets aan doen die weten niet beter, maar als ik klaag dat jouw kat in mijn tuin poept, is het vrij onverstandig om hierop te reageren dat dit bij de natuur hoortquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
post dit maar niet in F&F
daar zijn ze van mening dat een kat buiten HOORT
(onzin, van mijn 5 katten is er eentje zelfs BANG voor de buitenwereld)
ik heb echter de instelling die jij hebt. het is een HUISdier dat best (vanaf kleins af aan) binnen kan blijven.
Mijn binnenkatten vragen in princiepe niet om naar buiten te mogen
Heb echter 1 kat die gewend was om buiten te lopen (zn moeder was straatkat) maar die laat ik alleen 's nachts buiten en voordat ik vertrek naar mijn werk laat ik hem weer binnen
er hoeft niemand last van mijn kat te hebben en zo loop ik minder kans dat ie doodgereden wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kat is een huisdier, daar is niks natuurlijks aan.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
Het klinkt raar, maar ik vindt het, zeker voor wilde dieren respectloos als je ze laat liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef Xs2Shanna het volgende:
Gaat niet om wat voor dier het is, lijkt me niet meer dan een betuiging van respect voor het dier zelf dat je even stopt, het eventueel aan de kant legt of een dierenambulance belt.
Misschien ligt het aan mijn kleine hartje, maar ik ben wel een paar dagen van slag geweest toen ik een haas aanreed, en in een shock terecht kwam, waardoor ik er nog een keer overheen moest rijden....
Echt?!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef zuigmarmot het volgende:
Een haas zou ik zeker meenemen om deze op te eten
Want het kan niet zo zijn, dat de vrouwelijke variant haar mannelijkheid niet wil verliezen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Dan doen katten altijd als ze gecastreerd worden... Dat voelen ze aan... Je ziet het alleen bij de mannelijke variant ze willen net als mensen hun mannelijkheid niet verliezen![]()
Opgelost, slotje
Meerdere redenen,quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Echt?!Nooit over nagedacht....
Waarom alleen wilde dieren? Stel, jij kon door de ruimte en tijd wél een hond houden, maar deze ontsnapt, en iemand zoals jij rijd hem aan. Dood. En die laat hem gewoon voor oud vuil liggen. Dan zou jij het toch ook fijn vinden dat je op de hoogte gesteld word, of wat voor manier dan ook? Of is het dan weer anders dat het een hond is?
Vorig jaar staken er een moeder eend met kleine eendjes over de weg, en wij stopten allemaal. Vervolgens kijk ik naar de overkant (waar ze ook nog over de weg moesten) en er komt een auto aangescheurd, en die gast zo over die moeder + kleine eendjes heen!!!! En reed gewoon door...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:38 schreef Waaghals het volgende:
Ik ging een keer smorgens naar mijn werk lagen er drie dode eenden naast mekaar op de weg, had zich duidelijk iemand moeite gedaan om ze te raken.
Dus ik stop de auto en stap uit om de beestjes in ieder geval van de weg te halen, werd ik meteen door van die huisvrouwtjes belaagd alsof ik die eenden had doodgereden.
Dus ik denk ik leg die eendjes gauw op het grasveldje en rij dan maar weer verder, probeerden ze me toen vast te houden terwijl een andere de politie ging bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |