quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof dat het geheel uit meerdere universa bestaat, wij leven in 1 van deze, waarin zonnestelsels zijn, en ga zo maar door. Ik geloof dat een zwart gat een 'weg' is naar een ander universum.
Toen je dit schreef had ik het allang nog eens gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe het nog eens en ik zal je iets opwindends geven![]()
Succes vanavondquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
nu echt weg, fijne (zonnige) dag nog allemaal![]()
Waarom zou stargate geen afspiegeling kunnen zijn van de werkelijkheid? Ze willen ons voorbereidenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof dat het geheel uit meerdere universa bestaat, wij leven in 1 van deze, waarin zonnestelsels zijn, en ga zo maar door. Ik geloof dat een zwart gat een 'weg' is naar een ander universum.
Dat weet ik. Ik denk dat er aan de andere kant van het zwarte gat een parallel universum is, bestaande uit anti materie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San ook bij het gesprekAntimaterie is al in het heelal.
Ik ken Stargate niet, dus heb geen idee waar jij het dan over hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toen je dit schreef had ik het allang nog eens gedaan
[..]
Succes vanavond![]()
[..]
Waarom zou stargate geen afspiegeling kunnen zijn van de werkelijkheid? Ze willen ons voorbereiden
Maar dit klinkt best plausibel... waarom niet... wormholes / blackhole
Ik zou zeggen: kom de dvd's lenenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken Stargate niet, dus heb geen idee waar jij het dan over hebt
Ik ga een klacht indienen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toen je dit schreef had ik het allang nog eens gedaan
[..]
Succes vanavond![]()
[..]
Waarom zou stargate geen afspiegeling kunnen zijn van de werkelijkheid? Ze willen ons voorbereiden
Maar dit klinkt best plausibel... waarom niet... wormholes / blackhole
Nee, ik hou niet van dat soort 'films'. Daarom heb ik er ook nooit naar gekeken, daarom ken ik het nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kom de dvd's lenen
Je bent alleen ff bezigZijn d'r nogal veel
Lekker gespreksonderwerpquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik hou het gewoon bij loempia's van de Vietnamnees, allemaal net wat overzichtelijker. Tevens is het altijd mooi proaten met die gast over de oorlog.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik hou het gewoon bij loempia's van de Vietnamnees, allemaal net wat overzichtelijker.
Daar heb je het zelf naar gemaaktquote:
14-jarig meisje belt 112 maar liefst 522 keerquote:
Nee volgens mij nietquote:Is machiel geband trouwens? En zo ja, waarom?
Vietnamoorlog is best een fascinerend onderwerp.quote:
Omg... Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
14-jarig meisje belt 112 maar liefst 522 keer
niet zo he
[..]
Nee volgens mij niet
Kloptquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vietnamoorlog is best een fascinerend onderwerp.
En zeer confonterend/ pijnlijk voor sommigen. (betrokken familieleden etc) Maar ja, ik hou ook niet zo van oorlog en alles wat daar omheen hangt. (denk aan boeken en films)quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vietnamoorlog is best een fascinerend onderwerp.
[/twitter]quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:27 schreef Kreator het volgende:
Ja ik ga ook lunchen./
Klopt, dat is altijd zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zeer confonterend/ pijnlijk voor sommigen. (betrokken familieleden etc) Maar ja, ik hou ook niet zo van oorlog en alles wat daar omheen hangt. (denk aan boeken en films)
geen ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ik heb gemist en wat er met Machiell aan de hand is??
Ja, want het is hier normaal een intellectuele gemeenschap die nooooooooooooit zinloze dingen post.quote:
Net als WOII, de 80-jarige oorlog, de koude oorlog, Katrina, aardbevingen, vulkaan uitbarstingen en de ramp van Tsjernobyl. Alles is confronterend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zeer confonterend/ pijnlijk voor sommigen. (betrokken familieleden etc) Maar ja, ik hou ook niet zo van oorlog en alles wat daar omheen hangt. (denk aan boeken en films)
Oh, ik dacht dat het aan m'n telefoon lagquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ah daar zijn we weer...FOK! had net kuren.Ik wist even niet meer wat ik met mn leven moest doen.
Vandaar ook mijn reactie. Dat was positiefquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen doet daar examen in hoor
Oke, maar je gaat toch niet bij zo'n vietnamees kraampje gezellig staan lullen over de oorlog.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als WOII, de 80-jarige oorlog, de koude oorlog, Katrina, aardbevingen, vulkaan uitbarstingen en de ramp van Tsjernobyl. Alles is confronterend.
Ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn reactie. Dat was positief
Gezellig zou ik het niet noemen, maar waarom nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke, maar je gaat toch niet bij zo'n vietnamees kraampje gezellig staan lullen over de oorlog.
Mja, ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:58 schreef Redbaron het volgende:
Ik dacht al dat ik als fok voorbeeld gebanned was
Ik zag ineens echte mensen om me heenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ah daar zijn we weer...FOK! had net kuren.Ik wist even niet meer wat ik met mn leven moest doen.
Ben je nu in shock?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zag ineens echte mensen om me heen
How did you survive?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zag ineens echte mensen om me heen
Door stiekem onder de tafels te gaan zitten met een aluminium hoedje op m'n hoofdquote:
A la Signsquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door stiekem onder de tafels te gaan zitten met een aluminium hoedje op m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |