met je BB is het lastig volgen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben we dit soort leuke discussies als ik op de BB zit
Waarom zou je dat uberhaupt doen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je weer? Ik ga niet weer voor je lobbyén![]()
Wil jij wel even van mijn posts afblijven?quote:
Wat dacht je dat er aan de andere kant van een zwart gat zit?Ik denk het begin van een nieuwe oerknal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En op de oerknal is daar wel een antwoord op.
Ik geloof in de oerknal en de evolutie
ut was eigenlijk best opwindend om te doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij wel even van mijn posts afblijven?
Ik denk anti materie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er aan de andere kant van een zwart gat zit?Ik denk het begin van een nieuwe oerknal.
Volgens mij zou ik met jou heel interessante gesprekken kunnen voeren.![]()
Doe het nog eens en ik zal je iets opwindends gevenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ut was eigenlijk best opwindend om te doen
Ik geloof dat het geheel uit meerdere universa bestaat, wij leven in 1 van deze, waarin zonnestelsels zijn, en ga zo maar door. Ik geloof dat een zwart gat een 'weg' is naar een ander universum.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er aan de andere kant van een zwart gat zit?Ik denk het begin van een nieuwe oerknal.
Volgens mij zou ik met jou heel interessante gesprekken kunnen voeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |